Epäilen, että oon raskaana...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mää

Vieras
Ei, en oo tehnyt testiä, teen joku päivä ens viikolla, jos ei ala olot mennä ohi... Mulla on yks lapsi, täyttää nyt ihan just vuoden. Raskausaika oli superhelppo, ainoa oksennus tuli synnärillä. Koko odotusaikana ei pahoinvointia, mielitekoja, selkäkipuja, ei mitään. Ainoa oli ihan alun järjetön väsymys, nenän tukkoisuus, KYLMÄ ja melkeen koko raskauden ajan kestänyt pistely nänneissä.
Nyt on viikon verran ollut iltasin tosi paha olo, oksennus tuntuu vähän kurkkua alempana, tuntuu, kun se tulis ylös asti millon tahansa. Välillä närästää. Mahassa menkkamaisia kipuja (menkat oli pari viikkoa sitten). Tissit vähän aristaa maatessa varsinkin. Ja jotenkin on vaan sellanen TUNNE. Oireet siis ihan eri kun tuosta ekasta, mutta jotenkin vaan... Hmm... Tunnen niin.

Juu ei, en kaipaa nyt vastauksia, että olenko raskaana vaiko en, kunhan vaan tahdoin kertoa :D Miehelle oon vaan valittanut pahaa olo. Ja tänään alkoi yht´äkkiä pyörryttää ihan kauheasti, sitäkin valitin. Sen enempää en oo miehelle vielä puhunut, se kun saisi ihan hepulin ja alkaisi järkkäämään kaikkea valmiiksi :D

Eka syntyi kiireisellä sektiolla. Ehkäisyä ei oo ollut käytössä, seksiä aika harvon, kerran, pari viikossa. Oviksista ja muista mulla ei oo koskaan ollut mitään hajua.

jos menkat oli vasta peri viikkoa sitten, niin voi olla ovis- oireiluakin. mulla oviksen aikana aina huono olo. ja kestää aina noin viikon. miten pitkä kierto sulla yleensä on?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
jos menkat oli vasta peri viikkoa sitten, niin voi olla ovis- oireiluakin. mulla oviksen aikana aina huono olo. ja kestää aina noin viikon. miten pitkä kierto sulla yleensä on?

No kun mulla ei oo koskaan ennen ollut tällästä oloa. Paitsi tää sama tunne, ja siitä tuloksena tuo ihana pikkuinen <3 Mutta joo, en väitä, että olisin raskaana :D Menkat kesti pari päivää, vuotoa tosi vähän. Normaalisti kestää 3-4pvää, tosin sillonkaan ei vuotoa mitään hirmusesti tule. Menkata alko, kun yuo ipana oli 3kk ikänen. Kierron pituudesyakaan mulla ei kauheesti oo tietoa, en oo koskaan sen tarkemmin ajatellut koko asiaa :P Mutta siis edelliset menkat oli vähän ennen juhannusta, ja nyt sit pari viikkoa sitten.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

No kun mulla ei oo koskaan ennen ollut tällästä oloa. Paitsi tää sama tunne, ja siitä tuloksena tuo ihana pikkuinen <3 Mutta joo, en väitä, että olisin raskaana :D Menkat kesti pari päivää, vuotoa tosi vähän. Normaalisti kestää 3-4pvää, tosin sillonkaan ei vuotoa mitään hirmusesti tule. Menkata alko, kun yuo ipana oli 3kk ikänen. Kierron pituudesyakaan mulla ei kauheesti oo tietoa, en oo koskaan sen tarkemmin ajatellut koko asiaa :P Mutta siis edelliset menkat oli vähän ennen juhannusta, ja nyt sit pari viikkoa sitten.

enkä mä väitä ettet olisi :D joo, voihan se sitten olla esim. kiinnittymisvuotoa jos oli niukat menkat. selvyyttä et saa kun tekemällä testin.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

enkä mä väitä ettet olisi :D joo, voihan se sitten olla esim. kiinnittymisvuotoa jos oli niukat menkat. selvyyttä et saa kun tekemällä testin.

Jotain tollasta mäki ajattelin tosta vuodosta... No, odottelen nyt vielä muutaman päivän ja seurailen, miltä tuntuu :)
Taas on kyllä olo, että pitää lähteä oksentamaan... :P

Alkuperäinen kirjoittaja niki:
oiskos se mukava ylläri jos oisit raskaana?

No ylläri ainakin :D
Ei olla puhuttu toisen hankkimisesta sen kummemmin, mutta ei kyllä mitään kovin isoa ikäeroa olla suunniteltu. Tuo ekakin oli ihan itse päättänyt tulla, ei siis yritetty raskautta mitenkään.
Toki otetaan rakkaudella vastaa, jos pikkuinen on tullakseen :)
Taloudellinen tilanne on vähän huono, mutta eiköhän se parane, kun mies saa paperinsa ulos koulusta ja pääsee oman alan (tietoliikennetekniikan di) töihin... Ehkä vauva sais jopa vähän vauhtia mieheen lisää ;)

Yhteistyössä