ero

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jj
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jj

Vieras
meille varmaan tuli ero.. mä oon niin rikki niin rikki. sairastan paniikkihäiriötä ja yritän vaan koko ajan olla saamatta kohtausta. helvetin vaikeaa :/ mies on siis jossain missä lie, niinkuin on ollut lähes joka ilta koko viikon. tänään sanoi ettei näe meillä enä'ä tulevaisuutta. aiemmin soitti tms jotain meni aina riidaksi jos soitin(/soitti. nyt ei vastaa enää. ei oo vastannu moneen tuntiin. se ehkä ahdistaa eniten etten saa yhteyttä. ja se että jos saan pahan kohtauksen niin selviänkö yksin? lapset kotona niin siksi pelottaa..

en tiedä, enkä tiedä miksi tänne kirjoitan kun kuitenkin joku alkaa vaan aukoo taas, mut mä vaan hajoon enkä kestä sitä että kohta on joulukin eikä mies ehkä tule enää takas. enkä tiedä haluanko sitä takas. enkä osaa olla yksin.

Alkuperäinen kirjoittaja ccc:
kuinka monta täällä on jo eronnut kolmen päivän aikana 10?

Sitä se stressi teettää ja lapsetkin kotona Joululoman ja porukoilta menee hermot. Onpa taas levottomia lapsia kun tulevat loman jälkeen hoitoon jas kouluun.

voi voimia todella paljon! =) kyllä se siintä vaikka nyt tuntuu pahalta. pidä luuri lähettyvillä itseäsi että voit soittaa jonnekin kun alkaa tuntua pahalta. tai ainakin minä tiedostan milloin kohtaus on tulossa. toivottavasti asiat selkeytyy, ja voin sanoa että et ole tuollaisen miehen arvoin tarvitset parempaa. halaus. =)