Epilaattoreista!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja karvajalka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

karvajalka

Vieras
Heippa! Olen tässä jo kauan miettinyt epilaattorin hankkimista mutta en viitsisi ostaa ihan sikaa säkissä :D Joten kertokaapa kokemuksianne! Onko totta ettei köyhän kannata ostaa halpaa, ainakaan epilaattoria?Onko kaikki 50e:n epilaattorit ihan p*skoja??Esim. Philips, Satinelle soft -epilaattori, onko kenelläkään kokemusta siitä?Nyppiikö kaikki karvat vai pitääkö vielä lisäksi sählätä höylän kanssa?

No onkos kenelläkään sit näitä kalliimpia?Mites niiden kanssa, tuleeko tosissaan sileetä?Kertokaahan kaikki :) Ois tosissaan mukava kuulla kokemuksia ennen ostoa..

Minulla on Braun, hintaa en muista, ei sillä kyllä koskaan ihan tosi sileää saa ja minusta on ihan höpöpuhetta, että sääret pysyisivät mitään viikkokausia sileinä, tottakai ne ihokarvat sieltä kasvavat ihan samaan malliin kiskoi ne pois millä keinoin tahansa. =)

Mulla semmonen vajaan 100 ? epilaattori ja hyvin nyppii :wave:

Ja mitä tuohon tulee että ne kasvaa yhtä nopeesti takasin muka niin ei pidä paikkaansa ;) jaloissa karvoista on noin puolet lepotilassa eli kaikki karvat eivät kasva samaan tahtiin joten toki sieltä aluksi tyrkkää karvaa nopeemmin kuin sitten ajan kanssa =)

Tosin itse en suosittele epilaattoria koska olen omat jalkani sillä pilannut enkä takaisin saa enää hyvännäköistä ihoa :/ ongelmana siis sisäänpäin kasvavat karvat |O siihen jää semmonen kiva punainen jälki aina siihen kohtaan missä se karva on sinne sisäänpäin kasvanut ja sitten puristanut sen pois ettei pahemin tulehdu :ashamed: :snotty:

Joten höylällä nykyään vetelen ja hyvä o :attn: :D

Yhteistyössä