Jokohan mies vihdoin uskoisi?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Emäntä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="emäntä";25438045]Mies aina vetoaa siihen, että jos etuvetoinen lähtee käsistä, ni se puskee ku juna ojaan.[/QUOTE]
Miehesi pitäisi varmaankin käydä jokin autonkäsittelyn peruskurssi.

• Tykkää
Reactions: Data
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;25438064:
Miehesi pitäisi varmaankin käydä jokin autonkäsittelyn peruskurssi.

Pitääkin ehdottaa :D Veikkaan, että se ehdottaisi mulle autonkäsittelyn kurssia jotta oppisin ajamaan takavetoisilla. Mutta tää oli nyt jo toinen kerta tänä talvena kun jää kiinni takavetoisella. Aiempina talvina on ollut etuvetoiset tai mulla neliveto. Kesäautona kyllä menee takavetoinen, koko viime kesän semmoisella ajoinkin, mutta ei noista oo talvella mihinkään!

bussilla pääsee jos ei osaa ajaa.. :laugh:
itse laittaisn järjestykseen, neliveto, takaveto, etuveto..
Mieluummin ajaessa haluan tietää kumpi pää lähtee alta, etuveto kun voi puskea taikka lähteä perä, takavedolla tulee vähemmän yllätyksiä ja jos nyt hitusen perä heittää mutkassa se silti ojaan vie. :laugh:

[QUOTE="Emäntä";25437278]Että meille tarvitaan nelivetoauto eikä mitään takatuupparia. Aamulla mies lähti töihin ja sitten hirveällä kiireellä mun piti mennä autoa työntämään kun oli jumissa. Aura-auto oli tehny ison penkan tien reunaan ja kun pihatiellä oli lähes 30cm lunta ni jumissahan se siellä oli. Siellä sitten mulle äkäili ja tiuski kun hänellä on kiire töihin. Teki mieli jättää sinne yksinään työntämään. Hän kun on aina sitä mieltä, että kyllä takavetoisillakin pääsee ihan hyvin. Paskat!![/QUOTE]

Siihe mitään nelivetosta tarvi ku KOLAN! Penkka kolataan kato yleensä ennenku siitä yli ajetaan :D

bussilla pääsee jos ei osaa ajaa.. :laugh:
itse laittaisn järjestykseen, neliveto, takaveto, etuveto..
Mieluummin ajaessa haluan tietää kumpi pää lähtee alta, etuveto kun voi puskea taikka lähteä perä, takavedolla tulee vähemmän yllätyksiä ja jos nyt hitusen perä heittää mutkassa se silti ojaan vie. :laugh:
Yksi ajotaidon tärkeimmistä osa-alueista on se että osaa sovittaa nopeuden vallitseviin olosuhteisiin.
Jos etuvetoisen saa puskemaan penkkaan niin vika on yksinomaan kuljettajan. Kun vedon ottaa pois auton lähtiessä luisuun, ei se puske sen enempää kuin takavetoinenkaan.

• Tykkää
Reactions: Data
[QUOTE="Mies";25437488]Nelivedolla ei ole muuta vaikutusta kuin se, että pääsee syvemmälle kiinni...[/QUOTE]

ja saa paremmin ympäri katon kautta... mies testasi tänään=)

[QUOTE="siis";25437551]ajaako joku aikuinen perheellinen ihminen vielä takavedolla? Kyllä niitä lukioikäisenä näki käytettävän. Ei ne ole enää tätä päivää, eivätkä sovellu talvikeleille, eikä vesikeleille.....[/QUOTE]

Niin mersut ja bemarit ei ole enää tätä päivää. Lukioikäisethän ne talon hintaiset autot ostelee leikkikaluikseen, kun niitä kuitenkin aika paljon tuolla liikenteessä näkee. Siis ihan näitä UUSIA ja todella hienoja takavetoisia.

