M
mä
Vieras
asumme eri osotteissa. miehellä aikainen työaamu, hänen piti mennä kämpilleen ajoissa nukkumaan, pyysin että jäisi hetkeksi, mut ei ku piti päästä nukkuu! sitten ihmettelen kun hän soittaa mulle 3tunnin päästä tuosta(21 jälkeen illalla), oli kuulemma jäänyt hänen äiti lukkojen taa ja hän kävi jeesaamassa, ku kysyin että miten siihen näin kauan meni, niin vastaus oli että no jäin vähän juttelee, ensimmäisenä tuli mieleen että just nii että ku oli äidistä kyse ni sille ei voinut sanoa että hei mun pitää päästä nukkuu, mutta mulle voi.
no ei se mitään vielä, parin päivän päästä tuosta eräs tuttuni kysyy multa että mites se sun miehes oli serkkusi ja hänen lapsen kanssaan kylällä yks ilta, mä olin ihan
että ei oo voinut olla kun yhtenä iltana vaan oli ja silloinki äitin kanssa jäänyt suustaan kiinni. ni oli varmaan mutta oli myös serkkuni (nainen) kanssa kylällä. vaikka piti päästä nukkuu muka!
arvatkaa vaan miltä tuntui kun juuri miestäni edeltävä miesystävä oli käynyt vonkaa mun serkulta samaan aikaan ku multa(salassa). että oonkos mä nyt turhasta epäileväinen?
no ei se mitään vielä, parin päivän päästä tuosta eräs tuttuni kysyy multa että mites se sun miehes oli serkkusi ja hänen lapsen kanssaan kylällä yks ilta, mä olin ihan
arvatkaa vaan miltä tuntui kun juuri miestäni edeltävä miesystävä oli käynyt vonkaa mun serkulta samaan aikaan ku multa(salassa). että oonkos mä nyt turhasta epäileväinen?