ero ja miehen hampaat

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailijatta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailijatta

Vieras
niin siinä kävi ettei se kaikkea kestänyt tämä meidän liitto. viisi vuotta katselin ukkoa, mutta viimeisen vuoden aikana paloi hermot. miehen hengitys haisee niin pahalle että oksettaa. riitelimme hygieniasta ja hampaiden pesusta. en tiedä miten miehen asiakkaat ovat kestäneet olla, kun itse työnsin miehen pois lähettyviltä. vuoden aikana meillä oli seksiä vain kerran. mies halusi olla lähellä, mutta torjuin suukot ja halit, kun en kestänyt olla edes miehen vieressä saati syödä samassa pöydässä. mies pesee hampaansa kahdesti päivässä tai ainakin väittää, mutta jotenkin en usko. pesee joko vain vedellä tai sitten vain pistä harjan suuhunsa ilman hankaamista. hammaslääkäriin yritin saada, mutta ei, mies vaan välttelee ja suuttui kun otin asian puheeksi. mies ei juo, ei polta eikä käytä nuuskaa, mutta kahvia juo paljon. on se kumma kun aikuinen mies ei tee mitä vaimo pyytää. en jaksanut lemuavaa miestä, joten laitoin eron vireille.
 
No näyttikö ne hampaat paskaisilta?
Toisilla vaan hengitys haisee, vaikka minkä tekis. Syitä voi olla monia muitakin, kuin hampaitten harjaamattomuus. Jos esim. ketoaineet on epätasapainossa, niin se hengenhaju kumpuaa mahalaukusta saakka (ainakin tuntuu siltä) Tai jos ihmisellä on voimakkaasti töhnää keräävä nielu, niin kyllä se haisee ja sieltä tulee sellaisia pahanmakuisia proppuja.
Kärsikö miehesi usein angiinan tapaisista oireista`?
 
No näyttikö ne hampaat paskaisilta?
Toisilla vaan hengitys haisee, vaikka minkä tekis. Syitä voi olla monia muitakin, kuin hampaitten harjaamattomuus. Jos esim. ketoaineet on epätasapainossa, niin se hengenhaju kumpuaa mahalaukusta saakka (ainakin tuntuu siltä) Tai jos ihmisellä on voimakkaasti töhnää keräävä nielu, niin kyllä se haisee ja sieltä tulee sellaisia pahanmakuisia proppuja.
Kärsikö miehesi usein angiinan tapaisista oireista`?

välillä likaiset, mutta hampaat näyttivät kiiltävän keltaisilta. ei nyt terveellä ihmisellä ketoaineet vaikuta tai mistä minä tiedän. ei kärsi angiinasta.
 
Hammaslääkäriin ehdottomasti. En usko että kotikonstit auttaa. Hätävarana SB12 suuvesi on tehokas. Se ei peitä hajua, vaan neutralisoi ph-arvot.

emme ole puheväleissä, mutta mies pommittaa viesteillä whatsapissa. kertoi, että pomo oli siirtänyt pari asiakasta työkaverille..olivat valittaneet miehestä, ei tiedä syytä, mutta aivan varmasti hengitys. -.-
 

Yhteistyössä