Erilaiset Äidit -Kemppi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eriäi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No itkuksihan se taas meni.

Ihana se isä, niin osallistuva sekä puolisona, että isänä. Ja niiiiin söpö vauva. Ja poikakin oli hurmaava siellä valokuvastudiolla.

Perheen äidillä oli ihanat välit siskoonsa (jota pyysi vauvan kummiksi) ja pari selvästi rakasti toisiaan. Kovia ovat joutuneet kokemaan, mutta hienoa että ovat pysyneet yhdessä ja ovat rohkeita, kun uskalsivat lähteä mukaan tähän ohjelmaan noinkin aran aiheen kanssa.

• Tykkää
Reactions: röppö ja Porho
Katsoin 5 min keskeltä ja jotenkin ärsytti se lässyttäminen, en jaksanut katsoa, lyhyen pätkän perusteella ei kovin mielenkiintoisia ihmisiä mutta enpä heitä oikeasti tunne.

Itkuksi meni täälläkin.
Juuri oman lapsen menettäneenä palasi taas kaikki mieleen.

Vaikuttivat ihanilta ihmisiltä jotka ovat kokeneet todella rankkoja aikoja vaikeiden ja surullisten asioiden keskellä.
Todella rohkeaa lähteä julkisuuteen kertomaan tarinaansa,vaikka tuskin helppoa.

Paljon voimia ja rohkeutta elämään jatkossakin toivon tuolle perheelle.

• Tykkää
Reactions: Pikku_Pallo
[QUOTE="vieras";27607422]Katsoin 5 min keskeltä ja jotenkin ärsytti se lässyttäminen, en jaksanut katsoa, lyhyen pätkän perusteella ei kovin mielenkiintoisia ihmisiä mutta enpä heitä oikeasti tunne.[/QUOTE]

Sama. Työssäni tapaan näitä ärsyttäviä, lässyttäviä vanhempia ihan riittävästi, ei niitä enää vapaalla jaksa O|

Alkuperäinen kirjoittaja röppö;27607476:
Itkuksi meni täälläkin.
Juuri oman lapsen menettäneenä palasi taas kaikki mieleen.

Vaikuttivat ihanilta ihmisiltä jotka ovat kokeneet todella rankkoja aikoja vaikeiden ja surullisten asioiden keskellä.
Todella rohkeaa lähteä julkisuuteen kertomaan tarinaansa,vaikka tuskin helppoa.

Paljon voimia ja rohkeutta elämään jatkossakin toivon tuolle perheelle.

Voi, en ole kuullut (palstalta tunnistan nikkisi) että olet menettänyt lapsesi. Miten ja minkä ikäisen, saako kysyä?

Kempit olivat sympaattisia.
Toivottavasti selviävät ilman masennusta ja huolet ja ahistunseisuuskin vähenisi. Ovat rohkeita,
vahvoja.

Olen melko varma että olen väärässä koska kyseessä ohjelma, puolet leikataan pois. Silti tästä jaksosta jäi mieleen se että se nainen puhui ja lässytti jatkuvasti ja se mies ei juurikaan sanonut mitään. Mummi ja tytär ihan samanlaisia. En voi sille mitään että lopussa alkoi ärsyttää :(

Mutta siis telkkariohjelma ja en tunne heitä joten noi oli vaan mun typerät mielipiteet :)

[QUOTE="vieras";27607834]Olen melko varma että olen väärässä koska kyseessä ohjelma, puolet leikataan pois. Silti tästä jaksosta jäi mieleen se että se nainen puhui ja lässytti jatkuvasti ja se mies ei juurikaan sanonut mitään. Mummi ja tytär ihan samanlaisia. En voi sille mitään että lopussa alkoi ärsyttää :(

Mutta siis telkkariohjelma ja en tunne heitä joten noi oli vaan mun typerät mielipiteet :)[/QUOTE]

Aika vähän ei edellisen,vaan sitä edellisen jakson isäkään puhui ja oli esillä..ja ohjelman nimihän on erilaiset äidit,ei erilaiset perheet..

Viimeksi muokattu:
Mulla meni hermo jo ihan heti. Jos se on niin vaikeita, niin onko niitä lapsia pakko saada kaksi. Äidin diagnosoitu ahdistuneisuushäiriö, masennus ja vakava sairaus= olisko voinut ihan oikeesti jättää sit se toinen lapsi tekemättä! Mutta kun mä haluun!

