Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:Alkuperäinen kirjoittaja tottako:Liittykö kaikkien muitten pelot sektioon...? Mulla on varmaan ihan outo pelko.. ja osasyy siihen on yks leffa... Siinä äiti kuoli synnytykseen , se meni jotenki niin et ponnistusvaiheessa sillä "räjähti" joku päässä..... Mä oon miettiny onko toi oikeesti mahollista..
Mä tiedän perheen, jossa äiti on kuollut synnytyksessä aivoverenvuotoon. Taustalla kyllä sairaus, ja äärimmäisen harvinaistahan tuo on.
Juu, tiän mieki yhen tapauksen ruottista. Tosin tällä äitillä ei ollu etukätteen mittään todettu mut muistaakseni epäiltiin sitte kuitenki että ois ollu valtimopullistuma päässä jo valmiiksi, koska oli pari viikkoa ennen synnytystä alkanu valittaa päänsärkyä.
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Mie nyt avaudun tästä täälläki..
Ko tosiaan, ihmisillä ilmeisesti yleensä synnytyspelko kohistuu alakautta synnyttämiseen, nii onko kuinka yleistä että pelkääki joutuvansa sektioon?
Mie nimittäin pelkään...
Esikoinenhan synty hätäsektiolla, exä minut pahoinpiteli siihen kuntoon että mm. istukka irtosi osittain ja lapsi piti sitte pikasesti pelastaa. Ja nyt mie mietin illat ja yöt että mitä jos nytki jotaki mennee vikaan ja jouvunki taas sektioon... Ko haluan synnyttää alateitse. Enkä ossaa yhtään tuosta minun pelosta sanoa, että mistä se johtuu... Koska nyt mulla ei ole ees sitä pahoinpitelevää ukkoa jonka takia kaikki menis päin helvettiä.
:ashamed:
Neuvolassa vähän asiasta mainittin, mutta sano ettei ole joutunu aiemmin semmosesta keskustelemaankaan ja totesi vaan että eiköhän kaikki mee hyvin. Joten se siitä sitte... :/