entiset polut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kimmel
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kimmel

Vieras
Olen ollut suhteessa n. 10 v. Tulin hänen maailmaansa kun hänellä oli juuri eronnut. Hän oli tiiviissä yhteydessä lapsiinsa ja on edelleen. Omat lapseni olivat minulle tärkeitä. Kuin pikku hiljaa asiat muuttuivat että biologinen äiti oli heille olemassa mutta minä olin läsnä oikeasti mieheni lapsille. Minun lapseni eivät tulleet ""saman katon alle""meidän kanssamme. Nyt ajatellen heiltä oikea ratkaisu josta lasteni kanssa keskustelin silloin,koin sen myös hyväksi. Mieheni ei olisi osannut hyväksyä minun lapsiani. Jota ihmettelen vieläkin ja olen siitä hänelle maininnut. Hän vain olettaa, että olisi osannut. Käytäntö puhuu toista vielä tänäkin päivänä. Erostaan hän ei ole puhunut kuin muutaman kerran,tarkoitan esim. tunne tason tuomista ongelmista tms. Olen tavallaan pettynyt jälkeen päin huomaamiini asioihin,joita ovat; hän vei minua alussa samoihin paikkoihin lomillamme kuin aikaisemman vaimonsa kanssa olivat olleet. Näin paljon otettuja valokuvia menneiltä vuosiltaan. Nimittäin minullakin olisi ollut toive lomien suhteen. Eli nyt tietoon tulleita asioita hän haluaa elää jollain tasolla samoja paikkoja,arkipäivää samoin rutiinein kuin ennen. tämäkö ollut sitä hänen av.ero prosessin purkua !

Yhteistyössä