Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Champion:
Meille kävi noin. Ensin oli molemmille järkytys ja olin jo varannut aborttiajan kun alkoi kuitenkin mieli muuttua ja totesin ettei meillä oikeastaan ole mitään syytä miksi vauva ei voisi tulla. Sanoin miehelle että vauva jää. Ensin mies ilmotti että hän lähtee mutta muutti mielensä kuitenkin ja nyt on innoissaan asiasta. Se ensijärkytys vaan on niin kova että sitä sanoo ns. kiukun vuoksi ilkeitä asioita kuten meillä kävi. Uskon että asiat kääntyy parhain päin teillä, oli ratkasu sit mikä vaan :hug:
Onneksi miehesi tuli järkiinsä

Minäkin toivon ja rukoilen,että vielä tulee se päivä kun miehen ajatukset muuttuu. Tämä nyt vain oli aikamoien shokki. Mä rakastan kumpaakin,mun miestäni ja jo nyt tätä nuppineulanpään kokoista lastani.
Eiköhän tuossa ole sulle vastaus, ihan omasta suustasi. Sanot, että rakastat pientä ihmisenalkua. Ei miehesi voi vaatia sinua luopumaan siitä, kun yhdessä olette "vahingon" aikaansaaneet. Edelleen, kyllä mun mielestä ehkäsyasioissa on turha jälkiviisastella, jos ei ehkäise tai ehkäisee "vain silloin tällöin", on mahdollista tulla raskaaksi. Jo ennestään vanhempana myös miehesi sen tietää.