Epareilu Sangyssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aersyyntynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen täysin suomalainen. Olen paljon kiertänyt maailmalla eri kulttuureissa, joten tiedän sinun tuntosi aika hyvin. Sillä halusin sinulle kirjoittaa, jotenkin kirjoitit niin kauniisti ja avoimesti. Täysin suomalainen ei kirjoita näin tunteella tällaisille palstoille. Hyvä niin, annan sinulle kymmenen pistettä!

Itse päätät tosiaan mitä teet seksin suhteen. Kaveri on kumminkin jo sinuun kiintynyt, sinä vielä taistelet. Ei välttämättä vaikka harrastatte seksiä,sinun tarvitse häneen sitoutua. Kokeilut on joskus tehtävä, näin voi vertailla. Korostan vielä sinun on päätös, tynteet vai himo ja halut.

Omasta kokemuksesta voin sanoa ensimmäisistä seksi kokemuksista. Ei ne kovin hääppösiä ollut. Alussa tuntui taivaalliselta eka kertojen jälkeen. Mutta ei ensimmäinen suhde kestänyt kauaa. Laatu ja seksi on kokemuksien myötä parantunut. Kukaan ei ole seppä syntyessään, kuten vertaus sanoo. Harjoitus tekee mestarin ja seksistä nauttii mitä enemmän sitä harrastaa.

Sinulla on kyllä kaunis toive, ihmisen löytämisestä ja rakkaudesta sekä seksistä hänen kanssaan. Näinhän se pitäisi olla, vaan ei se aina niin mene.

Haluan olla sinulle ystävä näin netin välityksellä. Mitään taka-ajatuksia minulla ei ole, voit olla luottavainen.

No hei.... siinahan se, opiskellessa... harmaata arkea itse asiassa... Ikavaa kun on vahna yksinainen olo, mutta en halua ottaa tuohon poikaan yhteytta... han kylla lahettelee runoja minulle talla kertaa...En vastaa mitaan, tallaista tama on elama, aina tuntuu jompikumpi olevan enemman rakastunut suhteissa, nyt on hanen vuoronsa tassa elamassa olla vahan sydansuruisena.. haikeaa tama on minullekin, mutta yritan olla vahva...

Hei!

Harmi kun sinulla on yksinäinen olo, koeta olla vahva. Olet päätöksen tehnyt, sinun pitää kuunnella sydämesi ääntä. Hyvin eilen perustelit kirjoituksissa. Antaa ajan kulua ja pojan miettiä asioita. Vaikka hän sanoo rakastavansa sinua, en tiedä onko se rakkautta.....Ihastumista ja seksin huumaa, hän on vielä niin nuori.
Minusta sinä ajattelet aika syvällisesti ja selkeästi, hyvä niin.....
Koeta jaksaa, kyllä se siitä!

Kiitos vaan... Huomasin etta tama juttu kokonaisuudessaan on vienut paljon energiaani, ja on masentava (siihen liittyi tietysti paljon muutakin) eika han jata minua nyt rauhaan... Nyt kayn nukkumaan..ehka huomenna on paremmin.,,,

mulla nyt tuli heti mieleen että hän sai sinusta ihanan ystävän ja sai sinulta seksiä
muttei osannut sinulle sitä antaa kun mielessä oli miehet:)

sorge.. oli ihan puhdas visio :)

Minkä ikäisestä pojasta ja tytöstä tässä on kysymys? Jossain määrin tulee ehkä lukio ikä mieleen? Vaikka ei sillä muuten väliä antaisi vain paremman kuvan tilanteesta. Niin ja Ap:lle toinen kysymys: Miksi et sano pojalle vain että sori sulla ei ole tunteita etkä halua seurustella. Tuollainen puhelimeen vastaamatta jättämällä vihjaileminen ei anna muuta kuin kuvan, että haluat tarkoituksella kiusata.

Sanoin kylla hanelle aivan suoraan etta en halua seurustella, aloitin hienovaraisesti, ja kun ei vain mennyt jakeluun, niin sanoin taydellisen suorasti.

En vain enaa jaksa vastata hanen puheluihinsa, silla tiedan miten han vain valittaa kuinka masentunut (saattaa itkeakin..)nyt on ja alkaa kiistelemaan siita etta meidan pitaisi olla yhdessa! Han on aivan mahdoton, useimmat, uskoisin, olisivat jo lopettaneet ajat sitten, tama idiootti vain jatkaa! (alan olemaan vihainen hanelle, silla tama alkaa olemaan jo hairintaa, olen ollut ystavallinen, sitten suora ja pyytanyt hanta jo jattamaan minut rauhaan, mutta han pommittaa jatkuvasti, aivan kuin joku pakkomielteinen! :(

Hei!

Kuinka voit tänään? Edellisestä viestistäsi ymmärsin hänen edelleen häirirsevän sinua. Älä välitä noista kommenteista, eivät ilmeisesti ole lukeneet kaikkea mitä olet kirjoittanut. Yritä saada muuta ajateltavaa, lähde vaikka uloa lenkille, sinne enimmät vihat purkautuu.

