Epävarma pienen kalun kanssa, kun riisuutuu ravintolasta iskemänsä naisen edessä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pieni mies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja samoin:
Alkuperäinen kirjoittaja AliceW:
Pienet tissit ei haittaa seksiä mitenkään, pieni pili haittaa. Jos on ehdottomana mieltymyksenä isot rinnat niin ei kai tarvi mennä sänkyyn pienitissisen kanssa?Ainakin tämän palstan perusteella kalun koko on monille ongelma ja ihmettelyn aihe. Tisseistä en huomannut yhtään aloitusta, kalun koosta oli 5/25.
Pienet tissit haittaa seksiä visuaalisesti, jonka takia ei seiso. Miehelle seksi on erittäin paljon visuaalisuutta, se saa panetuksen aikaan ja pitää kalun kovana pitkälti. Ei kai pienipilistenkään kanssa tarvitse mennä sänkyyn, jos on ehdottomana mieltymyksenä iso kalu, aina voi tarkistaa koon ja jos on liian pieni niin kieltäytyy seksistä. Tämä tosin on sitten normitoimintaa jos fiksaatio on oikein isot pilit, joita oikeasti on hyvin harvoilla. Nautinnon kannalta se normikokoinen 12-19 cm riittää varmasti.

No miksi sitten päädyt pienitissisen kanssa sellaiseen ei seiso-tilanteeseen? Näkyyhän ne tissit vaatteiden läpi.

Alkuperäinen kirjoittaja Alice vierailijana:
Alkuperäinen kirjoittaja samoin:
Alkuperäinen kirjoittaja AliceW:
Pienet tissit ei haittaa seksiä mitenkään, pieni pili haittaa. Jos on ehdottomana mieltymyksenä isot rinnat niin ei kai tarvi mennä sänkyyn pienitissisen kanssa?Ainakin tämän palstan perusteella kalun koko on monille ongelma ja ihmettelyn aihe. Tisseistä en huomannut yhtään aloitusta, kalun koosta oli 5/25.
Pienet tissit haittaa seksiä visuaalisesti, jonka takia ei seiso. Miehelle seksi on erittäin paljon visuaalisuutta, se saa panetuksen aikaan ja pitää kalun kovana pitkälti. Ei kai pienipilistenkään kanssa tarvitse mennä sänkyyn, jos on ehdottomana mieltymyksenä iso kalu, aina voi tarkistaa koon ja jos on liian pieni niin kieltäytyy seksistä. Tämä tosin on sitten normitoimintaa jos fiksaatio on oikein isot pilit, joita oikeasti on hyvin harvoilla. Nautinnon kannalta se normikokoinen 12-19 cm riittää varmasti.

No miksi sitten päädyt pienitissisen kanssa sellaiseen ei seiso-tilanteeseen? Näkyyhän ne tissit vaatteiden läpi.
Niinhän niiden isojen kalujenkin pitäisi näkyä housujen läpi. Ei se pullotus jalkovälissä tai rintojen kohdalla ole väkisin suurikokoiset rauhaset tai paisuvaiset.

Alkuperäinen kirjoittaja wertheri:
käy pienimunaisia miehiä, ihan oikeasti. tämä maailma on vittumainen paikka pikku prinssinakille. kiitän luojaani etten kuulu em. ryhmään.

Jees!

Ryhdyn heti fanittamaan suo.

Mulla on pieni,joten sillä ei ole käyttöä.Mutta olisi kiva jos olisi edes joku kaveri,jolla on iso.Voisi kehuskella "isosta" kaverista.Ja jos naisin saan iskettyä,niin voisin tilata sut paikalle hoitamaan hommat.Itse katselisin vierestä...

