Onko eläkeläinen vai mummo mielestäsi ruma sana? Palstalla kommentoi molempia. Nykyteinit tuskin edes tietävät, kuka BB oli.Ei muistanut BB-ketjussa. Lähetin jo valvojalle raportin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Onko eläkeläinen vai mummo mielestäsi ruma sana? Palstalla kommentoi molempia. Nykyteinit tuskin edes tietävät, kuka BB oli.Ei muistanut BB-ketjussa. Lähetin jo valvojalle raportin.
Ei, mutta aina löytyy 17-kesäisiä.Hyvä kun sinäkin huomasit. Omppu-sedän kannattaa käydä terapiassa ikärasismiaan hoitamassa. Hänen pitää tajuta, ettei kukaan pysy ikäänsä 17-kesäisenä.
Ei, mutta aina löytyy 17-kesäisiä.
Eikö kaikkein tuomittavin eli rotuviha sinua haittaa johon @Echo on syyllistynyt ilm jo vuosikymmeniäHyvä kun sinäkin huomasit. Omppu-sedän kannattaa käydä terapiassa
ikärasismiaan hoitamassa. Hänen pitää tajuta, ettei kukaan pysy ikäänsä 17-kesäisenä.
Ei sitä tiedä.Varmasti. mutta onneksi heidän ei tarvitse valita mitään setämiehiä tai incelejä, jotka roikkuvat perhepalstalla.
etsippä tsainamisukka itellesOis vaan pitänyt junnuna keskittyä koulun sijaan fudikseen.
Mitä mä tolle mun suomimuijalle teen?etsippä tsainamisukka itelles
ei tarvi hikoilla juosta pallon tai luistella kumilaatan perässä
Keskityn aina vain yhteen palstasekoon kerrallaan.Eikö kaikkein tuomittavin eli rotuviha sinua haittaa johon @Echo on syyllistynyt ilm jo vuosikymmeniä
Näytti että haku olis päälläMitä mä tolle mun suomimuijalle teen?