K
Krisse_75
Vieras
Kysyisin näin arkaa asiaa täältä, Mieheni käy päivittäin Suboxone korvaushoidossa, ja yritämme saada lasta nyt. Hän on lapseton, itselläni on lapsia ed.liitosta. Itse olen tavallinen työssäkäyvä perheenäiti, ja mies nyt tuollainen "toipuva narkomaani". Onko täällä kohtalotovereita? Mies on kaikinpuolin nykyään (yhdessä 1v) kunnollinen, tosin työtön vielä, mutta päivä kerrallaan parempaan suuntaan. sukuni hyväksyntää emme tule koskaan suhteellemme saamaan. En haluaisi suhteemme rikkoontuvan sen takia, että se ei muille käy. Olen saanut jopa uhkailuja suvulta+ lasten isätä, että ilmoittavat lastensuojeluun jos olen hänen kanssaan.Minä olen ns.rikkaan perheen tyttö ja mies on hylätty lastenkotiin lapsena. Mitä ihmettä voisin tehdä? On todella stressaavaa käydä töissä ja hoitaa perhettä/miestä kun kaikki potkivat meitä päähän.
Ei mun lapsilla ole mitään hätää edes. Olen saanut itsekin narkomaanin leiman otsaani, vaikken ole koskaan käyttänyt buranaa vahvempaa. emme juo alkoholia ja elämme muutenkin aika "normaalia" elämää. Olen joutunut salailemaan mieheni korvaushoidossa käymistä kaikilta ystäviltäni, sillä se olisi viimeinen niitti kaverisuhteillemme. Pelkään myös vaikuttaako mahdollinen yhteinen lapsemme elämäämme siten, että joudun selittelemään ja ravaamaan lastensuojelussa?
Anteeksi sekava teksti., toivottavasti täältä löytyisi muutama neuvo/lohdutuksen sana.
Kiitos
Ei mun lapsilla ole mitään hätää edes. Olen saanut itsekin narkomaanin leiman otsaani, vaikken ole koskaan käyttänyt buranaa vahvempaa. emme juo alkoholia ja elämme muutenkin aika "normaalia" elämää. Olen joutunut salailemaan mieheni korvaushoidossa käymistä kaikilta ystäviltäni, sillä se olisi viimeinen niitti kaverisuhteillemme. Pelkään myös vaikuttaako mahdollinen yhteinen lapsemme elämäämme siten, että joudun selittelemään ja ravaamaan lastensuojelussa?
Anteeksi sekava teksti., toivottavasti täältä löytyisi muutama neuvo/lohdutuksen sana.
Kiitos