Epäilen miehen pettäneen..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja --
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

--

Vieras
On tässä ollut vähän riitaa tai aika paljonkin. Asutaan vielä omissa kodeissa, ei siis yhdessä. Eilen se sitten taas jäi omaan paikkaansa ja muka jotain tosi tärkeetä siellä oli, harrastusjuttuja illalla. Yhdessä ei voitu iltaa viettää.. No tiedän, että baariin se on kuitenkin mennyt, ehkä on tehnyt niitä harrastuksiansa tai sitten ei ollenkaan. Yleensä ilmoittelee mulle jotain heti kun herää, joskus 10 aikoihin. Nyt ei kuulu mitään. Mietin pitäisikö rynnätä paikalle vähin äänin ja tarkistaa tilanne, onko nukkumassa yksin?!

mee sinne jonku mukavan yllätyksen kanssa. siis että ei ole mikään tupatarkastus, vaan hemmotteluhetki molemmille. vuokraa joku hyvä leffa esim ja osta pakastepitsa :)

eli jos ei ole mitään sielä asunnossa niin ainakin hyvä syy yllätyskäynnille on.

Mistä tiedät et on ollu baarissa? Ja luulempa et vastauksen siihen kusettamiseen ( että on harrastuksia ym) saat sillä kun katot peiliin. Oot varmaan kovin omistushaluinen ja mustis. Siks ei mies viittiny kertoo totuutta et menee baanalle. Ja vastaus tohon että pitäiskö mennä käymään : EI.

Mistä tiedät et on ollu baarissa? Ja luulempa et vastauksen siihen kusettamiseen ( että on harrastuksia ym) saat sillä kun katot peiliin. Oot varmaan kovin omistushaluinen ja mustis. Siks ei mies viittiny kertoo totuutta et menee baanalle. Ja vastaus tohon että pitäiskö mennä käymään : EI.

Minulla on omat tietolähteeni. Tästä me juuri on riidelty, olen hieman omistushaluinen, koska yhteistä aikaa ei ole ollut ollenkaan. Nyt olisi ollut. Mutta mies mieluummin tekee näin. Miesten kannattaa katsoa peiliin. Onko se niin hirveän kamalaa joskus viettää romanttista aikaa kahdestaan?

Miehen oli tarkoitus ensin tulla minun luo. Yhtäkkiä tuli tuo toinen juttu sitten.. Eikä tämä ole todellakaan ensimmäinen kerta, kun muut jutut menee meidän edelle. Ei ole mitenkään kovin rakastettu olo sitten, vaikka sitä rakkauttaan sanoina kovasti todistelee. Näyttäis teoin joskus.

[QUOTE="mies";22961953]Kyllä se on hirveän kamalaa - väärän ihmisen kanssa.[/QUOTE]

Aivan, eli taidan mennä tarkastuskäynnille. Kun ei teillä miehillä ole munaa sanoa näitä asioita ääneen. Vaan ensin pitää loukata verisesti ja tiedon tulla sitten sitä kautta selville!

Mun mielestä aika selvää, että vaikka jotain hempukkaa ei sieltä löytyisi, niin kannattaisi erota. Jos mies valehtelee ja viettää aikaa mielummin muualla kuin sun kainalossa, niin miksi sä edes tollasen ääliön haluat?

Äijä pihalle niin ei tartte kytätä jotain kakaraa joka viikonloppu.

No kuulostaa siltä, ettet sinä ole miehelle kovin tärkeä,kun kerran useasti muut asiat menee sun edelle.Jos joudut jatkuvasti miettimään pettääkö mies,niin heivaisin miehen kokonaan,enkä jäisi pähkäilemään touhuja.

Enpä katselisi minäkään tuollaista ukkoa pitempään. Jos suhteen alkumetreillä on jo tuollainen peli niin tuskinpa se siitä ainakaan paremmaksi muuttuu kun vakiinnutaan.

Ensimmäiseks ; mies ei halua viettää sun kanssa aikaa. Ei varmaan uskalla sanoa sitä suoraan kun tunnut ihmiseltä joka vetää pultit mistä tahansa. Mutta eikö siitä jo voi päätellä ettei se halua olla sun kanssa?
Toiseks ; joo mene paikalle niin voit olla varma että sitten mies uskaltaa sanoa sanottavansa.
Sori nyt vaan mutta ei kovin terveeltä kuulosta toi teidän toiminta. Ihanko oikeasti haluisit tosta vielä kehittyvän jotain vakavaa?

Yhteistyössä