epäilenkö turhasta sitä voinko luottaa mieheni sanoihin,lupauksiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Vieras
asumme eri osotteissa. miehellä aikainen työaamu, hänen piti mennä kämpilleen ajoissa nukkumaan, pyysin että jäisi hetkeksi, mut ei ku piti päästä nukkuu! sitten ihmettelen kun hän soittaa mulle 3tunnin päästä tuosta(21 jälkeen illalla), oli kuulemma jäänyt hänen äiti lukkojen taa ja hän kävi jeesaamassa, ku kysyin että miten siihen näin kauan meni, niin vastaus oli että no jäin vähän juttelee, ensimmäisenä tuli mieleen että just nii että ku oli äidistä kyse ni sille ei voinut sanoa että hei mun pitää päästä nukkuu, mutta mulle voi.

no ei se mitään vielä, parin päivän päästä tuosta eräs tuttuni kysyy multa että mites se sun miehes oli serkkusi ja hänen lapsen kanssaan kylällä yks ilta, mä olin ihan :o että ei oo voinut olla kun yhtenä iltana vaan oli ja silloinki äitin kanssa jäänyt suustaan kiinni. ni oli varmaan mutta oli myös serkkuni (nainen) kanssa kylällä. vaikka piti päästä nukkuu muka!

arvatkaa vaan miltä tuntui kun juuri miestäni edeltävä miesystävä oli käynyt vonkaa mun serkulta samaan aikaan ku multa(salassa). että oonkos mä nyt turhasta epäileväinen?

Ota vaan härkää sarvista ja kysy suoraan mieheltäs. Eipä tarvi enää pohtia moista! Ja jos sitä miestä muuta naiset kiinnostaa, niin se ei ole sua varten sitten.

sain kyllä selityksen. että kun serkku oli pyytänyt kun ei ollut jaksanut käydä apteekissa ym(vitsit hurja 300m kävelymatka) niin hän ei voinut kieltäytyä avun antamisesta! jotenkin vaan tuli sellanen fiilis että ei sä voit kieltäytyä mun kanssa olosta ku pitää päästä nukkuu, mutta et voi kieltäytyä jos joku muu pyytää jotain. a sitte velä väittää että minä olen tärkein. salasi kuulemma asian siksi että mulle ei tuu turhaa pahaamieltä!! mut sitte nyt musta tuntuu että en voi luottaa miehen lupauksiin/siihen että puhuu totta :(

No, jos se miehes ei kertonut sulle heti totutta, niin sitten et voi luottaa siihen että puhuis jatkossakin totta. Rehellisyys on sitä että sanotaan niin kuin asiat on, kun kysytään, vaikka se toista satuttaiski. Jokainen voi sitten tehdä sellaisia valintoja elämässään, jotka joko satuttaa tai ei satuta lähimmäisiä. Ilmaise nyt reilusti miehelles että sinua satutti se, ettei puhunut totta.

No vähän vaikeaa.
Mutta pettänyt yleensä kiistää jyrkästi ja nauraa epäilyksille. tai puhua pulputtaa.
Kun minun ex petti niin se ei halunnut seksiä minun kanssa ja oli kauhean levoton.
Yleensä kyllä silmistä näkee puhuuko läheinen ihminen totta vai ei.
Minä kyllä kävisin ens kerralla katsomassa meneekö mies kotiin vai ei ja pysyykö siellä vai ei.

Yhteistyössä