O
"outo"
Vieras
Onko teistä ok, että kun reissaamme esim. viikonlopuksi laskettelemaan ystäväperheen kanssa, niin mieheni haluaakin olla omissa oloissaan? Siis vaikka illalla, kun ollaan syöty yhdessä, hän saattaa pokkana ilmoittaa lähtevänsä nukkumaan, mutta meneeekin omaan huoneistoomme ja saunoo itsekseen. Minä jään sitten nolona muiden kanssa, kun tarkoitus on ollut istua iltaa yhdessä...Minua tuo käytös ihmetyttää ja ärsyttää, koska se antaa mielestäni ymmärtää, ettei seura kelpaa. Miten muilla, onko kokemusta vastaavasta, ja miten itse suhtautuisit tuollaiseen? Lapset on (2&4) vielä niin pieniä, että he eivät huomaa mitään, mutta minua tilanne ahdistaa.
Meillä ei todellakaan käy vieraita usein (minä hoidan aina kutsumiset) ja saadaan viettää aikaa oman perheen kesken ihan riittävästi. Joten jos yhdessä reissataan, niin luulisi, että silloin jaksaa toisten seuraa muutaman päivän!
Meillä ei todellakaan käy vieraita usein (minä hoidan aina kutsumiset) ja saadaan viettää aikaa oman perheen kesken ihan riittävästi. Joten jos yhdessä reissataan, niin luulisi, että silloin jaksaa toisten seuraa muutaman päivän!