Kannattaisikohan pieni kullisen miehen etsiä pienipilluinen nainen. Ihan samalla lailla naisilla pillujen koko vaihtelee. Pitää vain etsiä itselleen sopiva pari. Pienipilluisuus taitaa olla yhtä harvinaista kuin pieni kullisuus, mutta ei kai tuo haittaa, jos joutuu monta naista käymään läpi. :)

On se onni, että synnyin ja vartuin mieheksi ennen nettiaikaa. Aivan vaan 13 senttisellä olen ollut sängyssä ties monenko naisen kanssa ymmärtämättä hävetä sitä lainkaan. Ja etupäässä naiset ovat kaiketi olleet tyytyväisiä peliini, koskapa useimmat heistä halusivat jatkaa suhdetta ensimmäistä seksikokemuksemme jälkeenkin, parisuhdettakin oikein ehdottelivat ja muutaman kanssa sellaiseen suostuinki, vaikka kulli on aivan onnetton nysä. Siis eihän se mikään kulli edes ole vaan pili. Vieläkin mummoille ja nuoremmillekin naisille nysäni maistuu niin että välillä oikein tappelevat siitä, kuka saa päästää minut pöksyihinsä.

On se vaikeeta teillä nykymiehillä. Sperman laatu sekundaa, kullit pieniä ja seksitaidot aivat olemattomat vaikka valistusta tulvii joka tuutista.

Opettele tuntemaan naisesi niin pärjäät tuolla pililläsi aivan kohtuullisesti :)

Itse elin Kalle ym. miestenlehtien aikaan ja silloin vasta onneton olikin. Joka lehdessä mainittiin miten kuvan miehellä on 23-30 senttinen kalu. Ei ollut netin tuomaa tietoa että 14-15 cm on keskimitta ja että 99% kaluista on välillä 7-19 cm. Turhaan ostin pumppuja ja koitin pieneksi nysäksi luulemaani 18,5 sentin kalua venyttää. En kehdannut naiseen astua, ja ravintolaillan päätteeksi keksin tekosyitä miksi minun oli mentävä. Netin alkuvuodet oli siis kiva paneskella naisia, ja lukemattomia kaadoinkin. No nyt on netin toinen aalto rantautunut ja tulleet nämä Big Cocks sivut, jotka ovat täynnä 23-30 senttisiä kulleja. Taas on epävarmuus hiipinyt rintaan, riittääkö tavallinen 18,5 senttiä ja 14 cm ympärysmittaa naisille jotka netistä kenties päivittäin katsovat jättikulleja runkaten samalla naama punaisena.

ähh, nää on ihan munasta.. Ei kaikki oo aina munasta kiinni, vaan taidosta ja siitä miten hyvin nautintoa osaa antaa. Ja ei kaikki mene vaan peniksen alueelle.. Jos nainen on löysä ja penis ei riitä niin voihan sitä jalallakin sörkkiä niin kauan että muija tulee, ja sit voi luiskahtaa sisään ja tehdä mitä lystää.. :DD

Silloin aikoinaan kun olin sinkku niin en kyllä miettinyt sitä mitä miehen jalkovälistä löytyy vaan sitä mitä osaa kielellään;) Se kun on oikeasti paljon tärkeämpäää,minulle!

Normaalit mitat ovat, en ymmärrä mitä strassaat. Keskivertoa suurempi pituus ainakin sanoisinko!! Tekniikassa on ehkä jotain vikaa, itselleni(tai siis kumppanilleni) on käynyt noin kun hän on liikuttanut heppiään liian paljon ulos liukkaissa olosuhteissa. Sama juttu myös jos nainen on doggystylessä esim liian ylhäällä/alhaalla joten penis voi luiskahtaa helposti ulos. Mitoissasi ei ole mitään vikaa. Kokeile ensiksi ainakin pienempää liikettä. Niin ja jos on ongelma ettet löydä seinämää, yritä kohdistaa heppiäsi vatsan puoleiseen seinämään työnnöillä. Kokeile myös hieman töksähteleviä työntöjä kun olet löytänyt sen etuseinämän.

On aikoihin eletty kun miehen tarvii hävetä vehjettään ravintolasta iskemänsä naisen edessä.Miksi tollasta edes ottaa mukaansa jos pitää pelätä tuon naisen kanssa?Naisilta meikit pois.Jos sitten ei tarviais pelätä naisen edessä.

Alkuperäinen kirjoittaja sivhos:
On aikoihin eletty kun miehen tarvii hävetä vehjettään ravintolasta iskemänsä naisen edessä.Miksi tollasta edes ottaa mukaansa jos pitää pelätä tuon naisen kanssa?Naisilta meikit pois.Jos sitten ei tarviais pelätä naisen edessä.

