Ero tuli, itse työtön, ei ole mitään...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(((
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="a.p";25388044]No meillä on ollu tässä muitakin ongelmia kuin tuo kotiäitiyteni, se taisi olla vain viiminen pisara... En ole halunnut seksiä kahteen vuoteen, kuopuksen syntymän jälkeen, se on ollut miehelle kova paikka... Sen lisäksi mies on monesti valittanut kun en anna hänen tarpeeksi olla lasten kanssa, mutta kun kuopus varsinkin takertuu minuun niin enhän minä nyt voi tyrkätä sitä isän syliin jos hän selkeästi haluaa olla mielummin minun sylissäni.[/QUOTE]

Tää kyllä viimeistään paljasti sut provoksi. Tai sitten olet todella, todella tyhmä. Anteeksi nyt vaan.

[QUOTE="a.p";25388044]No meillä on ollu tässä muitakin ongelmia kuin tuo kotiäitiyteni, se taisi olla vain viiminen pisara... En ole halunnut seksiä kahteen vuoteen, kuopuksen syntymän jälkeen, se on ollut miehelle kova paikka... Sen lisäksi mies on monesti valittanut kun en anna hänen tarpeeksi olla lasten kanssa, mutta kun kuopus varsinkin takertuu minuun niin enhän minä nyt voi tyrkätä sitä isän syliin jos hän selkeästi haluaa olla mielummin minun sylissäni.[/QUOTE]

Miksi et ole halunnut seksiä?

Miksi et anna miehesi olla vanhempien lasten kanssa?

Edelleen kuulostaa siltä että voisitte saada asiat järjestykseen parisuhdeneuvojan kanssa.

nyt tämä on ainakin provo!!

No, sattuuhan sitä elämässä kaikkea. Nyt olisi varmaan hyvä hetki alkaa miettiä ammattiopintoja, esim. työvoimatoimiston työvoimakoulutuksia tms? Kun on ammatti jolla työtä hakea, helpottuu varmaan moni asia.

Tsemppiä ap!

Olisinkin provo.

Harrastaisitteko te itse seksiä, jos ei yhtään huvita?
Entä jos teidän lapsi hakeutuu teidän syliin, niin työnnättekö hänet pois ja sanotte että mene isän syliin?

No jos et ole provo, en ihmettele että mies haluaa erota. Ei seksiä etkä anna lasten kanssa omaa aikaa.

Mutta: Miten olet itsesi kustannuksella antanut miehen kartuttaa omaa omaisuuttaan ja tehnyt vielä avioehdon? Mitä sovitte ennen kuin hankitte lapsia? Perhe on yhteinen yritys ja silloin kun toinen on kotona hoitamassa perheen pieniä lapsia on vähintäänkin kohtuullista että toinen elättää perheen sillä välillä. Mutta jos tämä jää pysyväksi olotilaksi on syytä katsoa peiliin.

[QUOTE="a.p";25388080]Olisinkin provo.

Entä jos teidän lapsi hakeutuu teidän syliin, niin työnnättekö hänet pois ja sanotte että mene isän syliin?[/QUOTE]

Kyllä, harrastan seksiä mieheni kanssa vaikka ei yhtään huvita. Tottakai joskus voi kieltäytyä, esim että väsyttää tai päätä särkee mutta ei niin voi tehdä kokoajan.

Tottakai otat lapsen syliin jos se luoksesi tulee. Pienet lapset tulee yleensä äitinsä luokse. Kun ne kasvaa niin isäkin tulee tärkeämmäksi. Oletko puhunut asiasta miehesi kanssa? Isä voi viettää enemmän aikaa isompien lasten kanssa. Tai lähde välillä ulos yksin. Vaikka kävelylle tai lenkille ja jätä kaikki kotiin. Saapahan miehesi olla lasten kanssa ilman sinua. Virkistävää ja valaisevaa kaikille osapuolille ;)

Yhtään sellaista syytä et ole vielä kirjoittanut joka oikeasti "oikeuttaisi" eron. Ajattelisitte lapsia. Ei parisuhde ole koskaan helppoasia ja aina on ylä ja alamäkiä. Niistä selvitään. Molempien pitää tehdä suhteen eteen töitä.

