ero ja uusi mies

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja summer
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

summer

Vieras
Nyt kävi hassusti! Olen eroamassa, ollaan oltu jo pitemmän aikaa. Huonosti on mennyt jo useamman vuoden, on ollut kaikenlaisia ongelmia, eikä seksikään ole sujunut yli vuoteen...Saatiin vastikään kaikki tähän liittyvät asiat sovittua, tärkeimpänä tietenkin lasten huoltajuus. Kaikki näyttäisi sujuvan hyvin.... Ongelmana on, että tapasin muutama viikko sitten tanssimassa käydessäni yhden miehen. Tanssittiin koko ilta yhdessä, suudeltiin... ja vielä työkavereiden nähden!!!! He eivät vielä tiedä tästä erostani, eivätkä onneksi siitä, miten loppuilta päättyi..... Tämä miespä on nyt sitten soitellut ja laitellut aivan ihania tekstiviestejä, ja haluaisi kovasti tavata uudelleen!!! Tavattiinkin kerran, oli tarkoitus vain jutella.... Mutta myönnetään, että hiukan lipsahdin... Hän ei tiedä tulevasta erostani mitään, eikä liity erooni millään lailla. Ainoastaan niin, että jos en olisi ollut eroamassa, olisin illan päätteeksi toivottanut vain hyvää yötä ja lähtenyt suoraan kotiin... Mutta mutta... Tässä tilanteeessa musta tuntuu, että olisi eron jälkeen paras olla ihan itsekseen jonkun aikaa, mutta en toisaalta haluaisi katkaista kokonaan välejä tähän mieheen. Tosin en ole varma, kuinka paljon voin tämän uuden miehen puheisiin luottaa... Sanoinkin hänelle, etten tiedä voinko uskoa hänen puheitaan. Hän kyllä kiihkeästi puhelimessa vakuutteli tunteitaan, mutta siltikin... En tiedä, mitä tehdä... Ja kuinka paljon johtuu pelkästä seksuaalisesta vetovoimasta?...Tai ""puutteessa"" olemisesta... Tuleva ex-mies ei tiedä tästä mitään, eikä saakaan tietää. Turha keikuttaa venettä....

Taitaa olla niin, että on kaksi asiaa minkä eteen mies myy vaikka taivasosuutensa. Toinen on viina ja toinen se kolo siellä naisen isojenvarpaiden välissä. Eli mitä mies ei lupailisi, jos on hiemankin mahdollista päästä uuden ja vieraan naisen kanssa temmeltämään.

mulle kävi samalla tavalla reilut kaksi vuotta sitten. Päätin, että antaa mennä, kun alamäki omassa avioliitossa oli ollut jo pitkään ja erosta oli sovittu. Suhde auttoi yli sen äärettömän yksinäisyyden ja tyhjyyden tunteen, jonka ero ainakin minulle toi. Onko siinä jotain pahaa? Muiden juttuja enb jaksanut kuunnella, joten hoidin itseäni. Jossaine rokirjassa sanotaan, että ihminen tarvitsee ""kasvusuhteen"", käytä siis huoletta!

Kyllä minä olen sitä mieltä, että on väärin alkaa sähläämään uuden kanssa silloin kun vanha suhde on vielä päällä. Mikä siinä on niin vaikeaa lopettaa vanha suhde ennen kuin alkaa seuraavan? Vaikka tuleva ex olisi miten ikävä tyyppi tahansa, voi silti itse yrittää toimia reilusti. Näin jää toiselle ja varsinkin itselle parempi maku suuhun. Vanhanaikaista? Kenties, mutta reilua ja oikein.

Aika usea suhde perustuu pelkästään seksiin.On aika huonolla pohjalla silloin,mutta aika näyttää löytyykö toisesta muutakin.
Usein eron jälkeen kaipaa tosiaan seksiä kaikista eniten.en näe ainakaan vääränä,vaikka ne tarpeet tyydytetään.

Onko tällä palstalla jokin hiljainen sääntö, että laastarisuhde on sallittu, kun sen osaa hyvin selostaa?

Ps. Minä ainakin lähtisin täysillä toiseen suuntaan, jos kahden tapaamisen jälkeen kuulee rakastamis tai yms. kommentteja.

En ole lukenut yhtään erokirjaa. Kasvusuhde-termi on minulle täysin uusi tuttavuus.

Miksi jonkun ihmisen pitäisi olla kertakäyttösuhde toisen toipumisen tiellä. Törkeää hyväksikäyttöä. Sillä tavalla laitetaan taas vahinko kiertämään. Kai kasvusuhteellakin on tunteet kuten muillakin ihmisillä.

Suhtaudun skeptisesti terapiakirjallisuuteen. Kuulin sisäpiiritietoa valtakunnan ylistetyimmän kirjanikkarin elämästä.

Eilen eräs nainen sanoi liikennevälineessä kännykkään, että asioiden vatvominen vain masentaa. Ehkä tuossa pilee totuus.

Liika asioiden märehtiminen ei auta ketään. Nimettömänä netissä näistä eroasioista on ihan mukava jutustella, mutta elävässä elämässä en puhu näistä asioista enää sanaakaan.

Lapsemme ovat erittäin helpottuneita, kun ovat saaneet takaisin nauravan, iloisen ja vitsailevan äitinsä.

Eniten heitän herjaa omalla kustannuksella kuten olen aina tehnyt.

Laastareita tarvitsen tällä hetkellä jalkoihini. Anttilasta ostetut sandaalit viiltelivät jalkateräni hirveään kuntoon.

Yhteistyössä