Yks hyvä vinkki on, että meikkien lisäksi napsauttaa valot pois.
Moni on sanonut, että ei se illalla noin pieni ollut:)

Miksi sille naiselle pitää sitä kalua edes lähteä esittelemään. Riisuu naisen vain sängylle ja antaa kielihoitoa ja sormetusta niin kauan, että alkaa olemaan lähellä 7 taivasta. Siitä kun laittaa kalun anovaan ja tiukenneeseen pilluun, niin kaikki kalun koot kelpaavat varmasti suuressä hädässä. Jos esilämmitys on onnistunut, niin pillu syö siinä vaiheessa jo kädestä. Naisen orkun jälkeen voikin sitten jo antaa naisen katsella, että mikä iski.

Alkuperäinen kirjoittaja pikkukatkarapu:
Alkuperäinen kirjoittaja wertheri:
käy pienimunaisia miehiä, ihan oikeasti. tämä maailma on vittumainen paikka pikku prinssinakille. kiitän luojaani etten kuulu em. ryhmään.

Jees!

Ryhdyn heti fanittamaan suo.

Mulla on pieni,joten sillä ei ole käyttöä.Mutta olisi kiva jos olisi edes joku kaveri,jolla on iso.Voisi kehuskella "isosta" kaverista.Ja jos naisin saan iskettyä,niin voisin tilata sut paikalle hoitamaan hommat.Itse katselisin vierestä...

Lihakarjatiloillakäytetään tuommosta systeemiä on niin sanottu merkkari sonni joka on kuohittu joka hyppää ja näyttää mikä lehmä on kiimassa ja sitten soitetaan keinosiementäjä tai viedään lehmä semmoselle sonnille joka pystyy naimaan

Alkuperäinen kirjoittaja netti toi avun:
Itse elin Kalle ym. miestenlehtien aikaan ja silloin vasta onneton olikin. Joka lehdessä mainittiin miten kuvan miehellä on 23-30 senttinen kalu. Ei ollut netin tuomaa tietoa että 14-15 cm on keskimitta ja että 99% kaluista on välillä 7-19 cm. Turhaan ostin pumppuja ja koitin pieneksi nysäksi luulemaani 18,5 sentin kalua venyttää. En kehdannut naiseen astua, ja ravintolaillan päätteeksi keksin tekosyitä miksi minun oli mentävä. Netin alkuvuodet oli siis kiva paneskella naisia, ja lukemattomia kaadoinkin. No nyt on netin toinen aalto rantautunut ja tulleet nämä Big Cocks sivut, jotka ovat täynnä 23-30 senttisiä kulleja. Taas on epävarmuus hiipinyt rintaan, riittääkö tavallinen 18,5 senttiä ja 14 cm ympärysmittaa naisille jotka netistä kenties päivittäin katsovat jättikulleja runkaten samalla naama punaisena.

Mitenhän sitä sillon naitiin kun ei ollu nettipalstoja

Alkuperäinen kirjoittaja koi:
Alkuperäinen kirjoittaja netti toi avun:

Mitenhän sitä sillon naitiin kun ei ollu nettipalstoja

Niinpä. Tulee miettineeksi.

Olisko ratkaisu siinä, että viettäisi aikaa ihmisten parissa, ei netissä.

Alkuperäinen kirjoittaja Xy1:
Miksi sille naiselle pitää sitä kalua edes lähteä esittelemään. Riisuu naisen vain sängylle ja antaa kielihoitoa ja sormetusta niin kauan, että alkaa olemaan lähellä 7 taivasta. Siitä kun laittaa kalun anovaan ja tiukenneeseen pilluun, niin kaikki kalun koot kelpaavat varmasti suuressä hädässä. Jos esilämmitys on onnistunut, niin pillu syö siinä vaiheessa jo kädestä. Naisen orkun jälkeen voikin sitten jo antaa naisen katsella, että mikä iski.

Rekku tarkoittikin ???

mulla on pieni,ja kivekset on pienet.ei haitta minua tulen toimeen tän kanssa ja tyttö ystävä tykkää mun pienestä kullista.on aina leikkimässä ja imemässä sitä.