Epämiellyttävää jos miehellä pienet ja sirot kädet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei mua tommonen inhota. Toisaalta pidän muutenkin pieniä miehiä viehättävämpinä kuin isoja, niin niillä pienet kädetkään ei edes kiinnitä huomiota.
Itelläni on melkoset lapiot, mutta en mää oo kyllä pieni ja siro muutenkaan :LOL:

Onkos muita joita inhottaa jos isolla miehellä on pienet ja sirot kädet?
En pidä lainkaan pienikätisistä, sirosormisista miehistä. Noteeraan AINA kädet miehestä ensimmäisenä. Miehellä pitää olla miehiset, isot kädet. Mitä isommat, sen paremmat. Bongaan ventovieraidenkin miesten kädet ensimmäisenä. Huvittuneena olen laittanut merkille että bussikuskeilla on hyvin usein kunnon kourat, samoin virolaisilla miehillä. Sirokätinen mies tuo mieleeni naisen oli runko millainen hyvänsä. Käsien koko ei korreloi mielessäni "sen" kokoon, vaan on puhtaasti makuasia minulle.

Parhaat on pitkäsormiset ns. pianonsoittajasormet. Sellaset vähän luisen, mutta ei mitkään superkapeat. Jos nyt ihan käsiä myöten olisi tarkkaa. Ei olisi menny nakkisormillakaan tuo mies vaihtoon. :D

Mun veljellä on pienemmät kädet kuin useimmilla naisilla, mutta ei ne ole mitenkään sillätavalla sirot että näyttäisi naisen käsiltä. Ja jos vertaa vaikka minun käsiin, ne on aika isot. Isällä samaten. Ovat pieniä miehiä muutenkin.

Käsiä on niin erikokoisia ja niihin vaikuttaa myös ihmisen ruumiinrakenne, ei pelkkä pituus.

Itse tykkään miehellä sellaisista käsistä, mitkä näyttää vahvoilta ja suonet näkyy. Mielellään saisi olla leveä kämmen, niinkuin minun suvussa miehillä onkin. Mun miehellä ei ole kokoonsa nähden suuret kädet (ja jalat), mutta ne on sellaiset leveät, miehen käsien näköiset

• Tykkää
Reactions: papumössö
Ihannemies löytyy Ukrainasta?

http://www.odditycentral.com/pics/real-life-hulk-has-the-biggest-hands-youve-ever-seen.html

the-science-of-sleep-had-some-big-hands-30726-1237324696-15.jpg

Huh, mitkä hanskat.:eek:

Iso luonne saa pienenkin miehen vaikuttamaan suurelta.:D
Kaveri on sellainen.

Ulkoisesti isot miehet isoine käsineen on enempi mun juttu, luonne kuitenkin ratkaisee loppupeleissä: ei käsiäkään tule katseltua sillä silmällä jos mies on muuten hurmaava.

Olen monesti ihastunut sellaisiin miehiin, jotka eivät ole ulkonäöllisesti sinne päinkään, mitä saatan pitää hyvännäköisenä. Älykkyys ajaa isojen käsien ohi mennen tullen, ja älykkyys jollain tapaa muuttaa miehen minun silmissäni seksikkääksi ja haluttavaksi.
Jamie Hyneman on loistava esimerkki.:D

• Tykkää
Reactions: Peyote
Minäkin noteeraan miehistä ensimmäisenä kädet. Luulin että olen jotenkin kummallinen, mutta onhan meitä muitakin! :)

Mulle ei koolla niin väliä, mutta sellaiset suonikkaat ja roveat, hiukan 'kirveellä veistetyt' on ihanat.

Yhdellä työkaverilla on tällaiset täydelliset miehen kädet. Niitä on mukava katsella.

Yhteistyössä