Epäilen, että mies pettää (taas) : (

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja life
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

life

Vieras
Ja viime kerrasta onkin sitten jo 6v, mutta alkaa kylmä hiki nousta pintaan taas..

Eli mies on ollut etäinen, kotona menee mieluiten vaan nukkumaan, ei omatoimisesti keskustele mitääån jne. Nyt sitten vielä kun yritin sillä chatata niin sen profiilissa oli kuva jota en tunnistanut ja en usko, että hän sellaista itse laittaisi profiilikseen (auringonlasku).

Äsken soitti tosi maireena ja lässytti, että "kulta oli ongelmaa chattiohjelman kanssa" SIIS todella lipevä ja paniikkiääni oli miehellä, ei normaali.

Olen ihan paskana, en jaksa! Hoidan vammaista lastamme kotona, kaikki kaatuu niskaan
: (

Tosi Ikävä juttu :
Kokeile kepillä jäätä kun se tulee kotiin.

Sinä: pitäisi jutella vähän
Mies : Mistä ?
Sinä: sinun pettämisestä

Jos hänen reagoinnissaan on parin sekunnin paussi niin on mahdollista että hän pettää.

Tosin tämä ei todellakaan koske kaikkia, jotkut ihmiset prosessoivat yllättäviä kommentteja pitempään. Jotkut vastaat heti "hä?"

Joskus taas ei voi uskoa kuulemaansa ja vastaa heti "hä?" joten oikeastaan koko kikka on täysin turha , mutta kun kirjoitin näin pitkälle niin postaan

Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:
Tosi Ikävä juttu :
Kokeile kepillä jäätä kun se tulee kotiin.

Sinä: pitäisi jutella vähän
Mies : Mistä ?
Sinä: sinun pettämisestä

Jos hänen reagoinnissaan on parin sekunnin paussi niin on mahdollista että hän pettää.

Tosin tämä ei todellakaan koske kaikkia, jotkut ihmiset prosessoivat yllättäviä kommentteja pitempään. Jotkut vastaat heti "hä?"

Joskus taas ei voi uskoa kuulemaansa ja vastaa heti "hä?" joten oikeastaan koko kikka on täysin turha , mutta kun kirjoitin näin pitkälle niin postaan

Ja kyllähän ilmeet ja eleetkin kertovat paljon.

tästä on kokemus. Mies EI tule myöntämään mitään ennenkuin olen muuttamassa kodista ulos. Hän ei tule täältä lähtemään ja minä vammaisen lapsemme kanssa en täältä lähde! Merkit vaan ovat täysin selvät olleet jo monta viikkoa, en todella tiedä mitä tekisin. Karkuunkaan en pääse, ja miestä puhumaan en.

Aiotko jättää miehen, jos pettää taas? Jos olet siitä varma, olisiko sulla ystävää, joka vois vähän vaivihkaa seurailla äijää, että jäis rysän päältä kiinni? Ja jos jää, niin pakkaat miehen kamat ja vaihdatat lukot sillä aikaa kun on poissa. Kuulostaa ehkä vähän salapoliisidekkarijuonelta, mutta älä kaihda keinoja jos haluat p.....a eroon.

Mulla ei ole keinoja selvittää tätä asiaa (ei rahaa tai muuta mahista järjestää "rysää"). Työpaikalla tämä suhde kaiketi on tai ainakin sitä hoidetaan työajalla. Ensi viikolla lähtee työmatkalle, en sitten tiedä onko oikea työmatka vai jokin muu. Antkaa ihmeessä neuvoja miten saisin asiasta varmuuden.

Oletko kuinka sidottu kotiin? Siis pääsetkö lähtemään lasten kanssa liikkeelle? Kai voit jollekin läheiselle ystävättärelle puhua? Ei kai se kehtaamisen asia ole. Mites mies jäi edellisellä kerralla kiinni?

mutta ei tule siis keskustelemaan aiheesta enkä saa rysän päältä kiinni. Ehkä sitten totaalinen mykkäkoulu/välinpitämättömyys? En oikeasti tiedä. Olen ihan rikki, en jaksaisi yksin,vammaisen lapsen hoitaminen kotona on todella rankkaa ja vielä yksin. En oikeasti jaksa edes ajatella! : (

status onko on off jne. Hänellä on siinä ollut aina eräs kuva (lapsemme ottama). Tänään kun yritin hänelle chatata sitä kautta niin siinä oli auringonlaskusta kuva jota en usko, että mies on ottanut tai edes laittanut siihen profiiliinsa. Ja pian tuon tapahtuman jälkeen soitti minulle paniikissa lässyttäen, että oli kulta vähän ongelmaa tuossa cahtti-ohjelmassa..

Toisella koneella jos kirjautuu meseen ei vakkarikuvake näy... Se kun on ladattu koneelta siihen. Sillon ohjelma saattaa ottaa ihan sattumanvaraisesti jonkun oletuskuvakkeen sieltä mesen valmiista valikoimasta. Ei sen ihmeempää. Tosta tulee mulle ekana mieleen, että mies soitti nolostellen sitä, että kesken työpäivän on ollu kirjautuneena. Saattaahan sillä sutinaakin olla, mut aika monet mun tutut pitää meseä töissäkin auki. En siis automaattisesti olettais, että pettämisestä on kyse. Saatto sun mielikuvitus tehdä kepposen, kun on muutakin vihjaavaa ollu. Koita saada narautettua tai ainakin testattua jollain tapaa... Toivottavasti pelko osottautuu vääräks. :hug:

Ehkä vain kuvittelet paniikkiäänen. Olet ehkä ollut liikaa kotona ja miehen ärsymys chattiohjelman sekoilusta kuulostaa mielestäsi lipevältä ja oudolta. Ehkä hän vain haluaa olla sinulle rauhoittava jos olet itse kuulostanut hänen mielestään oudolta.

