Eräällä nimeltä facebook kirppiksellä kuultua...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Hyvää päivää"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"Hyvää päivää"

Vieras
Yp kyselee kirppisläisten mielipiteitä
Kirjoittanut xxx1 ryhmässä xxx-kirppis (Tiedostot)

Tässä kyseltäs oisko ideoita aiheisiin jos piettäs tässä syksyn aikana teemaviikko?!? Tähän vois antaa ehotuksia. Päätöksen tekee sitte YP-Raati
Allekirjoittanut xxx1 , xxx2, xxx3 sekä xxx4. Ilmoitamme asiasta sitten tarkemmin kun on ajankohtaista. Ensimmäinen teemaviikko voisi olla esim. syyskuun viimenen viikko.
Ystävällisin terveisin ylläpito paholaiset :)

jäsen1: täälläkin voisi joskus olla huutokauppa. tai ulkovaateviikko, jolloin ei olisi 10e rajaa?
21. elokuuta kello 19:54 · Tykkää

xxx1: kansiohan meillä jo on jossa voi huutokaupata kampetta. Teemaviikkoa nyt ajateltiin, mutta se aihe on hakusessa.
21. elokuuta kello 19:56 · Tykkää

jäsen1: mutta siis tarkoitin päivää, jolloin keskitytään vain huutokauppaan. No miten olisi nuo ulkovaatteet? Tai sitten lastentarvikkeet? Äitiysvaatteet ja -tarvikkeet?
21. elokuuta kello 19:59 · Tykkää

xxx1: ulkovaatteet ois nyt aika ajankohtanen aihe
21. elokuuta kello 20:00 via matkapuhelin · Tykkää · 3

xxx1: oisko eka syysvaatteet ja sit myöh. Talvivaatteet? Ehotuksia...
21. elokuuta kello 20:21 via matkapuhelin · Tykkää

jäsen1: Monet kyllä taitaa jo hankkia talvivaatteitakin, mutta kuinka vain :)
21. elokuuta kello 20:32 · Tykkää

xxx1 mä siis vasta pohdiskelen
21. elokuuta kello 20:38 via matkapuhelin · Tykkää

xxx1: voihan se olla syys-ja talvikamppeet yhtäaikaakkn
21. elokuuta kello 20:39 via matkapuhelin · Tykkää · 4

xxx2: heitelkäähän ehdotuksia ilmaan
21. elokuuta kello 22:16 · Tykkää

xxx1: Teemaviikkoja voidaan ottaa vaikka kerran kuussa. Aina eri aihe. Se ois kivaa vaihtelua.
37 minuuttia sitten · En tykkääkään · 1

xxx1: Teemaviikko aiheen ehdotuksia kyselin..Syys/talvivaatteet, sääntövapaa viikko, huutisviikko on ehdotukset tähän mennessä.
30 minuuttia sitten · Tykkää

jäsen2: Sääntövapaampi viikko, käytöstavat huomioiden :)
(Kansiota saa nostaa kun sinne jotain lisää, ei kuvia erikseen paitsi vaikka 3kuvaa/vrk)
28 minuuttia sitten · Tykkää · 3

xxx1: Kansion nosto teemaviikko :D
27 minuuttia sitten · Tykkää

*Tästä yp poisteli paljon kirjotuksia*

xxx4 totesi jotain tänne päin: "Tästä ei tehä samanlaista ku muista, tää on meijän kirppis..."

Johon joku jäsen kirjoitti takasin että miksi sitten kysytte ehdotuksia teemaviikolle jos mitään ei saa siltikään ehdottaa...

xxx1: jos puhutaan koko ylläpidon puolesta, perässä on -YP-
49 minuuttia sitten · Tykkää · 1