Alkuperäinen kirjoittaja Aikuinen mies#:
Hei!

Kuinka voit tänään? Edellisestä viestistäsi ymmärsin hänen edelleen häirirsevän sinua. Älä välitä noista kommenteista, eivät ilmeisesti ole lukeneet kaikkea mitä olet kirjoittanut. Yritä saada muuta ajateltavaa, lähde vaikka uloa lenkille, sinne enimmät vihat purkautuu.

Kyllä kaikki tekstit luettua tuli vaikka alkoikin tulla irstas olo. Aikuinen mies häpeäisit rivien välistä paistavaa vikittelyä.

Ap:lle joo tuossa tilanteessa on helpointa kaikkien puolesta vain poistaa numero muistista ja olla vastaamatta. Jos lähtee toisen mieliksi yrittämään lohduttaa vain ystävänä niin homma menee hankalaksi, been there, done that.

Alkuperäinen kirjoittaja hämmentynyt:
Hei!

Kyllä kaikki tekstit luettua tuli vaikka alkoikin tulla irstas olo. Aikuinen mies häpeäisit rivien välistä paistavaa vikittelyä.

Ap:lle joo tuossa tilanteessa on helpointa kaikkien puolesta vain poistaa numero muistista ja olla vastaamatta. Jos lähtee toisen mieliksi yrittämään lohduttaa vain ystävänä niin homma menee hankalaksi, been there, done that.

Jos sinun mielestä on vikittelyä, niin ole vaan siinä uskossa. Ei kaikki täällä ole vain vikkittely mielessä.

Kirjoitit hyvin kauniisti ja selkästi tunnoistasi ja kulttuuristasi. Ymmärrän hyvin tuntojasi ja vaikutusta seksi elämään. Et ole mielestäni hyväksi käytetty, sinusta vain nyt tuntuu siltä kun et saanut haluamaasi tyydytystä kyseiseltä kaverilta. Toivottavasti pääset nauttimaan seksistä haluamallasi tavalla ja kaveri tyydyttää sinut.

Haluaisin tietää miten kiinnostuit suuseksin antamisesta miehelle, olitko aloitteen tekijä vai kuinka kiinnostuit? Olen siinä mielessä utelias, älä luokkaannu mutta asia kiinnostaa. Kun mies laukeaa nieletkö spermat, vai miten toimit? Useat lopettaa siinä vaiheessa kun mies laukeaa. Kuten kerroin tapaamastani naisesta mikä antoi minulle suuseksiä, hän nieli kaiken sperman. Nuoli viimeisenkin pisaran terskan päästä. Kerro omista mieltymyksistäsi miten suhtaudut häpykarvoituksen ajeluun? Tykkäätkö itse siistiä karvoitusta, vai ajatko kaiken pois? Miten haluaisit miehen karvoitusta, tykkäätkö siitä jos miehet siistii tai ajelee vaikka kivekset paljaiksi? Nämä kaikki on henkilökohtaisia asioita, mutta aika avoimesti näistä asioista täällä voi kirjoitella.

Kerroit että sinua on nuorempana hyväksi käytetty, haluatko keroa siitä? Mielelläni kuulisin tuon tarinan. Ei ole ollut sinillakaan helppoa.
Eiköhän kaikki vielä järjästy, toivotaan.

eh?!

Siirappia, kehuntaa ja vihjailua. Millä adjektiivilla kuvailisit itse viestintä tyyliäsi?

Olen pyytänyt häneltä anteeksi, innostuttua liikaa. Koska hän kirjoitti aika avoimesti, kyselin vähän liikaa. Asia kunnossa.

Kyselit heidän ikää, se selviää palstan eka kirjoituksessa.

Meidan iasta sanoisin viela, etta ymmarran jos naista kirjoituksista saa kuvan, etta olisin paljon nuorempi kuten tama poikakin. Mutta se kylla saattaa olla totta etta olen paljon kokemattomampi (seksi, ihmissuhteet jne) kuin talla pastalla olevat ylipaataan ovat, tulen varmaan monia vuosia jaljessa joissakin asioissa ja saatan olla naivi, enka varmaan koskaan tule elamaankana niin etta olisi erityisen kokenut...Tassa asiassa varmaan se toinen kulttuuri (hyvin erilainen) vaikuttaa..

Ja kuten hammentynyt sanoi, niin olen myos ajatellut etta miksi ihmeessa mina anna hanen kiusata minua nain (lohdutan, keskustelen hanen kanssaan, kuuntelen syytoksia ja toisaalta loputtomia rakkauden tunnustuksia jne)? Han ei ymmarra minua patkaakaan. Miksi minun pitaa olla aina se, joka kontrolloi kaikkea, miksi minun pitaa kantaa vastuuta siita etta en halua olla hanen kanssaan (han syyttaa minua siita etta jatin hanet, ikaankuin minulla ei olisi oikeutta valita kenen kanssa haluan olla!!) ja etta hanella on nyt paha olo... Jotenkin koin etta kun mina olin se joka paatti suhteen, minun pitaisi nyt "hoitaa" hanen sydansurujaan... hankin nakojaan sita odottaa, ja on hyvin vihainen jos en vastaa puheluihinsa, han myos kyselee missa milloinkin olen jne, aivan kuin olisimme viela yhdessa! Itseasiassa minua vahan pelottaa, miksei han jo jata minua rauhaan! Han ei ikaankuin valita siita etta olen paattanyt suhteen, hanen mielessaan kaikki on erilailla.... Aion olla vastaamatta vaikka tiedan etta han inhoaa sita. Mutta en vain ymmarra mita se auttaa etta han roikkuu tuolla lailla? Luulisi etta hankin haluaisi jo alkaa pasemaan eroon tasta.

