Erikoinen "iltaherkku" :D (ja vielä toinen aihe, otan vastaan lihotusvinkkejä)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Timangi-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Timangi-

Aktiivinen jäsen
16.10.2008
8 242
1
36
Suklaan, mässyjen ja sipsien sijaan mulle uppoaa keposeen illalla telkkaria katellessa kokonainen grillattu kana , sellanen joka prismassa paistettu valmiiksi :p (ja tämmönen tipunen löytää tiensä mun mahaani 2-3krt viikossa.)

Toiseen aiheeseen: Lihominen voi olla yhtä hankalaa kun laihdutus. Miten ihmeessä saan kerättyä itselleni muutaman lisäkilon? Nyt 170/56(57) ja tahtoisin päästä 62kg saakka. Tuntuu, ettei muhun uppoa enempää mitä syön ja liikkumista en kykene vähentämään, siitä pitää lapset ja koira huolen... :/

karkkia, sipsiä, pullaa kakkuja, suklaata. ja limsaa, aina kun suu on tyhjä... tai vaikka ihan tavis ruokaa.. mut siis syöt kokoajan... ja pidät huolen et sulla on suussa aina jotain sapuskaa, biin varmana lihot

Mä 172 ja nuorena paino oli 59. Nyt tuo haluamasi 62. Pari kiloa antaisin pois, mahamakkara pullottaa sen verran et siitä lähtis. Minusta olet oikein hyvässä koossa.

Jestas, että mie olen kateellinen |O Miun ei tarvii kun kattoa herkkuja niin lihon :kieh:

Syö joka päivä kaikki ateriat niin, että et lopeta, kunnes tulee paha olo. Jos syöt pelkkiä herkkuja niin jää vitamiinit ja hivenaineet saamatta. Herkkuja siihen rinnalle joka päivä niin eiköhän ainakin se pari kiloa tule painoa :wave: Miun ei tarvii herkutella kuin yks viikonloppu niin paino on noussu 1-2kg maanantaihin mennessä :snotty:

Voin kertoo sit maailman helpoimman lihotus vinkin. Ala ottaa olutta. Saunakalja, töllö kalja, kanan kyytipoika kalja ja sit jos mahollista viikoloppuna muutama kalja. Kyllä alkaa kiloja pukkaan! :D :D

Lisätkää liikuntaa, syökää TERVEELLISESTI mutta "jatkuvasti", ei ole viisasta lihottaa itseään karkeilla ja roskaruoalla, yleensä se rasva niistä menee sinne sisäelimiin vaikkei missään muualla näkyisikään :/ Eli siis kasvattakaa lihasta niin painokin nousee :) Ei ne luut ja nahka paljoa paina, tarviaa lihasta ympärille. Voitte käydä vaikka jossain kuntosalilla keskustelemassa kunto-ohjaajan kanssa!

Herkkuja mä syön, menee puol levyä suklaata hujauksessa ja karkkeja ja keksejä. Tosin elän aamun ja päivän kahvilla(johon laitan kuppia kohden 3palaa sokeria ja loraus maitoa) syön yhden lämpimän ruoan ja illalla vielä keposeen 3-4 leipää kera kermajuuston ja leikkeleiden/majoneesin/pikkelsin.
Hedelmiä menee omena jos toinenkin tai banaania tai porkkanaa. Kasviksia ja raejuustoa ruoan kylkeen.
Syön ja syön.

Alkuperäinen kirjoittaja Platina:
Herkkuja mä syön, menee puol levyä suklaata hujauksessa ja karkkeja ja keksejä. Tosin elän aamun ja päivän kahvilla(johon laitan kuppia kohden 3palaa sokeria ja loraus maitoa) syön yhden lämpimän ruoan ja illalla vielä keposeen 3-4 leipää kera kermajuuston ja leikkeleiden/majoneesin/pikkelsin.
Hedelmiä menee omena jos toinenkin tai banaania tai porkkanaa. Kasviksia ja raejuustoa ruoan kylkeen.
Syön ja syön.

Mutta tuleeko loppujen lopuksi tarpeeksi kaloreita kulutukseen nähden esim. viikossa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Syön ja syön.

Mutta tuleeko loppujen lopuksi tarpeeksi kaloreita kulutukseen nähden esim. viikossa.

Pitäs varmaan ihan laskea tai ottaa joku taulukko käyttöön.
Omasta mielestä tuntuu, että peilistä katsoo tikku! Ja kädet menee suurinpiirtein vyötärön ympäri.

Syön ja syön.

Pitäs varmaan ihan laskea tai ottaa joku taulukko käyttöön.
Omasta mielestä tuntuu, että peilistä katsoo tikku! Ja kädet menee suurinpiirtein vyötärön ympäri.

Kuulostaa meinaan vähältä jos elää kahvilla, yhdellä lämpimällä aterialle ja muutamalla leivällä päivässä ja sit siihen päälle joskus höttöä.

Mä 172 ja nuorena paino oli 59. Nyt tuo haluamasi 62. Pari kiloa antaisin pois, mahamakkara pullottaa sen verran et siitä lähtis. Minusta olet oikein hyvässä koossa.

Just tätä samaa meinasin kirjottaa :D On se jännä kun ihmisillä voi olla samoja mittoja mutta toiset näyttää pyöreiltä ja toiset ruipeloilta!

No syö sen kanan lisäksi puoli pussia sipsejä, puolikas suklaalevy ja Dominokeksejä, niin eiköhän niistä jo muutama ylimääräinen kalori imeydy!

Kana ei oikein lihota. Se on niin täyttävää, että se on oikeastaan laihdutusruokaa. Itse tykkään kanankoivista. Iltapalaksi paistaa uunissa niitä, niin häviävät äkkiä kun lapsetkin tykkää. Jos haluaa lihoa, niin syö suklaata. Ja sitä syödään päivän mittaan paljon, ei vaan illalla. Tosin ei tolla tule kuin pari kiloa.

Pitääköhän sitä sitten jatkaa vaan samaa rataa syömistä, jos nyt tuonne 62kg asti pääsis, että ne kanssa pysyis...? Mä tykkään syödä, mutten loppuelämää jaksa mussuttaa suklaata ja keksiä. Vai onko mut vaan tuomittu tähän painoon.

Kana ei oikein lihota. Se on niin täyttävää, että se on oikeastaan laihdutusruokaa. Itse tykkään kanankoivista. Iltapalaksi paistaa uunissa niitä, niin häviävät äkkiä kun lapsetkin tykkää. Jos haluaa lihoa, niin syö suklaata. Ja sitä syödään päivän mittaan paljon, ei vaan illalla. Tosin ei tolla tule kuin pari kiloa.

Onhan siinäkin 2 koipea ja siipeä ja nahka :p

Pitääköhän sitä sitten jatkaa vaan samaa rataa syömistä, jos nyt tuonne 62kg asti pääsis, että ne kanssa pysyis...? Mä tykkään syödä, mutten loppuelämää jaksa mussuttaa suklaata ja keksiä. Vai onko mut vaan tuomittu tähän painoon.

Ei sun tarvi syödä puputtaa mitään sökerihöttöä. Riittää kun rupeet syömään säännöllisesti ja kunnon ruokaa. Ei kahvilla ennenkään oo aterioita korvattu. Ja jos sä touhaat päivät pitkät niin se pitää ottaa huomioon kalorikulutuksessa.

Yhteistyössä