Johon xxx4: JA siis MÄKU en saa sanoo omaa mielipidettä VAIKKA OON YP.???MITÄ VITTUA

xxx1: xxx4 poisti kommentit joten siksi tää on sekava luettava. :/
Täytynee poistaa tästä kommentit ja pistetään vaan niitä ehotuksia teemapäivälle.
3 minuuttia sitten · Tykkää

jäsen2 :D No olishan ne tässä voinu olla mun puolesta vaikkakin vitut ei kuulu sanavarastoon kirppiksellä :)
noin minuutti sitten · Muokattu · Tykkää

xxx4: Mä kirjotan sen vitun jos mä haluan. en kysy sulta
19 sekuntia sitten · Tykkää

xxx1: Me kyllä ypssä pohdimme sitten yhdessä mikä se teemaviikko ois mutta meillä ei kaikilla nyt näköjää oikee mielipiteet ole samoja. Pahoittelen jos jollain ylläpidossa on huono päivä ja purkaa sen täällä.
26 minuuttia sitten · En tykkääkään · 2

jäsen2: Pitäskö kuitenki tasapuolisuuden nimissä miettiä jonkinlaista varotusta, näinhän meille jäsenillekkin kävisi. Aika ikävältä tuntuu

xxx1: Varotusta mistä jäsen2?
muutama sekunti sitten · Tykkää

xxx1: aa joo hidas sytytys :D
muutama sekunti sitten · En tykkääkään ·

xxx3: Antakaahan lisää ehdotuksia jotta YP:t pääsee pohtimaan teemaviikkoa! Aurinkoista syksyä kaikille tasapuolisesti. :)
17 minuuttia sitten · En tykkääkään · 3

jäsen4: "mä en kyl uskalla sanoo yhtään mitään" kommentti :D XD

jäsen3: Ja jäsenille saa sanoa mitä vaan...näköjään kaikki poistellaan sitä mukaa....että semmosta.
8 minuuttia sitten · En tykkääkään · 2

xxx1: ?jäsen3: Ei tietenkään saa. Mutta tässä kysellään VAIN ehotuksia noille teemaviikoille joka nyt täytynee unohtaa kun mikään ei ilman riitoja ja vittuja täällä kulje.
7 minuuttia sitten · Tykkää · 1

xxx4 NYT sitten voitte sanoa mulle että mitä mä olen sanonu ja kelle jotain pahaa? mä SANOIN MIELIPITEENI jossa ny sattui lukemaan se MITÄ VITTUA? JOTEN PYYDÄN ANTEEKSI JOS TUO SANA LUOKKAA JOTAKUTA.
6 minuuttia sitten · Tykkää

xxx1: ?xxx4 kuten tuola keskustelussa jo pyysin, RAUHOITU!!!
5 minuuttia sitten · En tykkääkään · 4

jäsen2 Rumaa kielenkäyttöä jäseniä kohtaan. Me muut oltais saatu jo bannia.

Tämä teemaviikko on kyllä hyvä ehdotus xxx1 :)
4 minuuttia sitten · Tykkää · 2

xxx1: KAtellaanpa jos pidetään teemaviikko ensi vuoden puolella sitten..Ehkä. Kun lumi on jo maassa niin ehkä ois rauhallisempi hetki :D

jäsen2: Niin tai jäähylle vähäks aikaa niin ei jäsenet joudu kärsimään :(

xxx1: ketään ei ikinä ole täältä poistettu kielenkäytön vuoksi. Kaksi jäsentä on poistettu. Joka kirppiksellä tunnettuja huijareita.
muutama sekunti sitte
3 minuuttia sitten · Tykkää

jäsen2: Sääli jos teemaviikosta joudutaan luopumaan :(
2 minuuttia sitten · Tykkää

xxx1: Minustakin teemaviikko oli hyvä ajatus..Ylläpidossa kaikkien muidenkin mielestä käsittääkseni paitti xxx4:stä.
2 minuuttia sitten · En tykkääkään · 1

jäsen2: "Hieman vielä haluan sanoa tuohon äskeiseen jupakkaan liittyen että toivoisin tästä tulevan vielä mainintaa julkisesti ja seuraamusta selvästi ettei ole vain sanottu koskien kielenkäyttöä ja käytöstä jäseniä kohtaan. Ettei vaan jäsenille jäisi ikävä kuva ilmapiiristä täällä kirppiksellä :(

Kiitos"

Ohjeita ja sääntöjäkin löytyy varmaan viidestä eri kansiosta! Yksi ylläpidon jäsenistä (xxx4) saa ihme raivareita aina välissä eikä muutkaan ylläpidossa tunnu olevan aina ihan tässä päivässä :D

Yhteistyössä