Erimielisyyttä lapsiluvusta, onko muita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kolmannesta haavaileva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kolmannesta haavaileva

Vieras
Onko muita perheitä joilla on erimielisyyttä lapsiluvun määrästä?

Meillä on kaksi lasta ja mies sanoo että ei jaksa kolmatta. Minä haluaisin yhden vielä joskus, muutamien vuosien päästä..

Meillä mies oli lähinnä kahden kannalla, mutta kun kolmas ilmoitti yllättäen tulosta niin asia olikin lopulta miehelle helpompi sulattaa kuin minulle vaikka mä olin se joka kolmesta puhui.

Nyt puhun neljännesti ja mies vähän toppuuttelee. Tosin kyllä silloin tällöin jutuissa liikkuu sellaiset asiat, että selvästi mies on pohtinut sitä neljättä lasta. Hän saattaa esim. pohtia ettei rattaita kannata myydä jne. Ja miksi ei kannattaisi jos ei meille enempää lapsia tulisi :D

Meillä mies kaipaa aina vähän sulattelua uuden lapsen/koiran "hankinnassa", mutta aika aina tekee tehtävänsä ja mies suostuu :)

Meillä on nyt tulossa kolmas kolmen vuoden sisään ja mies on sitä mieltä että lapsiluku on täynnä. Mut mä oon vasta 25, eihän sitä tiedä mitä muutaman vuoden päästä keksii :D
Oon aina haaveillut isosta perheestä, saa nähdä jääkö tähän vai ei.

23vuotias olin,kun syntyi eka lapsi suunniteltuna ja sanoin että tämä riittää... Toinen tuli parin vuoden kuluttua,kun suostuin pakon edessä. Löytyy kuulemma sellaisiakin kumppaneita,jotka haluaa enemmän lapsia... Kolmas tuli vahinkona nyt vanhalla iällä (32v) Ei suostunu aborttiin... Nyt turhauttaa ihan vatusti nököttää kotona lapsia hoitamas aina kun en ole töissä. Jeejeee,mä saan ehkä jo 40-50vuotiaana elää ittekki.

Yhteistyössä