V
"vieras"
Vieras
[QUOTE="joo";22126599]tuttua tekstiä osittain. Olen siis itse vl-äiti, mutta mä en myöskään voi sietää tota mainitsemaanne "yhteisöä". Olen miettinyt samoja asioita kuin te, ja tullut siihen tulokseen että haluan säilyttää uskoni, mutta jättää yhteisön taka-alalle. Ymmärrätteköhän? Elän omaa elämää omalla tavallani, muut eläkööt tavallaan. En ole niin paljoa tekemisissä muiden kanssa, käyn vähemmän piireissä, mutta uskon silti. Ja teen omat ratkaisuni ehkäisystä ym. Jotkut ymmärtävät, jotkut eivät, mutta ei sillä ole merkitystä. Itse tiedän mihin uskon, ja jumala kai se on se joka lopulta päättää, Ei yhteisö.[/QUOTE]
Hieno pohdinta. Ja ihan oikein ajateltu. Minä hullu ääliö mietin asiaa vuosia, vuosia ja vuosia. Sitten päätin, kun taas kerran meinasi nuppi haljeta, että ja nyt lähtee lestadius torpasta. Ja se lähti. Se oli elämäni hirveintä aikaa se alkuhässäkkä koko sopassa, mutta henkiin on jääty, ystävät on jäljellä ja olen saanut itsetuntoni takaisin.
En haluais sanoa, että tee se. Mutta sano silti.
Hieno pohdinta. Ja ihan oikein ajateltu. Minä hullu ääliö mietin asiaa vuosia, vuosia ja vuosia. Sitten päätin, kun taas kerran meinasi nuppi haljeta, että ja nyt lähtee lestadius torpasta. Ja se lähti. Se oli elämäni hirveintä aikaa se alkuhässäkkä koko sopassa, mutta henkiin on jääty, ystävät on jäljellä ja olen saanut itsetuntoni takaisin.
En haluais sanoa, että tee se. Mutta sano silti.