Epätoivoinen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vävy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vävy

Vieras
Olen hautonut tätä asiaa jo parisen viikkoa, mutta en pääse siitä millään ylitse. Olin käymässä anopilla, kuten aika usein silloin tällöin poikkean työmatkalla, kun satun sinne päin.
Hääneltä oli palanut muutama kattolamppu ja hän pyysi minun vaihtamaan ne. Hän anoi lampunt ja minä otin tuloin javaihdoin ensimmäisen lampun. Siirryin seuraavaan ja anoppi seisoi edessäni, kun seisoin tuolilla ja ihan yllättäin alttoi käden minun munien päälle ja sanoi leikillisesti, että mikäs se täällä pullottaa. En ehtinyt ajatella mitään, vaan jotenkin vaistomaisesti sanoin, että no katsoppas. Hän naureskellen veti vetoketjun auki laittoi käden sisään ja veti kalun ulos, joka oli jo muutamassa sekunnissa noussut täyteen erektioon ja ponnahti housuista hänen silmien eteen.
Mitään sanomatta hän veti esinahan taakse ja otti kalun suuhunsa ja otti minulta suihin vähän aikaa ja sitten sanoi, että tule. Mentiin makuuhuoneeseen ja naitiin, kuin pienet eläimet. sen jälkeen kumpikaan ei sanonut sanaakaan, vaan minä puin päälleni ja hän teki samoin ja minä lähdin.

Siis että tyttärensä miehen vietteli??!!! Ja sinä tahdottomana sonnina perässä??!!

Ei mikään maailmassa voi vaimoasi loukata tuon pahemmin. EI MIKÄÄN!! Teko on täysin anteeksiantamaton teiltä kummaltakin. Äitiä potkin kuitenkin vielä raskaammin, koska hän oli aloitteentekijä.

Jos jotenkin meinaat tästä selvitä, ÄLÄ IKINÄ kerro vaimollesi ja anoppilaan et enää koskaan mene yksin. Rukoile polvillasi anteeksiantoa sielullesi, jospa se auttaa omantunnontuskiin.

Ettepä olisi voineet tehdä mitään tuhoisampaa, kuin mitä teitte. Kärsimyksenne ovat ansaittuja. Toivottavasti teillä ei ole lapsia, jotta voitte erota vaimonne kanssa. Sen jälkeen, pane vaikka sikaa ja kerro sitten vaimolle minkälainen äiti hänellä on, jotta ei luota häneen enää.

TArinapa niinkin.
Jos on totta, niin aiheesta olet epätoivoinen. Voisi ajatella etukäteen, ja mieluummin vielä aivoilla eikä mulkulla. Jos sinussa on miestä yhtään, kannat tekojesi seuraukset.

Tietysti on provo. Muutenhan tämän kirjoittamiseen olisi ollut joku muukin syy, kuin halu kuvailla rietasta hetkeä anopin kanssa.

Ap:lle vinkki: Seuraavaksi jätä nuo siitimeni ponnahti hetkessä erektioon hänen silmiensä eteen -jutut, samoin kuin naimme kuin eläimet, pois, niin saat uskottavuutta. Lisäksi voisit ehkä edes yrittää kysyä jotain, niin että lukijalle tulisi sellainen olo, että sulla on oikeasti joku pointti tälläsen stoorin muille jakamisessa. Vaikka: ""Pitäisikö ketoa vaimolle, voisiko hän antaa tälläistä anteeksi?"" tai ""Miten ihmeessä suhtaudun anoppiin enää tän jälkeen?""...

""joka oli jo muutamassa sekunnissa noussut täyteen erektioon ja ponnahti housuista hänen silmien eteen.""

Oho, uskomattomin anoppi mitä olen kuullut. Olisin uskonut, jos olisit kirjoittanut, että ""penikseni vetäytyi kuin mato koloonsa, ja hetken aikaa luulin, että en näkisi penistäni enää koskaan""
:))

Yhteistyössä