ero tulossa-lapsi riippuvainen isästä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ä-79
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ä-79

Vieras
Kertokaa hyvä ihmiset miten olette saaneet lapsen edes jotenkin hyväksymään tilanteen että lapset asuvat äidillä ja isä on muualla. Meillä 5kk tyttö ja kohta 3v. poika joka jatkuvasti kyselee missä isä ja milloin tulee.. todella säälittävää katsoa kuinka poika kaipaa isäänsä mutta minkäs teet kun suhde ei vaan toimi vaikka kuinka on yritetty kaikensa tehdä ja ero on pakostikin edessä. Näin jo lapsien parhaaksi. Itsellänikin on näin aluksi vaikea totutella uuteen elämäntyyliin ja saada kaikki asiat kuntoon ja nyt sitten vielä tämän pojan kohtalo. Kuinka kauan tämmöinen vaihe yleensä kestää? miten teillä muilla asia on hoidettu?!

Mun porukat on aikoinaan eronnut, kun olin 1.v. Mä tapasin isääni silloin tällöin. Hyvin kaikki sujui. Jotkut lapset tapaavat säännöllisesti isiäänsä joka toinen viikonloppu. Mut lapselle pitää vaan jaksaa selittää miten käytäntö hoidetaan vaikka kuinka vaikeaa se olisi.

Mulla on pojat 3v ja 4v!! Kyselevät isäänsä vähän väliä! Olemme oleet erossa 2v! Isällä ei mitään säänöllisiä tapaamisia ole! Toivon että lastesi isä olisi erilainen ja tapaa lapsia säänölisesti!! Lapsille vaan pitää sano että isä ei nyt pääse kun on toisä tai ym!! Aina se on kamalaa kun lapsi isäänsä kyselee!!! Mutta koskaan ei kannata sanoa etukäteen että nyt pääset isän luo koska siinä voi käydä niin että isä ilmoitaa ja sanoo että ei voi ottaa!!! Tiedän vain miltä toi tuntuu, se on hirveetä lapsille!!! Toivon sydämmessäni että lastesi isä pitää hyvin yhteyttä lapsiisi!!! :flower:

Yhteistyössä