Epareilu Sangyssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aersyyntynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Itselläni oli samanlainen omaa itseään ajatteleva miestuttavuus. Pariin kertaan oli tapahtunut tämä että minä olin jäänyt vaille, sanoin hänelle suoraan, että minua ei todellakaan miellytä moinen meno. Mies tajusi kyllä asian. Aikaa kului emmekä juuri nähneet. Nyt taas harrastusten piirissä tavattiin taas ja ajauduimme tilanteeseen missä....... :) Tämä mies ei muuten ollut mikään teini vaan yli kolmekymppinen mies.

Hän olikin ottanut opikseen, eläissäni en ollut moisen kaltaista seksiä saanut!

Eli kanattaa sanoa ihan suoraan tällaisille, ja aika pian, muutaman kerran jälkeen, eli kun huomaa että toivoton tapaus... jotkut sitten pystyy kehittymään, jotkut eivät. Niitäkin on.

Ajatelkaapas seuraavaa;meitä on joka lähtöön,joku saa orgasmin hyvinkin herkästi,niin mies kuin nainen.Joillekin kyseisen herkun saanti lähes mahdotonta.Jostain kumman syystä olen saanut kuvan,naiset vaativat miehiltä,sinun on saatava minulle ORGASMI aikaiseksi,muuten olet huono rakastaja.Voi tämän kääntää toisinkin perin jos haluaa.Nainen kykenemätön saamaan orgasmia "normaalisysteemillä".Onko naisen puolella jotain pielessä?

Alkuperäinen kirjoittaja sohvis:
Ajatelkaapas seuraavaa;meitä on joka lähtöön,joku saa orgasmin hyvinkin herkästi,niin mies kuin nainen.Joillekin kyseisen herkun saanti lähes mahdotonta.Jostain kumman syystä olen saanut kuvan,naiset vaativat miehiltä,sinun on saatava minulle ORGASMI aikaiseksi,muuten olet huono rakastaja.Voi tämän kääntää toisinkin perin jos haluaa.Nainen kykenemätön saamaan orgasmia "normaalisysteemillä".Onko naisen puolella jotain pielessä?

Saattaapa olla, että kaikkien muiden kanssa on onnistunut ja sitten tulee yks kykenemätön ukko, joka ei osaa naista tyydyttää. Ja sitäpaitsi ap kyllä teki selväksi, että mies oli jättänyt lähestulkoon kokonaan koskematta, vähän vain rintaa hiplasi, siitä tuskin kukaan laukeaa...

Minulle sattui vastaavanlainen tapaus mutta osapuolena oli nainen. Hän oli täysin vastaan ottamaton. Sängyssä hän vain makasi, ei saanut suudellessa työntää kieltä suuhun. "Koirat vain kuulemma nuolee." Kädellä ei saanut hyväillä klitorista, vain pieni hipaisu häppäreitä. Suuseksistä mainitsin, ei missään nimessä. Hän oli hyvin kostunut, ei muuta kiihkoa eikä huohotuksia. Rintoja sai hyväillä hiukan.

Minua hän ei hyväillyt, ei kokeillut penistäni. Hän makasi vain ja odotti mitä minä teen. Minulle tuli vaivaantunut olo kun ei oikein mitään esileikkejä saanut tehdä. Minä olin kiihottunut, erekrio oli normaali. Ei siinä muu auttanut kuin suorittaa yhdyntä. Hän makasi aika eleettömästi, ei suuria kiljahduksia. Tuskin sai orgasmia. Minun lauettua hän kokeili penistä, siinä kaikki. Aika erikoinen tapaus, olimme pitemmän aikaa yhdessä mutta aina sama tapaus. Juttelin asiasta, mutta hänelle riitti tämä, ei hän halunnut muuta. Minä kerroin haluistani ja toiveista, mutta ei ne häntä miellyttänyt.
Emme olleet mitään nuoria, molemmat yli 30-kymppisiä. Hän kertoi myös seurustelleensa aikaisemmin.
Tällaisia tapauksia on niin miehissä ja naisissa.

Et ole ainut.Olen kokenut saman.Nainen nautti kaikesta mitä hänelle tein.Nuolemisesta puhumattakaan,hän todella nautti .Sai orgasmeja helposti.Minua kohtaan hän oli kylmä.Hän ei halunnut millään lailla hyväillä minua.Aivan ihmeellistä.Olimme jonkinaikaa yhdessä,sitten loppui tämä stori.

Heippa taas.

Taytyy kertoa, etta vaikka suhteemme sitten paattyi, niin kerran puhelimessa keskustellessamme sitten myonsin miten minua oli vaivannut tama asia. Sanoin sen korrektisti, mutta suoraan, han vaikutti nolostuneelta, ei ollut ilmeisesti vain tullut ajatelleeksi asiaa minun kannaltani (ihme kylla;-)

Kun sitten myohemmin suostuin kerran illalliselle ravintolaan hanen kanssaan, ihan "kavereina", ja han yon tullen saattoi mut kotiovelle, ja yritti suudella, kaipasin kai laheisyytta joten annoin hanen tehda sen, sitten han sanoi" Haluaisin nuolla sinua sielta"!

