Epäilyjä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Epäilijä..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Epäilijä..

Vieras
Hei!

Söin aiemmin pillereitä noin 3-4 vuotta. Nyt kuitenkin lopetin niiden syömisen kun hukkasin reseptin enkä vain ole jaksanut käydä hakemassa uutta.
Menkat tulivat ensin normaalisti, tosin siis muutaman päivän myöhässä.
Nyt niitä ei ole kuulunut 9 viikkoon. Ennen pillereitä kuukautiset olivat myös todella epäsäännölliset (senkin takia pillerit aikonaan hankin) Raskaustestejä olen nyt tehnyt jo kaksi ja ne ovat näyttäneet negaa.

Silloin kun oletin että kuukautiset olisivat tulleet, tuntui kovaa vihlontaa mahassa, ja selkä on ollut kipeä. En ole kuitenkaan varma olenko vain kuvitellut nuo "oireet". Tuntuu että mahaakin turvottaa, välillä on vilua yms.

Terkka sanoi että on mahdollista että kuukautiset ovat sekaisin pillereiden loputtua. Onko muilla kokemuksia tästä?

Vierailen tällä sivulla ekaa kertaa mutta toivon että saisin vastauksia!
Kiitos etukäteen
T. Epäilijä

Kuukautiset voi jäädä pois pillereiden jälkeen. Et varmaan ole raskaana, valitan.

Varmaan kantsis miehen kanssa jutella tuosta vauvatoiveesta, joka rivien välistä kuultaa (ja kyllä siitäkin, että kaksplussalle tullaan kyselemään...) :D

mulla jouduttiin käynnistämään kuukautiset kun eivät tulleet enää.. en muista enää lääkkeen nimeä.. mulle lekuri sanoi että jos ei kuukautisia ei todennäköisesti ole ovulaatio ja sitten ei tule raskaaksikaan.

Voihan se olla että pillereiden lopettaminen ja luonnollisesti epäsäännöllinen kierto on syynä, oon kuullu et joillain on monta kuukautta ollu vuodottomia. Varmempia vastauksia saat kuitenkin lääkäristä kuin tältä palstalta.

Alkuperäinen kirjoittaja Epäilijä;25724967:
Kiitoksia vastauksista, ajattelinkin mennä vielä lääkäriltä kyselemään :)
ja kyllä, vauvakuumetta pukkaa!

se kannattaa, koska kärsit aiemminkin epäs. kuukautisista.
kannattaa selvittää, voihan vaikuttaa raskautumiseen.
mutta voi myös olla, ettei vaikuta negatiivisesti.

Yhteistyössä