Erikoisin pimppi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maijapoppanen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun pillu on vaan ihan semmonen viiva ja sisällä on semmonen pippelin näkönen reikä mulla on emätin ja osaan kloksuttaa sitä ja pissa kulkee ensin tulee sieltä aukosta sitten menee semmoseen kaareen valuu semmosee pitkään aukkon ja perältä alas

On kunnon norsunkorvat ja viivapilluja... Molempia yhtä paljon suunnilleen. Kuka tykkää mistäkin.. Kummatko onkin sit nätimmät ja naisellisemmat.. Norsu korvissa on enemmän herkkää ilolihaa.

Mulla on sellainen pimppi, että sisemmät häpyhuulet roikkuu. Ne siis näkyy ulompien häpyhuulien välistä noin 1-1,5 sentin verran. En tiedä, onko tää normaalia, koska missään en pääse vertaileen, millaisia muilla naisilla on. Lisäksi karvoja kasvaa myös peräaukon ympärillä ja ulompien häpyhuulien sisäpuolellakin puolittain.
ihana pimppi,imisin nuolisin nauttisin

Viimeksi muokattu:
Suuret roikkuvat pimppihuulet ovat ihanat ottaa kokonaan suuhun ja imeä syvälle.Posliinipimpissä naisen seistessä näkyy roikkuvat pimppihuulet kiihottavasti reisien välistä,pakko saada imeä.

joo olen kanssa tavannut ja ollut naisen kanssa jolla häppärit tuli ulos 3-4cm
ja oli muuten märkä tapaus
sai jopa mä'rkiä orgguja jos kunnalla sormetti ... viimestään kun kaikki 5 sormea nai pillua alkoi liki ainan lentään nesteet
Oli oikeesti kiihottavaaaa, harmi ettei muuten synkannut (ero tuli, mutta kaipaan seksiä hänen kanssa)

Moikka,mun ,43 vuotiaan vaimoni tuhero huulet roikkuu varmaan 15 cm,tuuhean blondin karvan seasta,ja vaimon masu on ihan ryppyinen ja vetelä kun on synnyttänyt 9 lasta Afrikkalaismiehien kanssa,ja olen aina muistuttanut vaimoa että vaatii kaikkia nekruja käyttää kortsuja....no arvatkaa vaan käyttävätkö

Ja iltaisin vaimo on aina halunnu että me nukutaan halaten kiihkeästi joka yö....,se aina pöräyttää tuherosraan varmaan lähelle pari desiä älyttömän tahmaista kermaa ja vetää käsillään mun suuni kiinni sen tuheroon....ai että monesti jos suuhuni eksyy käytetty xxl koon kortonki,silloin se vaatii aina mua laittaa sen mun kalulle ja vaatii rakastelemaan itseään

Erikoisin on varmaan ollut japanilaisen tytön pillu. Ihan muuten ei eroa muihin mutta kun alkoi nuolla niin se aukesi ihan itsestään niin että pillunreikä raottui varmaan 5 mm. Samoin kun oltiin pesulla ja tää tyttö pissasi viemäriin se suihku suuntautui suoraan eteenpäin kyykkyasennossa.

Yhteistyössä