epätodellinen olo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

äiti

Aktiivinen jäsen
20.01.2004
3 643
0
36
Kirjoitan nyt tänne jos jollakin sattuisi olemaan kokemuksia tai neuvoja asiaan. vaivani alkoi noin vuonna 02 silloin tuli todella epätodellinen olo ja hädin tuskin pystyin nostamaan lapseni silloin syliin. silloin tuli siis mm. levottomuutta ja epätodellista oloa. nyt minulla tulee lähes joka päiva tuo epätodellinen olo lääkäri ei tunnu keksivän lääkettä joka estäisi sen tulemisen...Olen syönyt mm.truksalia,zoloftia,melpaxsia,tällähetkellä syön busparia ja aina vaan tulee olo takas..... :'( Yritän myös lopettaa tupakointia ja silloinkin tullee tämä olotila mutta eikö lääkkeitten pitäisi estää kummiskin sen tuleminen:::??? En pysty kohta hoitamaan lapsiani jos ei tämä kärsimys kohta lopu en voi muutakaan kun hakea narun... :'(

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.11.2005 klo 18:25 äiti kirjoitti:
Kirjoitan nyt tänne jos jollakin sattuisi olemaan kokemuksia tai neuvoja asiaan. vaivani alkoi noin vuonna 02 silloin tuli todella epätodellinen olo ja hädin tuskin pystyin nostamaan lapseni silloin syliin. silloin tuli siis mm. levottomuutta ja epätodellista oloa. nyt minulla tulee lähes joka päiva tuo epätodellinen olo lääkäri ei tunnu keksivän lääkettä joka estäisi sen tulemisen...Olen syönyt mm.truksalia,zoloftia,melpaxsia,tällähetkellä syön busparia ja aina vaan tulee olo takas..... :'( Yritän myös lopettaa tupakointia ja silloinkin tullee tämä olotila mutta eikö lääkkeitten pitäisi estää kummiskin sen tuleminen:::??? En pysty kohta hoitamaan lapsiani jos ei tämä kärsimys kohta lopu en voi muutakaan kun hakea narun... :'(

Katso tuolta ketju Epätodellisesta olosta ja peloista:
http://www.kaksplus.fi/keskustelu/?mode=viewtopic&tid=189785 :wave:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.11.2005 klo 18:25 äiti kirjoitti:
Älä hyvä ihminen narua ainakaan hae. Itse kärsin kans nuista epätodellisesta olosta ja lisäksi mulla on pakkoajatuksia :( Sairastuin paniikki kohtauksiin noin parisen vuotta sitten ja nuo tuli sitten mukana. Mulla ei oo lääkkeenä kun propralit mutta yritän touhuta kaikkea ja siirtää ajatuksia syrjään ,että oireet helpottaa. Välistä "Olo" tulee kun olen väsynyt tai tressaantunut..joskus menee monta viikkoaki ettei mitään tule ja joskus tuntuu että niitä on joka päivä.. laita vaikka yv:tä niin voidaan vaihtaa ajatuksia. Ootko tilannu mielenterveys toimistoon aikaa ? varmasti joku apu löytyy sullekkin :hug:

Yhteistyössä