Ero ja uusi suhde?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja <3
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
3

<3

Vieras
Elikkä mulla ois pieni pulma...nykyisen avokin kanssa menee kurjasti,ja olen nyt löytänyt uuden miehen...vielä en ole eronnut,mutta ilmeisesti pian olen.Minulla on kaksi lasta 2v ja 6v...mietin miten kerron lapsille erosta ja uudesta miesystävästäni...lapset ovat tavanneet tämän uuden miehen,ihan vaan äidin kaverina...ja tykkäävät kovasti.

Kaivat ittelles tota vauhtia aika syvää kuoppaa jos lapsetkin on nähneet sen miehen jo... Mitäs jos lapset tykkää siitä ihan vaan äitin kaverina. ja olisi enempi kuin reilua kertoa omalle avokille ennen kun alkaa säätämään toisen kanssa. "kohtele toisia niinkun toivoisit itseäsi kohdeltavan"

jessus! Vanha ei ole vielä pihalla, kun uusi on jo tulossa? Älä nyt lapsille ihan ekana kerro yhtään mitään. Ja etene hitaasti uuden kanssa. Ei lapset ymmärrä...

Oon tuntenu tän miesystäväni jo kauan,ennenkuin kolahti...ja n.5kk sitten nähtiin uudestaan ja siitä asti tapailtu säännöllisen epäsäännöllisesti,textailtu,juteltu mesessä ja soiteltu lisäksi...tunnen miehen erittäin hyvin :)

No heti ekaksi jätät sen nyksäsi, jos kerran onni ei kukoista, ei ole reilua häntä kohtaa kehitellä uutta suhdettta selän takana. Kun ero on selvä, voit jatkaa uuden tapailua jne.

Ehdottomasti etenet rauhallisesti uuden miehen kanssa. Annat lasten ensin tottua eroon ja uuteen elämään eri kodissa isän kanssa ja rutiinit (isän tapaamiset yms) kuntoon ennen kuin otat uuden miehen lasten elämään.