Epävarmuus raskaudesta :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voi murhe
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voi murhe

Vieras
Mulle tuli vahvana tunne, että tää menee kesken.
Aamulla kirjoitin, kun heräsin alapää ihan märkänä ja luulin sitä vereksi mutta se oli jotain muuta kirkasta vuotoa, todennäköisesti omia limojani vain.

Nyt iltapäivästä alkoi hirveä jomotus, kohtua ihan särkee. Supistuksia nuo ei ole, vaan jotain muuta kipua. Jouduin ottamaan Panadolin särkyihin.

Jotenkin on kovin epätodellinen olo.
Viikkoja kasassa 12.

Toisaalta ajattelen, että jos se km. tulee, niin tulisikin nyt näin varhaisilla viikoilla kun en vielä liikkeitä olisi tuntenut.
Muutenkin jotenkin herkempi olen tässä raskaudessa, tämä on varmasti viimeinen, meiltä loppui alkiotkin 'sopivasti'. Hoitoihin emme enää lähde.

Voin kertoa että sun murheesi on ihan normaalia pelkoa. Itse pelkäsin keskenmenoa päivittäin ja se helpotti vasta kun vauvan liikkeet alkoi tuntumaan..mutta nyt loppuraskaana saatan yöllä säikähtää jos vauva ei liiku. Kohtalotovereita löytyy paljon eri vauvapalstoilta. Mukavaa odotusta!!

mulla oli tuollaista ensimmäisestä joskus rv14-16 ja neuvolasta vaan todettiin, että kohtu siellä kasvaa ja jomottaa! Nyt toinen raskaus menossa ja rv7+0 alkoi tänään. Ihan ihme touhua, kun joka ilta pukkaa kauheeta "krapula"-oloa... Aamupahoinvoinnit on vaihtunu iltapahoinvointiin!

Alkuperäinen kirjoittaja voi murhe:
Mulle tuli vahvana tunne, että tää menee kesken.
Aamulla kirjoitin, kun heräsin alapää ihan märkänä ja luulin sitä vereksi mutta se oli jotain muuta kirkasta vuotoa, todennäköisesti omia limojani vain.

Nyt iltapäivästä alkoi hirveä jomotus, kohtua ihan särkee. Supistuksia nuo ei ole, vaan jotain muuta kipua. Jouduin ottamaan Panadolin särkyihin.

Jotenkin on kovin epätodellinen olo.
Viikkoja kasassa 12.

mun serkulla kävi tolleen ku sulla, tuli runsaasti limaa ja sitte alkoi kivut. Meni kesken, viikkoja oli 11. sun kannattais varmaan ottaa äitiysneuvolaan yhteyttä niin voitais tarkistaa onko kaikki ok.

Kohtu kasvaa... Rauhoitu ja onnea! :) Minä syksyllä menen uusiin hoitoihin ja olen viime keväänä pyöräyttäny pakaste alkio vauvan :)

Mulla km pelko loppui vasta rv 34

Alkuperäinen kirjoittaja nn:
mulla oli tuollaista ensimmäisestä joskus rv14-16 ja neuvolasta vaan todettiin, että kohtu siellä kasvaa ja jomottaa! Nyt toinen raskaus menossa ja rv7+0 alkoi tänään. Ihan ihme touhua, kun joka ilta pukkaa kauheeta "krapula"-oloa... Aamupahoinvoinnit on vaihtunu iltapahoinvointiin!

Mulla on sekalaista pahoinvointia. Ilmeisesti olen tässä raskaudessa jotenkin henkisesti kovilla, että pahoinvointi saattaa tulla jopa ruokailtuani (kuten nyt kun olen huolissani noista kivuista).
Edellisessä raskaudessa oli iltapäiväpahoinvointia, mutta muuten olin jotenkin onnellisempi ja positiivisemmalla asenteella siinä odotuksessa.

Kiitos tsempityksistä!

Alkuperäinen kirjoittaja pikkuinen pakkaus:
Kohtu kasvaa... Rauhoitu ja onnea! :) Minä syksyllä menen uusiin hoitoihin ja olen viime keväänä pyöräyttäny pakaste alkio vauvan :)

Mulla km pelko loppui vasta rv 34

Mahtavaa! Tärppionnea ja tsemppiä tuleviin hoitoihin! :)

Yhteistyössä