erilainen ongelma makuuhuoneessa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nolonaharmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nolonaharmaana

Vieras
Olen nainen, 30v kolmen lapsen äiti ja ongelmani on nyt että saan melkein heti kun alamme vasta lämmitellä. Usein jo minuutissa tai alle sen, kun on juuri ja juuri saatu housut pois. Ja yhdynnässä jopa helpommin. Miestä tämä ei tunnu ahdistavan, mutta mulle tää on ongelma, haluaisin nautiskella pidempään. Kymnenessä vuodessa tilanne muuttui ihan päälaelleen kun sillikn en meinannut saada. Nykyisin.miehen puheetkin saavat mut ihan kuumaksi...

Mitä tapahtuu sen jälkeen kun olet saanut? Lopahtaako hommat tai sun mielenkiinto siihen? Itse saan usein esileikin aikana,mutta sit kun jatketaan niin yhdynnässä saan toisen kerran ja se on yleensä ensimmäistä voimakkaampi.. Olen ajatellut jotenkin niin että se eka "rentouttaa" ja toinen kerta sitten todellakin toden sanoo..

koska haluaisin nautiskella pidempään, mulla mebee aina taju kun saan, musta tuntuu myös oudolta jos menetän tajun kesken yhdynnän ja mies odottaa kun virkoan, penis yhä sisälläni ja oon hetken aina pihalla... Nolottaa kun toinen ei ole läheskään valmis. Miten tän osais selittää... Olis vain ihana nautiskella ja nähdä kun toinen nauttii, ilman että oon itse paineessa kun tunnen että kohta saan...

Mulla sama..

Mä en ikinä saanut kenenkään kanssa orgasmia. Sitten tapasin mun miehen ja aloin saamaan aika usein.. Sitten joka kerta ja synnytyksen jälkeen todella nopeasti. Toisen synnytyksen jälkeen, melkein heti kun mies tulee sisään :D

Ja joo, mulla lopahtaa halut sen jälkeen kyllä.. Onneksi mies tulee myös aika nopeasti.

Itselläni on myös vähän samantyyppistä ongelmaa.
Ennen ensimmäistä lastani en saanut koskaan yhdynnän aikana tm, ainoastaan yksin sain. Esikoisen syntymän jälkeen aloin saamaan kauhealla työllä myös yhdynnässä, kuopuksen synnytyksen jälkeen saan monta kertaa yhden yhdynnän aikana. Ja riippuu ihan päivästä ja tähtien asemasta meneekö fiilikset vai tekeekö vielä mieli :D

Itselläni on taju mennyt vain kerran, ihan vain koska exällä turha nopea tahti päällä, ja tosiaan en saanut hengitettyä. Tuntui kyllä tosi hyvältä, ei voi kieltääkään :D En tosin orgasmia silloin saanut.

Mutta jos tosiaan joka kerta pyörryt, niin eikö se sinua huolestuta ollenkaan?? Minusta tuo kuulostaa vaarallisemmalta ja "erikoisemmalta" ongelmalta kuin tuo orgasmi...

Eikö ihmisellä raksuta yhtään jos menettää tajuntansa, että saattais olla jotain vikaa jossain?! Vaikka kuin noloa ois että se tapahtuu orgasmin aikana, pitäis itsestään huolehtia ja mennä lääkäriin! Jestas!!

Yhteistyössä