T
tietämätön
Vieras
oisko kellään tietoa/omakohtaista kokemusta tms.epäspesifisestä emätintulehduksesta?miten se ilmenee,mitkä oireet ja miten sitä hoidetaan yms.?kiitoksia vastauksesta jo näin etukäteen.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Minä sairastin norena monta virtsatietulehdusta ja antibioottikuurit seurasivat toisiaan siitä seurauksena sain tämän bakteeriperäisen tulehduksen,jonka vasta nyt tajuan 60-vuotiaana!kuljin pissakokeissa usein puhdas näyte,tuskastuneena ehdotin sukupuolitautiakin ja minulle hymyiltiin.Kun tuli ikää lisää niin vedottiin vaivojeni syyn olevan vaihdevuodet tai valuvika.Minua paleltaa,välillä pukkaa nihkeää hikeä, alavatsaa ja alaselkää jomottaa,alapää kutisee,polttelee ja välillä tihkuu kirkasta kutiavaa nestettä.Jos istun pitkiä matkoja autossa,vilustun tai kastelen jalkani tauti pukeaa.Olen hakenut apteekista reseptivapaita lääkkeitä lukemattomat kerrat,hetkellinen helpotus.Tapasin vuosi takaperin lääkärin ,joka löysi syyn kolibakteeri.Nyt olen taas käynyt samalla lääkärillä ja odottelen kokeiden tuloksia.Alkuperäinen kirjoittaja tietämätön;7188804:oisko kellään tietoa/omakohtaista kokemusta tms.epäspesifisestä emätintulehduksesta?miten se ilmenee,mitkä oireet ja miten sitä hoidetaan yms.?kiitoksia vastauksesta jo näin etukäteen.