Erilainen kuvahaaste perjantain kunniaksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mummeliisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mummeliisa

Tunnettu jäsen
28.08.2010
34 446
106
63
60
Oulu
www.viipaleita.net
(Kaikki muut kotonaolijat makaavat lenssun kourissa ja minulla on Tylsää)

Kuvaa:
1) Lempimaljakkosi
2) Viinakaappisi (baarikaappisi/minkä lie, missä alkoholia säilytät) sisältö, mukaanlukien jääkaapissa olevat alkomaholit.
3) Kenkähyllysi tai kenkähylllynne.

No ei jaksa kuvata kun en tiedä missä kamera.

Mulla ei ole kuin pari maljakkoa ja nekin ihan perus. Eli ei mitään erikoista tai lempi juttua.

Alkoholia ei löydy talosta jos ei käsidesiä lasketa.

Mun kengätkin on siellä täällä eli ei sais yhdellä kuvalla kuvattua. Osa lojuu eteisen lattialla, osa naulakon alla, osa ulkovaatekaapissa, osa hengarikaapissa sellasessa lokerikossa ja varmaan sit yläkaapissakin jotku + kumi-ja lämpösaappaat viel erikseen.

Heh, eipä taida meillä olla noita kahta ylimmäistä ja en pääse kuvamaan tuota mun kenkälaatikko hökötyksiä mutta voin laittaa kuvan tuosta meidän poikien kenkäkaapista

cats.jpg

• Tykkää
Reactions: Mummeliisa
Mulla ei oo maljakkoja eikä viinakaappia eikä kenkähyllyä...

Joku kippo mihin laitat leikkokukat kun niitä talossa on?
Joku kaapinperusta mihin laitat viini/viinapullot kun niitä talossa on? Haaste koski sisältöä eikä kaappia itsessään.Tosin jos ei ainuttakaan alkoholitilppaa talossa juuri nyt ole,niin sitten jää väliin.
Kenkähyllystä menee eteisennurkkakin ilman hyllyä, jos siellä kenkiä on?

:D

Joku kippo mihin laitat leikkokukat kun niitä talossa on?
Joku kaapinperusta mihin laitat viini/viinapullot kun niitä talossa on? Haaste koski sisältöä eikä kaappia itsessään.Tosin jos ei ainuttakaan alkoholitilppaa talossa juuri nyt ole,niin sitten jää väliin.
Kenkähyllystä menee eteisennurkkakin ilman hyllyä, jos siellä kenkiä on?

:D

No mä oon allerginen eikä meille voi tuoda eläviä kukkia -> ei tarvita maljakkojakaan. Olemme absolutisteja ja tähän taloon ei käsidesin lisäksi tuoda yhtään mitään alkoholipitoista tavaraa joten meillä ei ole mitään alkoholia missään. Juu kenkiä löytyy eteisestä mutta ei ne kyllä kuvaamisen arvoisia ole...

Mun lempivaasi on iso, vanha, puhallettu lasipurkki

10290759.jpg

---
Viinaksille ei ole omaa paikkaa, ne on meidän ruokakomerossa eri paikoissa, kasasin ne yhteen.
10290760.jpg
Pieni skumppa on muisto meidän häämatkalta (-08).
Pieni viinapullo on isän tuoma tuliainen Kiinasta (-08), sitäkään ei ole raaskittu maistaa.
Kaksi valkoviiniä on miehen saamia lahjoja (joiltain ranskalaishepuilta) vuosien varrelta, tietääkö joku onko noi hyviä niin voisin vaikka hennoa korkata toisen? :D
Finlandia oli heräteostos ehkä kuukausi takaperin.
---
Meillä kengät asuu väliaikaisissa paikoissa kun remonttia tässä tiedossa vielä pariksi vuodeksi. Yhden eteisen kaapissa on arkikenkiä ja sitten toisessa eteisessä on mun paremmat popot.
10290761.jpg

10290762.jpg

Joskus tuo kaappi saa tapettia seinään ja maalia pintaansa niin kengät voivat muuttaa kaikki onnellisesti yhteen.

Muoks: pahoittelut, tuli hirmu isot kuvat..

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Mummeliisa
Sainpa tästä ketjusta idean! :) Meillä on pieni eteinen, jossa ei juuri ehjää seinää ole, tai tilaa kaapille. Naulakko on, jonka alaosassa on pari kenkähyllyä. Peili sijaitsee toisella ehjällä seinällä. Tuulikaappi on myös pieni, ja ainoasta ehjästä seinästä sähkökeskus vie puolet. Joten säilytystilaa ei ole. Tuulikaapin alaosassa on nyt pari kenkähyllyä päällekkäin, joten lattiatilakin on käytössä... mutta se toinen puoli ehjästä seinästä sähkökeskuksen vieressä... siihen mä rakennan useamman kenkähyllyn ja kattoon saakka! :D

Kuvaamaan en jaksa nyt kuitenkaan alkaa :)

• Tykkää
Reactions: pookypooh
Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;26382072:
Mulla on 3 noita. Tykkään kyllä muistakin Tynellin maljakoista. <3

Sain yhdeltä tutulta äsken maljakkokirjan.

9510370398.jpg

Jäin kuolaamaan kauneuksia, mutta pidättelen itseäni.
Riittää jo että olen koukussa kirjoihin ja hinkkeihin/tonkkiin ja...

Aaltovaaseihin voisin silti jäädä.
Moisista on perhetarinakin.

Aalto_flower_set_180x360mm_clear.jpg

Noista siis.
Saimme ison sarjan aikoinaan häälahjaksi (olin 17 silloin) ja kun sitten pari vuotta myöhemmin mies suututti, heitin sarjan sirpaleiksi lattiaan.
Mies kiusoitteli seuraavat 18 v siitä, että tekonsa annoin hänelle anteeksi, mutta IKINÄ en Aaltovaasien menetystä.

:)

Yhteistyössä