N
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Taitaa olla vain pienirintaisen naisen valitusta. isot kiinteät rinnat saa vain luontoäidiltä tai plastikkakirurgiasta, kuten myös ison peeniksenAlkuperäinen kirjoittaja pieni kalu:Nainen on halutttu rintojen koosta huolimatta.
Rinnat ei merkkaa seksissä niin paljon kun kalun koko.
Itse tykkään pienistä rinnoista
Isot rinnat saa syömällä enemmän mitä kuluttaa, isoa penistä ei.
Alkuperäinen kirjoittaja rusinatissi:..eihän naiset pienikikkeliselle miehellekään sano että voi kun on pienet, sama juttu naisten tissien kanssa. Itselle naisen vartalon muodot, tissit ja kasvot merkkaavat todella paljon, että seksi tuntuu hyvältä. Osalle miehistä tärkeintä on sitten se reikä ja oli sitten reunoilla millaiset muodot tahansa niin ne yleensä kelpaavat ainakin epätoivoisimmille kunhan kyseessä vaan on nainen.
Ostaisin mielellään topatut uikkarit ranta- ja uimahallikäyttöön, lerppa on sen verran onneton nysä uikkareista paistessaan. Pääsee liikkumaan niissä vapaasti ja maihin noustessa rusina saattaa pullottaa missä asennossa tahansa sieltä uimahousun läpi. Jokainen näkee heti mikä nyhverö housuissa on.Alkuperäinen kirjoittaja Liivit:Topatut rintaliivit antaa usein aivan väärän kuvan. Kun nainen sitten riisuu liivit, sieltä löytyy aivan jotain muuta kuin mitä luulis.
Naisella pienet tai olemattomat tissit, ruma naama ja yleinen rumuus sekä lihavuus ovat saman luokan asioita kuin pienet munat miehellä. Isolla munalla voi karsia nuo pois päältä heti. Ei kai sioa munaa anneta läskeille, tissittömille tai rumille, se on varattu mallinmitat täyttäville seksipommeille joilla vielä muotoja ja isot tai isohkot tissit.Alkuperäinen kirjoittaja heli:Alkuperäinen kirjoittaja rusinatissi:..eihän naiset pienikikkeliselle miehellekään sano että voi kun on pienet, sama juttu naisten tissien kanssa. Itselle naisen vartalon muodot, tissit ja kasvot merkkaavat todella paljon, että seksi tuntuu hyvältä. Osalle miehistä tärkeintä on sitten se reikä ja oli sitten reunoilla millaiset muodot tahansa niin ne yleensä kelpaavat ainakin epätoivoisimmille kunhan kyseessä vaan on nainen.
Luulin myös, että pienitissiset naiset ei ilkeä pilkata pienimunaista miestä, mutta nyt sekin on kumottu.
Eräs todella pienirintainen nainen arvosteli ihan tuosta vaan mieheni munat liaan pieniksi, kun oli sattunut ne porukkasaunassa näkemään.
Ihmettelin sen eukon käytöstä, mutta hänen miellestään pienitissisyys ei ole millään lailla verrattavsissa pienimunaisuuteen.
Hah!
Alkuperäinen kirjoittaja pieni kalu:Nainen on halutttu rintojen koosta huolimatta.
Ja minä taas kaikenkokoisista pileistä. Gorilloilla on muuten 3,5 senttinen vehje ja ne harrastavat seksiä jatkuvasti. Kun omat sormenikin tuntuvat siellä hyvältä, niin kyllä lähes jokakokoinen kikkelikin. Vai oletteko kuulleet sormen kokoisesta kikulista?Alkuperäinen kirjoittaja wertheri:Alkuperäinen kirjoittaja pieni kalu:Nainen on halutttu rintojen koosta huolimatta.
ei pidä paikkaansa. eivät kaikki miehet halua isotissisiä naisia, sensijaan jokainen nainen haluaa munan joka tuntuu jossain, se on fakta. joten edelleen, sääliksi käy pienimunaisia miehiä. en ihmettele korkeita itsemurhatilastoja ja muita mielenterveysongelmia suomalaisten miesten keskuudessa! pienimunaisuus on varmaan pitkälti syy siihen miksi suomipoika käyttää runsaasti alkoholia kapakoissa yms. ei kehdata muutoin "mennä pukille"!
itse pidän pienirintaisista naisista.