Toisaalta jos teillä on suhde jo noin hataralla pohjalla että yhdestä epäilystä voi mies lähteä pois. Niin voisitko kuvitella päästäväsi hänet pois kokonaan suhteestanne? Koska kumpikin kärsii jos toinen kärsii ja ei luota. Itse en sietäisi sitä että minua epäiltäisiin jonkun kuvan takia ( tai mahdollisesti uhkailtaisiin erolla jopa? ) :( Miten voisin rakastaa ihmistä joka heti ajattelee ensimmäisenä minusta pahaa? Miten miehesi voisi rakastaa sinua pelkäämättä sinua samalla?

Minun neuvoni olisi että anna hänelle mahdollisuus selittää tilanne ja anna sen jälkeen asian olla ellei hän kerro olevansa suhteessa toiseen.

Ehkä vain kuvittelet paniikkiäänen. Olet ehkä ollut liikaa kotona ja miehen ärsymys chattiohjelman sekoilusta kuulostaa mielestäsi lipevältä ja oudolta. Ehkä hän vain haluaa olla sinulle rauhoittava jos olet itse kuulostanut hänen mielestään oudolta.

Toisaalta jos teillä on suhde jo noin hataralla pohjalla että yhdestä epäilystä voi mies lähteä pois. Niin voisitko kuvitella päästäväsi hänet pois kokonaan suhteestanne? Koska kumpikin kärsii jos toinen kärsii ja ei luota. Itse en sietäisi sitä että minua epäiltäisiin jonkun kuvan takia ( tai mahdollisesti uhkailtaisiin erolla jopa? ) :( Miten voisin rakastaa ihmistä joka heti ajattelee ensimmäisenä minusta pahaa? Miten miehesi voisi rakastaa sinua pelkäämättä sinua samalla?

Minun neuvoni olisi että anna hänelle mahdollisuus selittää tilanne ja anna sen jälkeen asian olla ellei hän kerro olevansa suhteessa toiseen.

koska kuuluu sen työhön 99%. Ei miehellä ole mitään kansiota, sillä on ollut tuo lapsen ottama kuva siinä statuksessa jo 2vuotta, nyt siinä joku lässy, auringonlasku. + miehen käytös on ollut todella vetäytyvää viime viikot.

Voihan myös tietysti olla, että mieskin on väsynyt. Kysy kuitenkin mikä hänen mielestään on suhteenne tila? Ehkä joka tapauksessa voisit hakea itsellesi keskustelu ja miettismisapua neuvolan tms kautta. Luulisi sielläkin ymmärrettävän että tarvitset tukea jos hoidat vammaista lasta yksin kotona. Vaikka ei siis mitään uskottomuusepäilyksiäkään sulla olisi. Ja kun pääset keskustelemaan aikuisen kanssa, omatkin ajatukset ehkä selkiintyy tästä pettämisasiasta.

Mä en pääse puhelimelle, miehellä on siihen salasana.. + en pääse sen tietokoneelle (se kyllä mun) jne. Kyllä se on tehnyt kaikkensa etten saa sitä kiinni millään muuten kuin rysän päältä. Ja kyllä, kotona olen nakissa lapsen kanssa, yksi kaveri joskus meillä käy, mutta muuten ollaan kotosalla/puistossa jne. Ei autoa.

Voi mikä tilanne... Jos asia on näin, niin kannattaa miettiä kaksi kertaa jatkaako enää suhdetta. Itse seurustelin 3 vuotta miehen kanssa, joka petti vähän väliä. Ja kielsi aina, vaikka oli selvät todisteet. Kun pääsin suhteesta irti, huomasin kuinka raskasta mulla oli ollut koko ajan pelätä uutta kertaa. Nyt olen taas iloinen oma itseni, ei tarvitse pelätä satutetuksi tulemista enää, se on helpottavaa.

Tuollainen suhde on niin kuluttava, varsinkin kun sulla on muitakin huolenaiheita ja muutenkin varmaan raskasta lapsenne kanssa.

Voimia!

Alkuperäinen kirjoittaja Jenni:
Voi mikä tilanne... Jos asia on näin, niin kannattaa miettiä kaksi kertaa jatkaako enää suhdetta. Itse seurustelin 3 vuotta miehen kanssa, joka petti vähän väliä. Ja kielsi aina, vaikka oli selvät todisteet. Kun pääsin suhteesta irti, huomasin kuinka raskasta mulla oli ollut koko ajan pelätä uutta kertaa. Nyt olen taas iloinen oma itseni, ei tarvitse pelätä satutetuksi tulemista enää, se on helpottavaa.

Tuollainen suhde on niin kuluttava, varsinkin kun sulla on muitakin huolenaiheita ja muutenkin varmaan raskasta lapsenne kanssa.

Voimia!

Olet niin oikeassa! Käyn itse terapiassa, mutta tuntuu, etten todella osaa olla onnellinen enää ja syy on liitto jossa en voi luottaa.. : ( Täytyy toivoa, että asiat kohenee, tai saan voimia lähteä pois, ilman tukiverkkoa se on kyllä todella vaikeaa : (

Toivottavasti saat asiat kuntoon, ja voimia tehdä ratkaisusi! Kenenkään ei tarvitse tyytyä epätyydyttävään suhteeseen, tuolla on sullekin mahdollisuuksia niin paljon =) Mahdollisuuksia onneen ja uuteen elämään =)

Mä kysyn samaa kuin aiemmat: mitä teet, jos saat miehen kiinni pettämisestä? Jos et aio lähteä, niin turha asiaa on edes vatvoa ja miettiä. Anna olla ja ota asenne, että tällaista elämä on.

Yhteistyössä