Entä jos teidän lapsi hakeutuu teidän syliin, niin työnnättekö hänet pois ja sanotte että mene isän syliin?[/QUOTE]

Ei se nyt iso juttu ole välillä antaa, vaikka ei huvittaisikaan ( jos kyse teillä noin useasta vuodesta ) ja kyllä kannustaisin lasta isän syliin.

En. En työnnä, en sano.

Kyllä joskus harrastan seksiä ihan miehen vuoksi. Silloin kun lapsi oli oikein äitiriippuvainen en sitä titenkään isälle tyrkännyt, mutta kannustin isää lähtemään pojan kanssa ulos koska siellä meni paremmin kun en ollut paikalla.

Niin et vastannut minkälainen avioehto teillä on?

[QUOTE="vieras";25388156]Ei ole asunut ilmaiseksi. On hoitanut lapsia. Tehnyt siis töitä kotona! Asunto on perheen ei miehen.[/QUOTE]

Kumma logiikka määrätyillä työnvieroksujilla että asuminen ilmaiseksi letsgo juttu.

[QUOTE="a.p";25387940]Joo ei ole provo.

Siis auto ja asunto on 100% miehen - koska hän ne on maksanutkin. Eli saanko siis kumpaakaan erossa, vaikka olisi avioehto? Meinasin vain sitä jos minä kerta saan "palkkaa" siitä että olen 5v hoitanut hänenkin lapsiaan kotona.[/QUOTE]

Siis asunto ei oo sun nimissä lainkaan? Miksei?

En työnnä, vaan lähden uimaan, harrastuksiin, esikoisen kanssa kaupoille tms. Kyllä se isä kelpaa hyvin, kun ei äiti ole joka askelta kyyläämässä. Mut provohan tää onneksi on:)

[QUOTE="mona";25388209]Kyllä mä nään että se on perheen yhteiseksi hyväksi tehtyä työtä, niinkuin kaikki siivous yms.ruoanlaitot kun mies tulee kotiin ja istuu pöytään. Ei työn tarvitse TUNTUA TYÖLTÄ!![/QUOTE]

Minulle ei. Se on kotona olemista ja mukavaa pientä puuhastelua yhdessä lasten kanssa. Ei mitään työtä.

asunto on miehen, jos hän sen maksanut ja on avioehto! Kotiäitiys on jokaisen oma päätös, ei sitä työksi voi laskea!

Otappa asioista selvää. Elät vanhoja aikoja kun naisten työtä ei arvostettu kotona!

Nykyään kun ero tulee niin mahdollinen avioehto kohtuullistetaan. Ei mene enää niin että äiti jää rahattomaksi. Kotiäitiys lasketaan erotilanteessa työksi eli miehen tulot yhteisiksi (tottakai sopivassa suhteessa). Yhteisten lasten kotona hoitaminen on erotilanteessa ollut yhteinen päätös ei vain äidin vaikka mies niin sanoisikin. Perhe on näin elänyt jolloin toinen ei ole saanut tuloja ja toinen on. Tulot jaetaan erossa.

[QUOTE="vieras";25388222]Otappa asioista selvää. Elät vanhoja aikoja kun naisten työtä ei arvostettu kotona!

Nykyään kun ero tulee niin mahdollinen avioehto kohtuullistetaan. Ei mene enää niin että äiti jää rahattomaksi. Kotiäitiys lasketaan erotilanteessa työksi eli miehen tulot yhteisiksi (tottakai sopivassa suhteessa). Yhteisten lasten kotona hoitaminen on erotilanteessa ollut yhteinen päätös ei vain äidin vaikka mies niin sanoisikin. Perhe on näin elänyt jolloin toinen ei ole saanut tuloja ja toinen on. Tulot jaetaan erossa.[/QUOTE]

todellisuudessa se ei mene ihan näin. T: hyvin monta eroa vierestä seuranneena ja tiedän, että näistä asioista tapellaan

Yhteistyössä