eripari rinnat,muita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Eli niinkuin otsikossa jo olikin haluaisin kuulla löytyykö muita joilla rinnat erikokoiset? Ja kuinka suuri ero on? Itellä niin suuri et jää monet rintaliivit ostamatta vain sen tähden et vaiks toinen kuppi olis just passeli ni toisesta pursuaa. Aina ei asia ole ollut näin vaan epäilen et imetys noin 4 vuotta sitten aiheutti tämän.

mun käsittääkseen ei kellään oo just samanlaisia. Se on sama juttu jaloissa ja käsissä.
oliko niin että vasen on usein pienempi.

mutta sitte se että kui suuri ero niin varmaan riippuu ja roikkuu.
Imetyksen jälkeen mulla ainaki huomaa paremmin :/

pitäs olla sellasia rintaliivejä että sais laitettua kummankin kupin erikokoa :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eli niinkuin otsikossa jo olikin haluaisin kuulla löytyykö muita joilla rinnat erikokoiset? Ja kuinka suuri ero on? Itellä niin suuri et jää monet rintaliivit ostamatta vain sen tähden et vaiks toinen kuppi olis just passeli ni toisesta pursuaa. Aina ei asia ole ollut näin vaan epäilen et imetys noin 4 vuotta sitten aiheutti tämän.

minulla myös ihan eriparia, ollut jo esikoisen syntymästä (18vuotta sitten)
eikä ne rinnat suinkaan paremmaksi muuttuneet kun nyt kuopusta 1v imetin..
ja ovat todella eriparia, rintaliivit on hankala ostaa, vain kunnon toppaukset käy ja silti huomaa.
olen jo niin tottunut tähän, mutta kun peilistä kattoo,niin tekisi mieli leikkauttaa toinen rinta samankokoiseksi.

Alkuperäinen kirjoittaja rintapuoli:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

minulla myös ihan eriparia, ollut jo esikoisen syntymästä (18vuotta sitten)
eikä ne rinnat suinkaan paremmaksi muuttuneet kun nyt kuopusta 1v imetin..
ja ovat todella eriparia, rintaliivit on hankala ostaa, vain kunnon toppaukset käy ja silti huomaa.
olen jo niin tottunut tähän, mutta kun peilistä kattoo,niin tekisi mieli leikkauttaa toinen rinta samankokoiseksi.

niin ja toinen on a ja toinen c kuppi

Toi vielä helppo ratkaista... osta isomman kuppikoon mukaan ja laita lisätäytettä toiseen kuppiin... Rintasi ovat kuitenkin selvinneet tärkeimmästä tehtävästään: imetyksestä! :)

Mulla on aina ollu noin, melkein yhden kuppikoon ero. Suunnittelen et sen jälkeen kun oon vielä toisen lapsen imettäny käyn pienennysleikkauksessa, mulla on tällä hetkellä tyyliin D-E kupit.

mulla on sama ongelma toinen rinta on d 95 ja toinen visiin joku c85 :(.
oot kyllä ihan oikeesa etei oikeen vaateitta lyöddy eikä enään oikein rintsikoita:(
ja oon jo sentään 23w. ja tuntuu kuin toinen rinta olis jonkun teini ikäisen lapsen
no kyllä hävetävää mennä vaikka uimaa jos toinen rinta on isonpi kuin toinen
kaikki kyyllä ja tuijotaa ja uimahallissa samma homma :(. ja siten kuin on ihani vaateita niin
ei oikein sovi kuin toinen rinta on mahan päälä ja toinen on pystyssä :( et oo asia kanssa yksin
katsy17@suomi24.fi jos haluat juttella asisata

Yhteistyössä