Ero ja whatsapp

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
En voi sille mitään että aina vilkaisen onko hän paikalla.Ja koska tiedän että hän yleensä aina on koska sen kautta hänellä paljon yhteyksiä. Nyt yritän selvitä ilman häntä ja se on vaikeaa koska on suunnaton ikävä. Mitä voisin tehdä etten aina katsoisi onko hän paikalla? Olen siirtänyt hänet arkistoon mutta silti tulee katsottua. Viestiketjua en ole valmis poistamaan,ainakaan vielä.

En voi sille mitään että aina vilkaisen onko hän paikalla.Ja koska tiedän että hän yleensä aina on koska sen kautta hänellä paljon yhteyksiä. Nyt yritän selvitä ilman häntä ja se on vaikeaa koska on suunnaton ikävä. Mitä voisin tehdä etten aina katsoisi onko hän paikalla? Olen siirtänyt hänet arkistoon mutta silti tulee katsottua. Viestiketjua en ole valmis poistamaan,ainakaan vielä.

En ymmärrä mihin aikuinen ihminen ylipäänsä tarvitsee "whatsupia" , ellei sitten ole esiintyvä viihdetähti. Itse en ole asentanut koko toimintoa.

Tsemppiä silti erosta selviämiseen!

En ymmärrä mihin aikuinen ihminen ylipäänsä tarvitsee "whatsupia" , ellei sitten ole esiintyvä viihdetähti. Itse en ole asentanut koko toimintoa.

En minäkään nyt tiedä onko se niin aiheellinen,pärjäisin ilmankin mutta exän kanssa sitä käytettiin paljon ja koska se on ilmainen niin halvemmaksi tulee sen kautta. Harmittaa vain että näen nyt milloin on paikalla vaikka en haluaisi.

En minäkään nyt tiedä onko se niin aiheellinen,pärjäisin ilmankin mutta exän kanssa sitä käytettiin paljon ja koska se on ilmainen niin halvemmaksi tulee sen kautta. Harmittaa vain että näen nyt milloin on paikalla vaikka en haluaisi.

No, joko katsot aina välillä onko hän paikalla ja thats it tai sitten lopetat sen whatsapin vilkuilun.
Enpä usko että se tuskaasi helpottaa oli hän paikalla tai ei, mitä väliä sillä on..

Voi hyvää päivää taas. :D Vai, että vain esiintyvä viihdetähti tarvitsee whatsappia. :D Tiedätkö sä edes mikä se on? Se on ilmainen viestintäkeino, ei mitään sen ihmeellisempää. Sillä on kätevä viestitellä ja oma lapsi varsinkin käyttää vain lähinnä sitä viestittelyyn. Sieltä pystyn myös katsomaan onko lapsi valvonut liian myöhään olemalla siellä...

Lisäksi sinne voi luoda ryhmiä esim. mulla, äidilläni, sisaruksillani, tyttärelläni ja yhden sisaruksen puolisolla on yhteinen ryhmä missä vaihdetaan kuvia, kirjoitellaan hömppää, kuulumisia, sovitaan yhteisiä tapaamisia. Tyttärellä on luokkansa kanssa oma ryhmä ja sitä kautta saa kätevästi läksyt jos on ollut vaikkapa kipeänä.

Huvittavia nämä ihmisten ennakkoluulot uusia asioita kohtaan. :D

Itseäsi sie nyt kiusaat. Eroaminen tekee tiukkaa, mutta yritä olla katsomatta, odotatko että hän laittaa viestiä, kun huomaa että olet paikalla vai miksi kyttäät. Tee vaikka itsesi kanssa sopimus et kerran saa kurkata päivän aikana ja sitten ei enää uudelleen.
Tsemppiä.

Itseäsi sie nyt kiusaat. Eroaminen tekee tiukkaa, mutta yritä olla katsomatta, odotatko että hän laittaa viestiä, kun huomaa että olet paikalla vai miksi kyttäät. Tee vaikka itsesi kanssa sopimus et kerran saa kurkata päivän aikana ja sitten ei enää uudelleen.
Tsemppiä.
En odota viestiä mutta tiedän että joudun hänet vielä kohtaamaan. Ja silloin hän joko laittaa viestin tai soittaa.