Epäsosiaalinen mies

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Meillä ei ole yhteisiä kavereita. Jos käyn ulkona tai kylässä "omien" ystävieni luona,käyn aina yksin tai lapsen kanssa.
Meillä ei myöskään käy ihmisä kylässä (vanhempia lukuunottamatta) Hän haluaa olla rauhassa kotonaan.
Kun olen pihalla lapsen kanssa ja vaikka siinä olisi muita isiä,ei koskaan suostu mukaan. Ei kuulema tarvitse uusia ystäviä.
Lapsen kaverisynttärit saa järjestää vasta kun lapsien vanhemmat eivät tule mukaan.. Ei halua äitilaumaa kotiinsa...
Uusia ystäviäni en saa tuoda kotiin,jos tuon hän ei ole kotona....
Joskus ajattelin että antaa olla,mutta välillä turhauttaa niin...
Onko muita?

No jo on epeli!

Tiedän vastaavia, mutta huomattavasti lievempiä tapauksia, omanikaan mies ei varsinaisesti ihmislaumoja rakasta, mutta kestää kyllä ystäväni, lastemme kavereiden vanhemmat ja muut vieraat.

Monet ihmiset saattavat vanhemmiten kehittää itselleen tällaisia toimintatapoja, mutta että nuorikin...Onko hänellä muitakin misantropisia piirteitä tai muita mielenrterveysongelmia? Varmaan on hankala kanssaeläjä!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kauanko olette olleet yhdessä, ja miten jaksat ihmisten ihmettelyt kun tulet aina yksin?

ollaan oltu n. 8 v. yhdessä. no, mä sit kerron että mies joko töissä tai on töistä väsynyt eli haluaa pitää huilipäivän, mikä hänelle tietysti suotakoon. kyllähän tää meidän parisuhdetta vähän syö, en kauhean kiintynyt mieheeni ole mikä varmaan ihan ymmärrettävää. ei ole yhteisiä harrastuksia, eikä seksiä tai läheisyyttäkään kauheasti.

Hmm...oletkohan päätynyt exäni kanssa yhteen. Ilmenikö ongelma jo seurustellessanne? Vaikuttaa piintyneeltä jännittäjältä. Tilanne ei välttämättä muutu koskaan ellei hän tee itse siihen suuntaan aloitetta, joten yksi vaihtoehto on että erakoidutte vähitellen molemmat. Toinen vaihtoehto on että valitset jurottamisenkin uhalla ystäviesi seuran etkä anna yksin miehesi sanella perheenne sääntöjä kuten teillä on ilmeisesti nykyisin tapana.

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Kauanko olette olleet yhdessä, ja miten jaksat ihmisten ihmettelyt kun tulet aina yksin?

ollaan oltu n. 8 v. yhdessä. no, mä sit kerron että mies joko töissä tai on töistä väsynyt eli haluaa pitää huilipäivän, mikä hänelle tietysti suotakoon. kyllähän tää meidän parisuhdetta vähän syö, en kauhean kiintynyt mieheeni ole mikä varmaan ihan ymmärrettävää. ei ole yhteisiä harrastuksia, eikä seksiä tai läheisyyttäkään kauheasti.

Sama homma..ikäänkuin odotan syytä miksi lähteä tästä suhteesta...

Alkuperäinen kirjoittaja Bishkek Drama Theater:
Mun mielestä ihmisellä on oikeus olla epäsosiaalinen. Miehelläkin. Ei varmaan tullut yllätyksenä jos olette kauemminkin seurustelleet.

no me ei kauhean pitkään ehditty seurustella, kun eka lapsi ilmoitti tulostaan. muutettiin sit n. vuoden tuntemisen jälkeen yhteen. sen verran voin sanoa, että sain kyl miehestä sosiaalisemman kuvan, koska usein tavattiin juhlimisen merkeissä, maistissa oli paljon hyväntuulisempi ja niitä kavereitakin pyöri ympärillä. selvis vaan sit myöhemmin, että sellasia ryyppykavereitahan ne pitkälti olivatkin, ja nyt kun miehellä alkon käyttö paljon vähentynyt, niin ne kaveritkin kaikonneet muualle..

Mun mielestä ihmisellä on oikeus olla epäsosiaalinen. Miehelläkin. Ei varmaan tullut yllätyksenä jos olette kauemminkin seurustelleet.

no me ei kauhean pitkään ehditty seurustella, kun eka lapsi ilmoitti tulostaan. muutettiin sit n. vuoden tuntemisen jälkeen yhteen. sen verran voin sanoa, että sain kyl miehestä sosiaalisemman kuvan, koska usein tavattiin juhlimisen merkeissä, maistissa oli paljon hyväntuulisempi ja niitä kavereitakin pyöri ympärillä. selvis vaan sit myöhemmin, että sellasia ryyppykavereitahan ne pitkälti olivatkin, ja nyt kun miehellä alkon käyttö paljon vähentynyt, niin ne kaveritkin kaikonneet muualle..

Ok . no sitten on antanutkin varmaan hiukan vääristyneen kuvan itsestään.
Harmi.

Sama homma..ikäänkuin odotan syytä miksi lähteä tästä suhteesta...

kuulostaa kyllä niin tutulta..olis kiva vaihtaa enemmänkin ajatuksia sun kanssa? mistä päin olet? itse Tampereelta..

Ok . no sitten on antanutkin varmaan hiukan vääristyneen kuvan itsestään.
Harmi.

en tosiaan tajunnut, että mies tykkää noin paljon olla ihan yksikseen. kuvittelin tyhmänä et saan hänen kauttaan uusia ystäviä, meille yhteisiä. no eipä ole juuri niitä ilmaantunut, aika vähäisiä kontakteja pitää tuo mies noihin muutamiin ystäviinsä, ja nekin lähinnä saunailtoja poikien kanssa.. no onneks mulla on muutama hyvä ystävä omasta takaa ja koko ajan etsiskelen uusia tuttavuuksia..