Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Jos se pumppu jätetään selkään ni voiok silti maata selällään???
Ei sitä pumppua laiteta selkään vaan pitkä letku joka on kiinni siinä pumpussa, joka on telineessä sängyn vieressä. Eli hyvin voi maata selällään.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Jos se pumppu jätetään selkään ni voiok silti maata selällään???
Alkuperäinen kirjoittaja Neljäs kerta:Jatkan vielä. Mulla on joka synnytyksessä vähän supistuksen "lopahtaneet" ja niitä on vauhditettu oksitosiinilla. Siksipä jo neljännen ollessa kyseessä arvelin tunnistavani omat tuntemukset, eli joka tapauksessa jouduttiin laittamaan oksitosiinitippa, jonka jälkeen tunti ja vauva oli syntynyt.
Neljännessä siis epiduraali, jota inhosin kovasti... jalat eivät kantaneet ja letkuissa joutui makaamaan. Inhottavaa.
Alkuperäinen kirjoittaja mn:Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Olin aika alkumetreillä, muistaakseni vasta 3 cm. Eivät meinanneet antaa sitä vielä silloin mut anoin sitä koska synnytys oli kestänyt jo kauan. Paikat ei vaan auennut ja supisteli kovasti.
aika outoa...
Alkuperäinen kirjoittaja hoitsu:Alkuperäinen kirjoittaja mn:Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Olin aika alkumetreillä, muistaakseni vasta 3 cm. Eivät meinanneet antaa sitä vielä silloin mut anoin sitä koska synnytys oli kestänyt jo kauan. Paikat ei vaan auennut ja supisteli kovasti.
aika outoa...
Sulle on annettu epi liian aikaisin. Sillä voi olla haittana liian aikaisin annettuna pitkittynyt synnytys..