Erikoista porukkaaa liikenteessä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Miisa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Miisa"

Vieras
Menin Helsingin sokokselle. Menin hissiin rautatientorilta, ja kolmannesta hyppäs nyrpeän näkönen nainen kyytiin.
Kysyi
"Mihin oot menossa?"

Minä: "ylös"

Hän: "No just joo, tää muuten henkilökunnan hissi, että tällä ei tartte kyllä asiakkaan kulkea"

Minä: "no tätä hissiä mä oon käyttäny jo 7-vuotta, ja juuri äsken jäi muitakin asiakkaita pois"

Hän: "joo, mutta tää on kyllä henkilökunnan hissi, tänne ei oo mitään asiaa, ja mulla on vielä kiire töihin!"

Hän oli tuote-esittelijä, joka oli menossa sinne 1 kerrokseen töihin.
Lampsin sinne ala-kertaan ja metsästin tämän naisen. Kävin kertomassa asiasta myyjälle, joka on siellä sokoksella töissä.
Myyjä sanoi, että enhän mä edes pääsis henkilökunnan hissin sisään, ja toisekseen MÄ osaan kyllä lukea! Siellä toisessa päässä on pelkät hk-hissit.
Tuo hissi on ainoa, jolla pääsee pyörätuoli ihmiset, vaunuihmiset ihan alas asti. Avaimelle pääsee sinne kutoseen ja vissiin kerroksen vielä alaspäin.
Mulla tuli vaan jotenkin paska fiilis. Tollaset ei kyllä asiakaspalvelu tehtäviin!

Ja oudointa, olin stockmannilla kahvilla. Viereen tuli pieni vauva. Mami alko siinä murentaa leipää sille suuhun ja leikkasi pieniä paahtopaistinpalasia.
Sen jälkeen puhui kovaan puhelimeen kuinka naurettavia ne kehoituklset on ettei saa ruokaa antaa 1kk ikäiselle :O
Ihan oikeesti!
Mulle on toisaalta sama mitä ihmiset tekee, mutta 1kk leipää ja lihaa ??
Olen mäkin aloittanu kiinteet 3kk iässä lääkärin määräyksellä, mutta sekin oli tarpeeksi haastavaa ruokintaa..

Yhteistyössä