Alkuperäinen kirjoittaja surullinen:(:mutta itse en suostu jatkamaan suhteessa ilman terapiaa, emme saa suhdetta itse kuntoon emme vaikka tekisimme mitä, olen mielestäni kaikkeni yrittänyt ja tehnyt..
no breikkikään ei miehelle sovi. hän haluaa eron eikä tahdo enään koskaan nähdä minuainhoaa minua kuulemma
sanoinmyös että voisimme keskustella terapiasta tuosta itsemurha asiasta niin hän vain sanoi että ei ole tarvetta ja korosti ettei tule mihinkään parisuhdeterapiaan kun on kuulemma parempaakin tekemistä.
Hän väittää minun nyt olevan epäreilu. Mielestäni olen taas todella reilu ja osoitan aikuisuutta![]()
No kyllä kannataa miettiä mitä haluaa. Breikki/ero, ihan sama miten sen sanoo. Breikki vaan sanoo sen saman asian kauniimmin, että _ehkä_ joskus voi tullakin jotain, jos molemmat muuttuvat...
Jos mies ei halua nähdä eron aikana sinua, ehkä se on hänelle sitä kasvunprosessia erossa. Toi inhoaa sua viittaa siihen, että tuntee niin suurta tuskaa, että se muuttuu vihaksi. (eli tuo ilmi miehen läheisille itsemurhaviestit, ettei toinen mee ja tee mitään typerää itselleen)