Alkuperäinen kirjoittaja ninni-s75:Ja minä taas kaikenkokoisista pileistä. Gorilloilla on muuten 3,5 senttinen vehje ja ne harrastavat seksiä jatkuvasti. Kun omat sormenikin tuntuvat siellä hyvältä, niin kyllä lähes jokakokoinen kikkelikin. Vai oletteko kuulleet sormen kokoisesta kikulista?Alkuperäinen kirjoittaja wertheri:Alkuperäinen kirjoittaja pieni kalu:Nainen on halutttu rintojen koosta huolimatta.
ei pidä paikkaansa. eivät kaikki miehet halua isotissisiä naisia, sensijaan jokainen nainen haluaa munan joka tuntuu jossain, se on fakta. joten edelleen, sääliksi käy pienimunaisia miehiä. en ihmettele korkeita itsemurhatilastoja ja muita mielenterveysongelmia suomalaisten miesten keskuudessa! pienimunaisuus on varmaan pitkälti syy siihen miksi suomipoika käyttää runsaasti alkoholia kapakoissa yms. ei kehdata muutoin "mennä pukille"!
itse pidän pienirintaisista naisista.
Alkuperäinen kirjoittaja Xy1:Helin kannattaisi ihan oikeasti alkaa treenaamaan alapään lihaksia. Et selvästikään osaa niitä käyttää, et tietoisesti, etkä luonnostaan. Kun oma vaimo kiihoittuu riittävästi, hänen pillunsa alkaa puristamaan kahta sormeani voimalla, puhumattakaan kalustani, jos se on silloin pillussa. Puristus on sitä kovempi, mitä lähempänä ollaan orkkua. Hänellä on aina ollut voimakkaat alapäänlihakset, joita hän on myös käyttänyt riittävästi kiihoittuneena tahtomattaan, automaattisesti tai sitten halutessaan minulle ja itselleen lisäkiihoitusta.
Alkuperäinen kirjoittaja heli:Riittävän kiihottuneena en edes huomaa, onko siellä mitään.-))
No ei, kyllä kaikki näkemäni aikuisen miehen kalut ovat olleet siinä 13-19 senttiä ja aivan tarpeeksi isoja. Paksuuskin on ollut kaikissa sopiva eli hieman alle wc-hylsystä hieman paksumpiin, suurin osa kuitenkin suunnilleen sen paksuisia. Olen mitannut ja hylsyn paksuus on 13,5 cm. Kaikki ovat tuntuneet hyvältä siellä.Alkuperäinen kirjoittaja heli:Johan sinulla lyhyet sormet ? Alle 7 senttiä ?
Mittasin viivottimella, että etusormeni on noin 9 senttiä pitkä ( olen itsekin pitkä ) ja se ei ole paljoakaan lyhyempi kuin mieheni seisova kalu. Paksuus ei ole sama, sormi on ohuempi.
Miehelläni on isot kädet, joten en missään nimessä voi näkemättä olla ihan varma, kumpi sisälläni on, kalu vai sormi. Riittävän kiihottuneena en edes huomaa, onko siellä mitään.-))
Löysä en ole, mutta en ehkä kaksi lasta pyöräyttäneenä mikään supertiukkakaan. Mitkään lantionpohjajumpat ei koskaan ole olleet mun juttuni.
Ilmeisesti sinulla ei sitten ole kokemusta oikeasti pienimunaisesta miehestä.
Lue nyt hieman tarkemmin nimimerkin heli viestiä niin huomaat että kyseessä on provo, hyvin todennäköisesti joku keskenkasvuinen pienipilinen poika tai netissä kaiken aikansa viettävä aikamiespoika.Alkuperäinen kirjoittaja Xy1:Alkuperäinen kirjoittaja heli:Riittävän kiihottuneena en edes huomaa, onko siellä mitään.-))
Jos et kerran huomaa tai tunne pillussasi mitään kiihoittuneena, niin tokkopa edes käytät tai osaat käyttää alapään lihaksia. Se kun ei tapahdu kaikilta naisilta luonnostaan. Useat naiset oppivat niiden käytön synnytyksessä, jos synnyttävät alakautta. Toiset eivät opi hallitsemaan niitä silloinkaan. Olettaisin sinun kuuluvan jälkimmäisiin, kommenttiesi perusteella. Jos opettelisit niiden käytön, niin saisit itse paljon enemmän irti, samoin miehesi.
Minulla ei ole ongelmia, vaimoni tuntee kaluni kyllä puristelemattakin, jos niikseen tulee. Silti hänen akviivinen pillulla puristelu ratsastaessa, sekä ylösnoustessa, että alasmennessä saa miehen ihan sekaisin. Suosittelen sinua tekemään samaa omalle miehellesi.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Xy1:Alkuperäinen kirjoittaja heli:Riittävän kiihottuneena en edes huomaa, onko siellä mitään.-))
Jos et kerran huomaa tai tunne pillussasi mitään kiihoittuneena, niin tokkopa edes käytät tai osaat käyttää alapään lihaksia. Se kun ei tapahdu kaikilta naisilta luonnostaan. Useat naiset oppivat niiden käytön synnytyksessä, jos synnyttävät alakautta. Toiset eivät opi hallitsemaan niitä silloinkaan. Olettaisin sinun kuuluvan jälkimmäisiin, kommenttiesi perusteella. Jos opettelisit niiden käytön, niin saisit itse paljon enemmän irti, samoin miehesi.
