K
kaikkeni teen..
Vieras
Otsikko vähän hämäävä, koska yritän herättää sillä huomion tekstiini
Mutta siis liittyy kyllä aiheeseen.
Minulla on 6- vuotias poika joka syksyllä on menossa kouluun. Poikani, elias tarvitsee vielä eskari tehtävien tekemisessä tukea. Osaa kyllä, mutta ohjeen ymmärtäminen,kuunteleminen mikä lie syy nyt sitten on,niin ei oikein onnistu. Tai ei oikein tiedä mitä tehtävää piti tehdä
Eli tarvitsee vierelleen aikuisen joka kertoo tehtävän annon uudestaan ja näyttää mistä on kyse. Kyllä elias tietysti virheitäkin tekee, mutta tämä alkuun pääsy on hankalin. Kelto meinasi että lähimuistissa voisi olla jotain? Ja ehkä hiukan myös siinä keskittymisessä, koska eliasta ei hirveästi nämä tehtävät kiinnosta
, luulee että ei osaa ja siksi ei pidä päivistä kun näitä on..No, haen nyt siis sitä, kuinka me vanhempina voimme tukea tätä kotoa käsin. Teen kaikkeni sen eteen että saisimme tätä asiaa etenemään ja eliaksellekkin mukavammaksi. Olen valmis ottamaan vaikka mitkä keinot mukaan, avun ulkoapäin ja itse olen valmis myös käyttämään paljonkin aikaani siihen että tuen eliasta. En vain tiedä mitä ne keinot ovat? Jos joku on viisaampi niin olisin todella kiitollinen saamaan neuvoja ja vinkkejä. Yleisopetuksen luokka on siis tavoitteemme, pienluokka se seuraava vaihtoehto. Mutta jos jotenkin saamme tämän asian etenemään niin ainakin se helpottaisi sitten koulunkäyntiä. Oli luokka mikä tahansa.
Minulla on 6- vuotias poika joka syksyllä on menossa kouluun. Poikani, elias tarvitsee vielä eskari tehtävien tekemisessä tukea. Osaa kyllä, mutta ohjeen ymmärtäminen,kuunteleminen mikä lie syy nyt sitten on,niin ei oikein onnistu. Tai ei oikein tiedä mitä tehtävää piti tehdä