[QUOTE="Ärsyyntynyt";27621588]Mulla meni hermo jo ihan heti. Jos se on niin vaikeita, niin onko niitä lapsia pakko saada kaksi. Äidin diagnosoitu ahdistuneisuushäiriö, masennus ja vakava sairaus= olisko voinut ihan oikeesti jättää sit se toinen lapsi tekemättä! Mutta kun mä haluun![/QUOTE]
Kumman helposti jollain menee hermot.:O
Ihan vaan telkkaria katsellessa.Toivottavasti vaihdoit äkkiä kanavaa,ettei sullekkin iske joku ahdistuneisuushäiriö.

Lapsi jonka he menettivät oli kehitysvammainen vaan raajoista mutta aivoissa ei mitää vikaa ja päätti tehä sitten abortin eli tappaa oman muksunsa. sitten vielä käy sen haudalla itkemässä! ite valitti tehä abortin niin ei ihme että on vaikee elää sen kanssa. koska lapsi olisi voinut elää pitkän elämän.

[QUOTE="Ärsyyntynyt";27621588]Mulla meni hermo jo ihan heti. Jos se on niin vaikeita, niin onko niitä lapsia pakko saada kaksi. Äidin diagnosoitu ahdistuneisuushäiriö, masennus ja vakava sairaus= olisko voinut ihan oikeesti jättää sit se toinen lapsi tekemättä! Mutta kun mä haluun![/QUOTE]

Mikäs diagnoosi sulla on?
Eihän vaan ole lapsia? :o
Noin empatiakyvyttömän ja tasapainottoman oloisen ihmisen ei kyllä soisi lisääntyvän..

Pakko sanoa, että minusta kyllä tuntui tosi oudolta, että ensin oli tehty abortti, eli siis tapettu oma lapsi (mitä sitä kaunistelemaan), ja sen jälkeen käydään viemässä lapsen haudalle kukkia ja itkemässä..

Olenko jotenkin rajoittunut kun mielestäni ns. sosiaalisesta syistä abortti on oikeutetumpi kuin tämmöinen, jossa halutaan lasta mutta ei oteta kehitysvammaista vastaan?

Jos äiti on vahingossa raskaana, eikä ole lasta toivonut niin sikiäi abortoidaan varhaisilla viikoilla. Nyt tämä lapsi tapettiin vko 24, koska vanhemmat eivät halua vammaista lasta?? Mä en kyllä edes käsitä, miten tollanen abortti voi olla laillinen? VKO 23+5????

Ymmärrän Riikan ahdistuneisuuden ja pahan olon, mutta silti. Anteeksi.

Miekin yllätyin, että katsotaan tarpeeksi vakavaksi myöhäiseen aborttiin tai synnytyksen käynnistäminenhän se on, jos kasvuennuste on, että ehkä 100 cm pitkä aikuisena.

Eihän siinä pelkkä pituus ollut vaan raajat olisi ollut niin lyhyet ettei olisi pystynyt toimimaan normaalisti vaan olisi ollut muiden hoidettavana koko elämänsä. Tuskin se sille lapsellekaan olisi ollut kivaa. Mutta on tuo noin myöhäinen ajankohta kyllä aika outo (rv 23+5). Eikös kuitenkin niillä viikoilla ennenaikaisesti syntyneet vauvat yritetä pelastaa?

Eihän siinä pelkkä pituus ollut vaan raajat olisi ollut niin lyhyet ettei olisi pystynyt toimimaan normaalisti vaan olisi ollut muiden hoidettavana koko elämänsä. Tuskin se sille lapsellekaan olisi ollut kivaa. Mutta on tuo noin myöhäinen ajankohta kyllä aika outo (rv 23+5). Eikös kuitenkin niillä viikoilla ennenaikaisesti syntyneet vauvat yritetä pelastaa?

Nick Vujicic – Wikipedia ei kai se mahdotonta olisi? Itse olen aikoinaan saanut yli 10v fyssaa 3 x vko voidakseni liikkua edes suht normaalisti, mutta ei se elämänhalua vienyt.

Uusimmat

Yhteistyössä