erikoiskorvikkeet ja kyläily,kerhokäynnit jne

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miten teette
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miten teette

Vieras
jos lapsenne on vielä pelkästään erikoiskorvikkeella eikä syö kiinteitä niin miten hoidatte esim. kerhokäynnit muskarit joissa ei ole veden lämmitysmahdollisuutta.

otatteko kotoa valmiin vesipullon mukaan ja jauhepurkin? syökö lapsenne huonelämpöistä korviketta? tai sekoittuvatko nuo jauheet edes kunnolla huoneenlämpöiseen veteen kun pitäisi kai olla40 asteista vesi.

olen vasta alussa tässä erikoiskorvikkeiden kanssa ja tuntuu hankalalta kaikki lähdöt. neuvoja pliis miten toimitte.

jos lapsenne on vielä pelkästään erikoiskorvikkeella eikä syö kiinteitä niin miten hoidatte esim. kerhokäynnit muskarit joissa ei ole veden lämmitysmahdollisuutta.

otatteko kotoa valmiin vesipullon mukaan ja jauhepurkin? syökö lapsenne huonelämpöistä korviketta? tai sekoittuvatko nuo jauheet edes kunnolla huoneenlämpöiseen veteen kun pitäisi kai olla40 asteista vesi.

olen vasta alussa tässä erikoiskorvikkeiden kanssa ja tuntuu hankalalta kaikki lähdöt. neuvoja pliis miten toimitte.

Jep, vesi kuumana pulloon ja jauheet esim. minigrip pusseihin oikeana annostuksena tms. ja sitten vaan sekaisin. Jos pitkät kyläilyt jossain, niin yleensä on löytynyt myös vedenkeittomahdollisuus. Mutta meillä joi kyllä isompana huoneenlämpöisenä (soijakorvike) ja sekoittui ihan ok, ne klöntit ei tietenkää tule pullosta läpi... Mutta illalla tein yöksikin samalla tavalla pullot valmiiksi ja hyvin huoli ne sen lämpöisenä... ei tarvitse sitten keitellä ja jäähdytellä yöllä.

Laivareissulle otin pienikokoisen vedenkeittimen mukaan (pistorasia yleensä löytyy) ja muuten olen kuljettanut termospulloa, joka on täynnä kuumaa vettä. Jauheet mukaan ihan jauheena. Vedenkeittimen ollessa mukana myös pullojen "keittäminen" onnistui.

Yhteistyössä