Erling Haalandilla on norjalainen tsainaluokan kaunotar kumppanina 😍

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei kai enemmistö halua? Sulautuu niin hyvin kaikkiin muihin isisläisen näköisiin kun on tuikannut moraa länkkärin kylkeen ja pakenee väkijoukkoon
Ei tuo liity kauneus-tai komeusihanteisiin. Kyllä irakit ihan komeita on kasvoista, ihonvärinsä todella kaunis, mutta en mä heitä ottaisi tänne yhtäkään.

Tsainat näyttää ihmisen muotista poikenneelle, sairaille, maanantaikappaleille. Ei esim.mustat näytä sairaalle vaan terveille.
Enkä tarkoita edes että edes valkoinen länskäri on se ideaali. Ehkä jos pitäisi jokin nykyihmisen perusmalli repiä, niin se olisi akselilla Intia-Pakistan-Lähi-Itä.
Mun silmiin neekerit näyttävät rumilta ja nämä Omppuhemmon linkkaamat tsainanaiset kauniilta.

Mun silmiin neekerit näyttävät rumilta ja nämä Omppuhemmon linkkaamat tsainanaiset kauniilta.
No en mäkään mustia pitäis kauniimpina. Mutta ne on terveen ja rennon näköisiä. Luontevia ja humoristisia. (Ja miljoona luonnevikaa päälle).
Eivät näytä kireiltä. Tsaina on kuin länskäri joka on laitettu 90 asteen kutistavaan kloriittipesuun.

Sun kannattaa muuttaa Itä-Helsinkiin. Viihtyisit siellä.
En muuta, koska niiden ne miljoona luonnevikaa ;)

Tää ei liity aiheeseen, mutta mietin joskus että miltähän Aatami ja Eeva näytti. Toki saattoivat näyttää neanderthalista seuraavilta mölliköiltä, mutta oon usein miettiny sellaista kaikkien rotujen sekoitusta, Keanu Reeveshän on vähän sellanen.

Mut Ranskan Martiniquelta oleva malli Melodie Monrose on näöltään yhdistelmä mustaa, Gangesin mutkaa ja tsainaa, vähän Egyptin Nefertitin näköä. Nätit ja rauhalliset kasvot.

melodie.jpg

Viimeksi muokattu:
En muuta, koska niiden ne miljoona luonnevikaa ;)

Tää ei liity aiheeseen, mutta mietin joskus että miltähän Aatami ja Eeva näytti. Toki saattoivat näyttää neanderthalista seuraavilta mölliköiltä, mutta oon usein miettiny sellaista kaikkien rotujen sekoitusta, Keanu Reeveshän on vähän sellanen.

Mut Ranskan Martiniquelta oleva malli Melodie Monrose on yhdistelmä mustaa, Gangesin mutkaa ja tsainaa, vähän Egytin Nefertitin näköä. Nätit ja rauhalliset kasvot.
Botoxia huulissa.

Mutta mistä geenipoolista blondit skandinaavit on saaneet alkunsa, jos ekat ihmiset oli ruskeeihosia ja mustatukkaisia???

Evoluutio karsi ruskeat ja mustat pois.
No ei, mutta jos matskuna on vain maitokahveja, niin ei niistä blondia tule. Ehkä ekoihin ihmisiin oli pakattu kaikki geenivariaatiot.

Sumerithan vai oliko tiedemiehet jotka väitti että maailmassa oli 5 alkurotua: länsimainen, negroidi, kaukaasia, sit en muista loppua kahta.

Yhteistyössä