Erikoisimmat isänpäivälahjat pinoon! Eli mitä miehelle jolla on kaikkea, ihan kaikkea?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "siiri"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
anve sulla on kyllä kivoja ja mieluisia ideoita, mutta kun noita lentokoneitakin meiltä jo löytyy.

tiipii tuo karting voisi olla kyllä kiva ajatus. Tosin lapsi on niin pieni ettei taida voida osallistua. Joku tuollainen tekeminen voisi kyllä olla hyvä ajatus.

Kiitos ideoista! Lisää otetaan vastaan!

http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=638734&storeId=1444&catalogId=1444&shopId=10007&compartmentId=10054&categoryId=10252

itse ostin tällaisen..

Sama pulma. Ei raksuta tänä vuonna. Ei tuntuis tarvitsevan erityisesti mitään tai se tarvittava on sellaista, mitä minä en osaa ostaa yksinäni. Teillä etenkin, kun on jo kaikenlaista, niin miten olisi jotain ei-konkreettista kivaa, vaikka leffaliput?

[QUOTE="siiri";22414675]anve sulla on kyllä kivoja ja mieluisia ideoita, mutta kun noita lentokoneitakin meiltä jo löytyy.

tiipii tuo karting voisi olla kyllä kiva ajatus. Tosin lapsi on niin pieni ettei taida voida osallistua. Joku tuollainen tekeminen voisi kyllä olla hyvä ajatus.

Kiitos ideoista! Lisää otetaan vastaan![/QUOTE]

Mitä jos varaat teille koko perheen yhteisen kylpyläloman?
Onko teidän lapsi tyttö/poika, innostusivatko esim. majan rakentamisesta jos ostaisit lapselle (esim. sen muumipapan työkalupakkauksen) ja isälle vaik paketillisen nauloja :D

[QUOTE="moi";22414727]Yks hauska härveli jonka ostin on Powerball. Osta sellainen jossa on kierroslukumittari jos mies on insinööriainesta.[/QUOTE]

Joo, tämäkin meiltä jo löytyy :)

Alkuperäinen kirjoittaja onni löytyy arjesta;22414358:
Jokainen tietysti tyylillään, mutta en ole ikinä ymmärtänyt miksi puolisolle ostetaan isän- tai äitienpäivä lahjoja ???? Itse ehkä jopa loukkaantuisin, jos äitienpäivänä saisin mieheltäni lahjoja, en halua olla hänen äitinsä. Mies on myös minun puolisoni, ei isäni.
Toki lapset tekevät omat muistamisensa ja yhdessä kaffetellaan, onhan isä perheessä tärkeä <3

Omaa isääni muistan askartelemalla joka vuosi edelleen itse kortin.

Samaa mieltä. Lapsi tekee päiväkodissa omat lahjansa ja korttinsa isälle, yhdessä lapsen kanssa askarrellaan kortti mun isälle, ja mies yleensä askartelee lapsen kanssa omalle isälleen. Omalle isälleni saatan viedä jonkun lahjan, jos löydän jotain kivaa. Mutta varta vasten en lähde shoppailemaan isänpäivälahjaa. Jos mitään hyödyllistä ei tule mieleen, vien vaikka viinipullon tai suklaata. Yleensä ne nautitaan sitten koko perheen voimin, jos ei isänpäivänä niin viimeistään jouluna :)

[QUOTE="vieras";22414723]Sama pulma. Ei raksuta tänä vuonna. Ei tuntuis tarvitsevan erityisesti mitään tai se tarvittava on sellaista, mitä minä en osaa ostaa yksinäni. Teillä etenkin, kun on jo kaikenlaista, niin miten olisi jotain ei-konkreettista kivaa, vaikka leffaliput?[/QUOTE]

Minä sain viime jouluna lahjaksi leffalippuja sekä lahjakortin Lippu.fi:n. Kummatkin edelleen käyttämättä, kun ei mieluisia elokuvia ole tullut ohjelmistoon tai sitten kun olisi joku niin ei olla saatu lapsenvahtia.

Mitä jos varaat teille koko perheen yhteisen kylpyläloman?
Onko teidän lapsi tyttö/poika, innostusivatko esim. majan rakentamisesta jos ostaisit lapselle (esim. sen muumipapan työkalupakkauksen) ja isälle vaik paketillisen nauloja :D

Ihme kyllä meidän perhe mahtuu alle 70 neliön kerrostalokolmioon, mutta nämäkin jo löytyy. Lapsella (tyttö) siis on jo työkaluja ja koko viime viikon tyttö olisi isin mukana työmaalla. Tosin paketille nauloja meillä kyllä olisi käyttöä :D

Lehtitilaus (harrastuslehti), vuokra-auto päiväksi (vaikka porsche tms), joku hauska soitin (vaik sähkökitara tai bongorummut, riippuen kiinnostuksesta), joku uutuuslevy tai leffa, kirjoja nyt ainakin aina löytyy joku, mitä ei oo lukenu!

[QUOTE="siiri";22414848]Tämä nyt tapahtuu joka tapauksessa. Lapsi tekee päiväkodissa ainakin kortin.[/QUOTE]

no niin, eikö siinä ole jo sitten ihan tarpeeksi ? vai miksi sitä turhaa materiaa on pakko antaa ? ihan hyvällä kysyn.

Mä en usko et kellään voi olla jo noi kaikki mitä täällä on ehdotettu :)

Ja koska teillä muka on noin paljon jo tavaraa niin teillä on pakko olla digijärkkäri ja siihen saa aina jotain uusia juttuja ja teillä ei varmasti ole kaikkia juttuja mitä siihen voi ostaa :D

Pitääkö sitä kamaa aina vaan hankkia lisää? Opetelkaa lapsen kanssa vaikka joku uusi laulu, jonka lapsi esittää isälle. Siinä se.

Haluaisin antaa miehelle jotain yllätyksenä, eikä sen välttämättä tarvitse olla tavaraa. Lapsi laulaa jatkuvalla syötöllä, joten ennemminkin hiljaisuus olisi meidän perheessä lahja. Kuten jo sanoin joku tekeminen tai tapahtuma olisi todella hyvä idea, mutta tässä kaupungissa ei kovin paljon mitään tekemisiä ole ja toisaalta pitäisi saada tuo himpun vajaa kolmevuotias mukaan, mikä kaventaa valikoimaa entisestään. Ei meillä oikeasti ole mitenkään paljoa tavaraa, itseasiassa hyvinkin vähän kun vertaa tuttavapiiriä, mutta näköjään aika paljon kuitenkin kaikkea.

Mä en usko et kellään voi olla jo noi kaikki mitä täällä on ehdotettu :)

Ja koska teillä muka on noin paljon jo tavaraa niin teillä on pakko olla digijärkkäri ja siihen saa aina jotain uusia juttuja ja teillä ei varmasti ole kaikkia juttuja mitä siihen voi ostaa :D

Kyllä meillä on digijärkkäri :D En tiedä mitä voisin siihen ostaa, mies kun on hyvin tarkka tuon suhteen ja vain harvat jutut kelpaa. Osti vastikään uuden putken ja salaman, joten en todellakaan keksi mitä voisin siihen liittyvää antaa, saati että osaisin ostaa.

Kiitos silti

Yhteistyössä