[QUOTE="just";25438310]Niin mersut ja bemarit ei ole enää tätä päivää. Lukioikäisethän ne talon hintaiset autot ostelee leikkikaluikseen, kun niitä kuitenkin aika paljon tuolla liikenteessä näkee. Siis ihan näitä UUSIA ja todella hienoja takavetoisia.[/QUOTE]

ainakin täällä lukiopelleillä on just niitä uusia ja kalliita bemareita ja mersuja leluina kun isi maksaa.

[QUOTE="vieras";25438341]ainakin täällä lukiopelleillä on just niitä uusia ja kalliita bemareita ja mersuja leluina kun isi maksaa.[/QUOTE]

Jos niissä käyttää niitä elektronisia ajonvakautus- ja luistonestojärjestelmiä, eikä siis kytke pois päältä. Niin ne ei kyllä sudi eikä luisu minnekään. Sanoohan sen nyt varmaan jo järkikin kun hintalappua katsoo.

Joskus tyhmät miehet ärsyttää tosi paljon. Käyttääpä ne sitten nykytekniikkaa väärin tai jeesustelevat naisten palstalla asiasta mistä eivät taida juuri omakohtaista kokemusta omata. Ihan vaan tuli mieleen... Ja sekin, että jos mieheni täällä kirjoittelis, niin taitais olla kriisin paikka.

[QUOTE="just";25438376]Jos niissä käyttää niitä elektronisia ajonvakautus- ja luistonestojärjestelmiä, eikä siis kytke pois päältä. Niin ne ei kyllä sudi eikä luisu minnekään. Sanoohan sen nyt varmaan jo järkikin kun hintalappua katsoo.

Joskus tyhmät miehet ärsyttää tosi paljon. Käyttääpä ne sitten nykytekniikkaa väärin tai jeesustelevat naisten palstalla asiasta mistä eivät taida juuri omakohtaista kokemusta omata. Ihan vaan tuli mieleen... Ja sekin, että jos mieheni täällä kirjoittelis, niin taitais olla kriisin paikka.[/QUOTE]

huiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii=)

onneksi olen nainen joka tietää jotain autoista.....iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik

[QUOTE="vieras";25438397]huiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii=)

onneksi olen nainen joka tietää jotain autoista.....iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik[/QUOTE]

Niin, huomasinkin kun olin viestin lähettänyt, että pitää selventää. Siis mies-viittaus ei liittynyt sinuun kenen tekstiä olin lainannut. Vaan erääseen toiseen aikaisemmin ketjussa. Sori epäjohdonmukainen lainauspolitiikka. Naiset, jotka tietää autoista, omistaa paljon enemmän munaa kuin monet miehet (jotka ei tiedä juuri mistään, mutta luulevat tietävänsä kaikesta).

[QUOTE="just";25438427]Niin, huomasinkin kun olin viestin lähettänyt, että pitää selventää. Siis mies-viittaus ei liittynyt sinuun kenen tekstiä olin lainannut. Vaan erääseen toiseen aikaisemmin ketjussa. Sori epäjohdonmukainen lainauspolitiikka. Naiset, jotka tietää autoista, omistaa paljon enemmän munaa kuin monet miehet (jotka ei tiedä juuri mistään, mutta luulevat tietävänsä kaikesta).[/QUOTE]

=)

minäkin iolen miehelle esittänyt, et haluaisin nelivedon nyt kun asutaan täällä korvessa. Perusteluja toiveelleni en tiedä, mut kuvittelisin sellasen olevan parempi. Nyt ajan 15v vanhalla toyotalla, enkä tiiä onko etu- vai takaveto. Mistäs sen muuten tietää?

[. Nyt ajan 15v vanhalla toyotalla, enkä tiiä onko etu- vai takaveto. Mistäs sen muuten tietää?[/QUOTE]

Jos painaa kaasua kovasti, niin joko etu- tai takarenkaat lyö sutia. -jos ei ole luistonestoa.

Yhteistyössä