Minulla ei ole ongelmia, vaimoni tuntee kaluni kyllä puristelemattakin, jos niikseen tulee. Silti hänen akviivinen pillulla puristelu ratsastaessa, sekä ylösnoustessa, että alasmennessä saa miehen ihan sekaisin. Suosittelen sinua tekemään samaa omalle miehellesi.![]()
Pienet tissit haittaa seksiä visuaalisesti, jonka takia ei seiso. Miehelle seksi on erittäin paljon visuaalisuutta, se saa panetuksen aikaan ja pitää kalun kovana pitkälti. Ei kai pienipilistenkään kanssa tarvitse mennä sänkyyn, jos on ehdottomana mieltymyksenä iso kalu, aina voi tarkistaa koon ja jos on liian pieni niin kieltäytyy seksistä. Tämä tosin on sitten normitoimintaa jos fiksaatio on oikein isot pilit, joita oikeasti on hyvin harvoilla. Nautinnon kannalta se normikokoinen 12-19 cm riittää varmasti.Alkuperäinen kirjoittaja AliceW:Pienet tissit ei haittaa seksiä mitenkään, pieni pili haittaa. Jos on ehdottomana mieltymyksenä isot rinnat niin ei kai tarvi mennä sänkyyn pienitissisen kanssa?Ainakin tämän palstan perusteella kalun koko on monille ongelma ja ihmettelyn aihe. Tisseistä en huomannut yhtään aloitusta, kalun koosta oli 5/25.
minua ei ainakaan haittaa naisen pienet rinnat. Kokemuksesta voin sanoa että seksi on parempaa pienirintaisen naisen kanssa toki on poikkeuksiakin ollutAlkuperäinen kirjoittaja samoin:Pienet tissit haittaa seksiä visuaalisesti, jonka takia ei seiso. Miehelle seksi on erittäin paljon visuaalisuutta, se saa panetuksen aikaan ja pitää kalun kovana pitkälti. Ei kai pienipilistenkään kanssa tarvitse mennä sänkyyn, jos on ehdottomana mieltymyksenä iso kalu, aina voi tarkistaa koon ja jos on liian pieni niin kieltäytyy seksistä. Tämä tosin on sitten normitoimintaa jos fiksaatio on oikein isot pilit, joita oikeasti on hyvin harvoilla. Nautinnon kannalta se normikokoinen 12-19 cm riittää varmasti.Alkuperäinen kirjoittaja AliceW:Pienet tissit ei haittaa seksiä mitenkään, pieni pili haittaa. Jos on ehdottomana mieltymyksenä isot rinnat niin ei kai tarvi mennä sänkyyn pienitissisen kanssa?Ainakin tämän palstan perusteella kalun koko on monille ongelma ja ihmettelyn aihe. Tisseistä en huomannut yhtään aloitusta, kalun koosta oli 5/25.
Jos se on parempaa niin sinulla on joku fetissi pienirintaisista naisista, kenties alitajuinen halu rakastella miehen kanssa. Miten muuten seksi tuntuisi paremmalta rintojen koon takia?Alkuperäinen kirjoittaja josji:minua ei ainakaan haittaa naisen pienet rinnat. Kokemuksesta voin sanoa että seksi on parempaa pienirintaisen naisen kanssa toki on poikkeuksiakin ollutAlkuperäinen kirjoittaja samoin:Pienet tissit haittaa seksiä visuaalisesti, jonka takia ei seiso. Miehelle seksi on erittäin paljon visuaalisuutta, se saa panetuksen aikaan ja pitää kalun kovana pitkälti. Ei kai pienipilistenkään kanssa tarvitse mennä sänkyyn, jos on ehdottomana mieltymyksenä iso kalu, aina voi tarkistaa koon ja jos on liian pieni niin kieltäytyy seksistä. Tämä tosin on sitten normitoimintaa jos fiksaatio on oikein isot pilit, joita oikeasti on hyvin harvoilla. Nautinnon kannalta se normikokoinen 12-19 cm riittää varmasti.Alkuperäinen kirjoittaja AliceW:Pienet tissit ei haittaa seksiä mitenkään, pieni pili haittaa. Jos on ehdottomana mieltymyksenä isot rinnat niin ei kai tarvi mennä sänkyyn pienitissisen kanssa?Ainakin tämän palstan perusteella kalun koko on monille ongelma ja ihmettelyn aihe. Tisseistä en huomannut yhtään aloitusta, kalun koosta oli 5/25.