Eritettä rinnasta,imetyksestä jo 2,3v. Normaalia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Onkoihan normaalia että voi tulla rinnasta/rinnoista vielä "maitoa",vaikka kuopukseni jo 2,5v. ja ometys jouduttiin lopettamaan hänen ollessa vain 3kk.?
Toisesta rinnasta tulee enmmän kuin toisesta ja sillointällöin myös ihan valkoista. ykspäivä kun puristin niin lensi oikeeen kaaressa!
Sit luin jostain et voi olla rintasyövänmerkki jos rinnasta tulee eritettä?
Tai et on hormoonit viel sekasin tai jotain ja siihen saisi jotain lääkettä et "maidontulo" loppuisi?

Kellään ollut tämmöstä?

Mulla kans. Esikoisen jälkeen tissistä tuli puristaessa jotain kirkkaan/maidonnäköisen välimuotoa muutama tippa. Kesti niin kauan kunnes tulin uudestaan raskaaksi eli 3 vuotta. Nyt kuopus 1 v ja sama homma tissien kans. Todella outoa, en vaan oo muistanu koskaan kysyä neuvolassa asiasta. Ei mulla ainakaan mitää möykkyjä rinnassa tunnu, että tarvis syöpälääkäriin juosta.

Alkuperäinen kirjoittaja tulikellukka:
Gynekologini tähän antoi hyvän vastauksen,kun itse kysyin samaisesta asiasta:
minkäs takia rouva sitten niitä rintojaan puristelee.Maitoa tulee niin kauan kun niitä likistää... :laugh:

Toi oli hyvä:)! Niin... niitä nyt tulee vaan välillä likisteltyä itse ja mieskin välillä....
Ok,et ei tarvii olla huolestunut asiasta!

Saattaa tulla maitoa tisseistä vielä mummonakin, kun sopivasti hormonit heiluttaa... Äitimuorini tätä kirosi vauvani syntymän jälkeen... :D Ja rinnoista tulevista eritteistä pakko lisätä; kirkas erite pahin "merkki", muut värit ei niin huolestuttavaa. Tämä sanottu mammografiassa, sekä lääkärissä.

Yhteistyössä