Erittäin vaikea SNA-tapaus. Help!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vakkari harmaana"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vakkari harmaana"

Vieras
Mulla on alkamassa SNA. Eli Sunday Night Anxíety.

Tulin tänne harmaana, koska masentaa ja ahdistaa tää sunnuntai, tää joutenolo ja yksinäisyys.

Pitäisköhän kirjoitella vaan tänne keskustelupalstoille kaikkea levotonta? Yritin ulkoillakkin äsken, mutta kävelylenkistä ei ollut mitään hyötyä. Sitten aloin leipomaan sämpylöitä, ne just kohoaa tuolla keittiössä. Kokoajan on levoton mieli. Aika matelee.

Mitä teen tälle ahdistavalle tuskalle? Laskin, että vielä 7-8h pitää olla hereillä. Mulla on huomenna palkkapäivä, joten mitään maksullista en voi tehdä, kun rahaa on muutama kymppi vaan kukkarossa.

HELP!

Nythän sinulla on aikaa tehdä kaikki mahdollinen mihin sinulla ei yleensä ole aikaa:).

Ihan ekana koitahan rentoutua siellä. Syöt jotain hyvää ja otat vaikka jonkun sisustuslehden kännyyn ja kivaa musiikkia soimaan.

Minä yleensä yritän puuhastella sunnuntaisin kaikenlaista, ettei tule tuota ahdistusta - käyn pitkällä lenkillä, pesen pyykkiä, siivoilen, leivon, järjestelen, sisustan, kaivelen tavaraa kirpparille/keräykseen, laitan ruokaa yms. Myöhään iltapäivällä olen yleensä väsyttänyt itseni niin, että katselen elokuvia/sarjoja DVD:ltä ja van rentoudun.

Tosin yrittäjänä mulla on kyllä aina töitäkin, siltä varalta etten keksis muuta tekemistä :D

Yhteistyössä