Eräs tyttö on ihastunut poikaani, lähettelee jatkuvasti tekstareita ja poikaani ahdistaa moinen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";29058501]miks poikas on edes menny numeron antamaan jos ei tästä ihmisestä tykkää? kannattas opettaa lapselle ettei sitä numeroa voi jaella tollee ku sit käy just noin[/QUOTE]

Eihän se numero tarvitse antaa kuin jollekin kaverilleen, joka antaa sen taas eteenpäin jollekin joka kysyy.

Haloo hei, teidänkö mielestä on sairasta jos pikkutyttö ei saa syötyä koska on rakastunut?!
Aikuisellehan tuo on ihan normaalia toimintaa!
Ihme häiriintynyttä pirua yritetty tytöstä maalata tässä.
Ikäväähän tuollainen on, mutta ihan normaalia.
Ei muutakuin yhteyttä tytön vanhempiin ja asiallisesti hoidatte tuon tilanteen lyttäämättä tytön herkkää itsetuntoa ja tukemalla poikaa jottei tätä ahdista.

[QUOTE="vieras";29058558]Haloo hei, teidänkö mielestä on sairasta jos pikkutyttö ei saa syötyä koska on rakastunut?!
Ei muutakuin yhteyttä tytön vanhempiin ja asiallisesti hoidatte tuon tilanteen lyttäämättä tytön herkkää itsetuntoa ja tukemalla poikaa jottei tätä ahdista.[/QUOTE]

ai susta on ihan normaalia jos aikuinenkin käyttäytyy noin? :D "mä lopetan syömisen ku sä et tykkää musta ja mä oon niin rakastunu" ei kuullosta mun mielestä ihan normaalilta käytökseltä :D

[QUOTE="vieras";29058558]Haloo hei, teidänkö mielestä on sairasta jos pikkutyttö ei saa syötyä koska on rakastunut?!
Ei muutakuin yhteyttä tytön vanhempiin ja asiallisesti hoidatte tuon tilanteen lyttäämättä tytön herkkää itsetuntoa ja tukemalla poikaa jottei tätä ahdista.[/QUOTE]

No ei ole normaalia toimintaa aikuiselle ahdistella toista ja lähettää ihastumisviestejä ja saada toinen ahdistuneeksi sillä, että uhkaa syömättömyydellä. Korkeintaa, sellaisen heikkolahjaisen, lapsentasoisen ihmisen toimintaa. Lapsi ei ymmärrä, mutta kyllä aikuisen pitää tuohon puuttua. Sehän voi jatkuva pitkään ja mitä jos seuraava viesti on, että tappaa itsensä, jos ei poikaa saa?!?!

Mahtaisiko tilanne vaikuttaa toiselta, jos se ahdistelija olisikin poika ja ahdisteltava tyttö?

573719.gif

Yhteistyössä