Kuten kirjoitit tällä palstalla kirjoittelusta, seksikokemuksista ja muista sukupuoli asioista. Ihmiset luulee, etenkin suomalaiset ja seksiä hakevat. Jos täällä kirjoittelee jollekkin, kuin minä nyt olen sulle kirjoittanut. Luullaan että olen hakemassa seuraa, siitähän ei ole kysymys. Uskon että sinäkin sen ymmärrät. Miksi ei voi mies kirjoittaa naiselle muussakin tarkoituksessa, kuin seksi. Vaikka kyselin aika intiimiä ja henkilökohtaisia asioita, sinä olit niistä vaivaantunut ja epätietoinen mitä tarkoitin. Tähän vaikuttaa sinun eri kulttuuri, koet asiat eri tavalla. Näillä palstoilla suomalaiset kirjoittelevat tosi härskisti kaikista asioista. Kaikesta niistä mitä kyselin sinulta. minun olisi pitänyt ymmärtää sinun eri kulttuuri. Kuten kerroin aiemmin sinulle ,innostuin liikaa.

Kuten huomasit noista kommenteista, minusta tehtiin vikittelijä. Jokaisella on omat näkökannat asioihin, ei osaa kirjoittaa kaikkien mieleen. Niistä ei kannata välittää, eikä provosoitua.

Tiedän tunteen itesellä muutamaan kertaan tullut saman kaltainen tilanne ja olen sitten päätynyt lohduttelemaan ja jotenkin siitä päädytty seksiä harrastamaan vaikka "vain ystäviä olaankin", mutta kun ei kumpikaan arattuja niin miksi ei voisi hauskaa pitää? Hetken päästä huomaa ettei oikein tiedä missä mennään aina toinen vakuuttelee olevansa "vain ystävä", mutta kovin mustasukkainen. Sitten kun olen löytänyt jotain mielenkiintoista seuraa ja alkanut tapailemaan (ja lopettanut seksin) niin pahimmillaan se on vienyt toisen itsemurhan partaalle, josta jälleen viestin alku tilanteeseen. Sillä viimeinen asia mistä haluaisin ottaa vastuuta on toisen itsemurha.

Todella kauheita tilanteita... Voin ymmartaa miten intensiivisilta kunnon rakastumiset saattavat tuntua... Tama poika nimittain lahetti minulle viestin, etta yrittaa paasta kylla eroon, mutta etta hanesta tuntuu ettei han voi elaa taman asian kanssa, etta han kuolee! :(((( Todella jarkyttavaa..! Tiedan etta hanella on muutenkin vahan vaikeaa juuri nyt, ei mitaan ihmeen dramaattista, mutta han on aika emotionaalinen ja intrensiivinen tyyppi ja kokee asioita vahvasti.

Mutta en todellakaan usko, etta se jos aina vastaan hanen puheluihinsa, tai jopa suostun tapaamaan, auttaisi hantakaan, silla se vain pitkittaisi ja monimutkaistaisi sita etta han paasee yli tasta. En tied teenko oikein etten vastaa, mutta muutoin mina vain kiedon itseni entista enemman haneen (ymmarran hanta, lohdutan= olen tarkeampi hanelle jne).

Olen ollut aika jyrkka viimeisemmassa viestissani, jossa sanoin etta han jattaisi minut rauhaan. Tiedan kuitenkin etta hanella on rankkaa nyt. Mutta mita mina muka voin tehda? yritan irrottaa itseni hanesta ennekuin on liian myoha. Eiko niin olekin parasta?

Kyllä olet asian oikein ratkaissut. Ei pitkittäminen asiaa paranna, päinvastoin. Hän vain entistä enemmän takertuu sinuun. Vaikka hän kuinka dramatisoi eroanne, ei voi elää ilman sinua, kyllä voi. Aikansa sinua yrittää painostaa, mutta ole tiukkana ja yritä päästä eroon hänestä.

Yritä elää normaalia elämää, äläkä ajattele häntä liikaa. Keskity vain opiskeluun ja uusien asioiden etsimiseen. Uskon aikanaan sinun löytävän sellaisen miehen mistä todella pidät. Ei hän ole sinulle tarkoitettu, mitä olet hänestä kertonut.
Et sinä voi tehdä hänen hyväksi mitään, elä vain omaa elämää.
Hän on itse vastuussa itsestään, et sinä ole rauhassa. Kyllä ratkaisusi on oikea!