Hahaha, siina tilanteessa halusin vain kotiin nukkumaan, ja se ei sopinut siihen hetkeen ollenkaan, lahinna huvitti minua mielessani, etta han luuli etta jos nytsitten nuolee minua niin kaikki on taas hyvin! Kylla han sitten olisi miellyttamassa kun olen haavista karannut...

En kuitenkaan himoinnut sita niin paljon, etta olisin alkanut samaan ruljanssiin hanen kanssaan, vaan sanoin hyvaa yota ja vedin ulko-oven kiinni perassani;-)

Palatakseni vielä tähän haluttomaan naiseeni......En ole tavannut koskaan ennen vastaavaa tapausta. Kumminkin seksikumppaneita on ollut monia, en käy leveilemään niillä. Kun elää sinkkuna, niitä on kertynyt ja seurustelusuhteita on myös ollut.
Vieläkin ihmetyttää miksi nainen ei halua,vaikka mies antaisi minkälaisia palvaluja. Kaikki tapaamani naiset ovat olleet innokaita niin suuseksiin saavana ja antavana osapuolena. Myös hyväilyt, rinnat, klitoris ja kaikki erogeeniset alueet. Anaalista en pidä, eikä kukaan kumppaneistani ole tykännyt. Seksin yhteydessä voi hyväillä peppureikää, se antaa lisä kiihotusta.

Hänen ainot reaktiot yhdynnän jälkeen oli koettaa penistä. Sekin tähdentyi terskan päähän. Ilmeisesti hän tunnusteli spermaa, mutta ei hän sitä maistellut. Aliksi luulin näin tapahtuvan. Kysyin haluaako hän , mutta ei. Hän vain halusi tehdä näin, mutta minusta se oli hyvin hellä kosketus.

Kokematon hänen ei pitänyt olla, mutta keskustelimme avoimesti kaikesta seksiin liittyvästä. Hänelle riitti tämä, hän ei halunnut muuta. Minä kerroin mita haluaisin ja mitä antaisin hänelle.......Mutta ei.

Voisiko joku nainen kertoa onko mitään syytä miksi ei halua muuta? Tämäkö riittää? Ihmettelen vieläkin suutelemista, hellät huuli suudelmat. Ei mitään kielisuudelmia, miksi? Haluan veilä sanoa että olen siisti, itsestäni huolehtiva ja hygieeninen mies. Aina ennen seksiä paikat pestään.
Kaikki ei tietysti ole kaikkeen tykästyneitä, sitäkin pitää kunnioittaa.

Jotenkin tulee sellainen vaikutelma, että nainen on kokenut jotain epämiellyttävää seksiin liittyen esim. ennen varsinaisen seksielämän alkamista. Tai kotona on suhtauduttu seksiin jotenkin likaisena epäluonnollisena asiana. Selvästihän hänen suhtautumisensa ei ollut ihan tervettä, vaan ihmeellisen pidättyväistä tai jotain.

Juttelin asiasta onko hänelle sattunut jotakin seksin suhteen epämiellyttävää???
Mitään tämän tapaista hän ei kertonut, mutta eihän kaikki tule ilmi. On asioita mitä ei haluta helposti kertoa.
Hyvä kommentti "teoria tämäkin" vierailijalta.

Tuntui niin tutulta tuo lause. "Ei mitään kielisuudelmia, miksi"? Kaikki naiset eivät vaan pidä kielisuudelmista. Syytä en osaa sanoa miksi, vaikka kohta 30 vuotta asiaa olen tutkinut. Ainoa hetki kun sen pystyy antamaan on orgasmin tulo hetki. Silloin ei tarvitse kun vähän sinnepäin kieltä osoittaa,niin jo imaisee suuhunsa. Yritäppä muulloin, niin varmasti ei onnistu.

Hyvä huomio RJV:ltä!
Kaikki tapaamani naiset ovat orgasmin hetkellä avoimia ottamaan suuhunsa vaikka mitä.
Tämä kyseinen nainen ei saanut orgasmia. Kuten edellä kerroin , ei suuria tunteen purkauksia.
Kumminkin olen sen ikäinen ja kokenut mies, että tiedän milloin nainen saa orgasmin.
Mystinen tapaus, kyllä varmasti jotain kieroutumia seksin suhteen. Tai huonoja kokemuksia, vaikka kyselyistäni huolimatta en saanut siihen vastausta.
Jotkut vaan on kylmiä, tai tunteettomia....

Alkuperäinen kirjoittaja Aersyyntynyt:
Erosimme moninaisista syista, minun aloitteesta. Han sanoi rakastavansa minua, mutta eipa hanta ainakaan naisen tyydyttaminen juuri kiinnostanut. Ihmetyttaa vain etta muuten oli huomaavainen.. En olisi uskonut.

rakkaus = seksiä?

Alkuperäinen kirjoittaja costner:
Alkuperäinen kirjoittaja Aersyyntynyt:
Erosimme moninaisista syista, minun aloitteesta. Han sanoi rakastavansa minua, mutta eipa hanta ainakaan naisen tyydyttaminen juuri kiinnostanut. Ihmetyttaa vain etta muuten oli huomaavainen.. En olisi uskonut.

rakkaus = seksiä?

Kyllä, mutta siihen kuuluu muutakin. Ei yksipuolinen seksi, vaan molempien tyydyttäminen.
Sanotaan, "Rakkaus on sisäistä kutinaa mitä ei voi raapia."