Erilaiset raskaudet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Viikkoja 8
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Viikkoja 8

Vieras
Odotan nyt toista lastani ja ihmetyttää kun raskausoireet on aika erilaisia kuin ensimmäisestä. Ekasta voin ekat neljä kuukautta todella pahoin eli oksentelin jatkuvasti. Nyt olo on ollut huomattavasti parempi tässä raskaudessa. Oireita kuitenkin on paljon, mutta tuota huonovointisuutta huomattavasti vähemmän. Epäilyttää vaan että onkohan kaikki hyvin tuolla masussa kun en ole yhtä kipeä kuin viimeksi eli elimistöni ei reagoi samalla tavalla kuin viime raskaudessa. Onko teillä muilla ollut toisistaan poikkeavia raskauksia oireiden suhteen?

on kyllä. ekassa raskaudessa oksenssin vkosta 5 aina vkolle 22 asti, oli tosi kamalaa ja kuvottavaa. kunnes se sitten helppasi =) nyt olen vkolla 6 raskaana eikä mitään pienintäkään oiretta. ei edes pissahätää(välillä mutta ei jatkuvasti) ei pahaa oloa..ihan kuin taivas olisi auennut =)=) masussa on asukas ja olo mitä ihanin!!

joo, mulla eka raskaus - ei minkäänlaisia oireita! ainut että pissatti enemmän ja siinäpä ne oli, lopussa tajuton väsymys mutta johtui varmaan alhasesta hempasta. tää toinen - alussa oli heikkoa oloa ja ökkioloa ja myöhemmässä vaiheessa millon mitäkin selkäkipua ym! eli on kyllä ollu ihan erilainen! olisin toivonut että tämäkin olisi ollut yhtä helppo kun ensimmäinen mutta niinpä kait ne on - kaikki erilaisia..

mulla eka tyttö ja voin todella pahoin viikot 5-14 vaikka söin tiheesti kaikki tuli ylös samantien oli hajuja jotka etos niin paljon että jo pelkkä haju sai mut voimaan pahoin.
pojissa ainoastaan äklötti muttaoksennusta ei tullut ja toisessa se kesti viikolla 20 asti
kahvia join vaikka tytössä jo kahvin haju sai oksentamaan

Mulla toisinpäin. Esikoista odottaessa todella hyvä olo, ei pahoinvointia juuri lainkaan kun taas tästä pahoinvointia ollut aamusta iltaan ja läpi yön... Vyhh...
:x

Yhteistyössä